Olen ideologisesti työtön koska se on mun ihmisoikeus
Kommentit (58)
Otetaan hyvä hyvätuloisilta ja annetaan työttömille. Se olisi moraalisesti oikein.
Vierailija kirjoitti:
Otetaan hyvä hyvätuloisilta ja annetaan työttömille. Se olisi moraalisesti oikein.
Näinhän se ideologia menee
t. ideologisesti työtön ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se ideologia menee
Myös rikkaiden kuuluu osallistua talkoisiin
Ei ole mikään oikeus. Palvele toisia. T. Jeesus.
Ja jos et palvele nii risut poltetaan uunissa.
Sinä olet eläkeläinen, mies, perussuomalaisten äänestäjä.
Kun tekee sopivasti itseään kiinnostavaa työtä ja elää tuhlailematta, se on mun mielestäni suurinta vapautta. Ei tarvitse selitellä viranomaisille tilannettaan ja voi tehdä itse ansaitsemillaan rahoilla mitä huvittaa. Toki niissä rajoissa, mihin rahat riittävät, mutta kun ei lähtökohtaisesti halua mahdottomia, ei joudu pettymään.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on toisinpäin. Koen, että mun ihmisoikeus olisi tehdä töitä, mutta ei huolita töihin. Tuilla eläminen on nöyryyttävää.
Mina kansa ela tuki. Ei tahto tehda tyo kun tarvita herata aamu. Eika jaksa panna jos tehda paljo tyo.
Mä en kaveriporukan mökkireissuilla osallistu mihinkään askareisiin, koska se on mun ihmisoikeus. Ne saat#nan fascistit ei enää kutsu mua mukaan.
Olen myös. Aloin ideologi työttömäksi sen jälkeen kun minä olin työkokeilussa ja minulle luvattiin palkkatyö jos olen ensin 12 kk työkokeilussa. Ne valehteli eikä antanut sitä palkkatyötä joten päätin etten hae enää töitä.
Olen pakko työtön eikä se ole oma valinta
Mitäs mieltä työkkäri on ollut sun ilmoituksesta, onko tullut karenssia? Vai etkö hae töitä tai tukia ollenkaan? Provoksi kyllä arvelen jälleen koko aloitusta.
Olen ideologisesti jälkeenjäänyt trolli, joka postaa persujen puoluetoimistolta ideologisesti työttömyys aloituksia.
Onneksi oikeistoon uppoaa mikä tahansa trollipaska työttömyydestä.
Jos erehtyy menemään töihin, joutuu vain riistetyksi ja nöyryytetyksi. Käyn silti joskus määräaikaisissa töissä, jos pitää saada jokin välttämätön hankinta tehtyä.
Kuka ottaisi persutrollilta näppiksen pois?
Kuka persu tuli taas näppiksille, kun päivän 15 työttömyys aloitus lävähti vauvapalstalle?
Vierailija kirjoitti:
Kuka persu tuli taas näppiksille, kun päivän 15 työttömyys aloitus lävähti vauvapalstalle?
Tekisikö mielesi hallita diskurssia kuten kunnon bolsevikin kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on toisinpäin. Koen, että mun ihmisoikeus olisi tehdä töitä, mutta ei huolita töihin. Tuilla eläminen on nöyryyttävää.
Mina kansa ela tuki. Ei tahto tehda tyo kun tarvita herata aamu. Eika jaksa panna jos tehda paljo tyo.
Onko sinu Kela Gold?
Ärsyttääkö? Lälläslää!