Olen ideologisesti työtön koska se on mun ihmisoikeus
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei pysty : DDDD
On ihmisoikeus elä tuilla
Yhteisestä kassasta
On ihmisoikeus olla tekemättä töitä mutta on rikos pakottaa muut elättämään työhaluton. Sosialismi tulee lakkauttaa täysin niin tällaisia ongelmia ei pääse syntymään ja ideologisesti työttömät saavat toteuttaa itseään aivan vapaasti.
Onnea yritykseen. Miten erotat ne ?
Vierailija kirjoitti:
Kuka sulle on muka myöntänyt oikeuden elää toisten, itsestään ja toimeentulostaan huolehtivien henkilöiden, kustannuksella ja avulla?
Valtio?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteisestä kassasta
Niinhän se on. Laissa määritelty oikeus.
Oikeus joka tulee poistaa. Sosialismi ei kykene korjaamaan ongelmia jotka se aiheuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteisestä kassasta
On ihmisoikeus olla tekemättä töitä mutta on rikos pakottaa muut elättämään työhaluton. Sosialismi tulee lakkauttaa täysin niin tällaisia ongelmia ei pääse syntymään ja ideologisesti työttömät saavat toteuttaa itseään aivan vapaasti.
Ei tarvitse erottaa mitään jos mitään tulonsiirtoja ei ole. Kuolkoon täysin rauhassa ja vapaana työttömänä nälkään. Minä en halua elättää sosialistisikaa veroista valtion väkivallanuhalla ulosmittaamilla varoilla.
Sulla tosiaan on oikeus elää minimitoimeentulotuella, eli toimeentulotuen perusosa ja -40 % vähennys.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisoikeus on asua Hesan keskustassa muiden kustantamana. Asumistukia maksetaan edelleen 2 700 000 000 jeuroo joka vuosi.
Kyllä
Asun Katajanokalla ideologisesti työttömänä
Ihanaa
Kävin just aamu-uinnilla meressä
Vierailija kirjoitti:
Sulla tosiaan on oikeus elää minimitoimeentulotuella, eli toimeentulotuen perusosa ja -40 % vähennys.
Joka sekin tulee lakkauttaa pelkästään siksi että nämä ideologiset paukapäät kohtaisivat aatteensa loogiset seuraukset henkilökohtaisesti. Nyt valtio suojelee heitä heidän omilta teoiltaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuka sulle on muka myöntänyt oikeuden elää toisten, itsestään ja toimeentulostaan huolehtivien henkilöiden, kustannuksella ja avulla?
Suomen eduskunta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteisestä kassasta
Ei tarvitse erottaa mitään jos mitään tulonsiirtoja ei ole. Kuolkoon täysin rauhassa ja vapaana työttömänä nälkään. Minä en halua elättää sosialistisikaa veroista valtion väkivallanuhalla ulosmittaamilla varoilla.
Et kai sä tosiaan usko, että jos toimeentulotuki poistettaisiin, niin sun verotus pienenisi? Voi sinua suloista kesän lasta. Hallitussiat ja kansanedustajasiat kyllä keksivät jotain muuta, mihin mälläävät ne verorahasi. Ja siis asioihin, joista sinä et hyödy yhtään mitään. Yhteiskuntarauha voi tosin siinä kohtaa olla jo vähän ongelmissa, eli sut voidaan verojen maksamisen lisäksi ryöstää moneen kertaan, eikä kukaan voi sille yhtään mitään. Ja tekijöinä on ne, jotka ennen saivat toimeentulotukea. Muttei niitä voi vankilaan pistää, poliisi on ylityöllistetty selvittämään tällaisia ja vankilaan laittaminenkin maksaa sun verorahoja, joten ei toimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteisestä kassasta
Et kai sä tosiaan usko, että jos toimeentulotuki poistett
Ryösteleviä sosialisteja voidaan ampua. Ennenkin on rosvojoukot saatu kuriin. Jatka vain vallankumouksesta haaveiluasi, sekin rosvojoukko saadaan kuriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteisestä kassasta
Et kai sä tosiaan usko, että jos toimeentulotuki poistett
Raha palaisi kasvavaan rikollisuuteen, oikeudenkäynteihin, vankikuluihin ja kalliimpiin vakuutuksiin.
Perskutarallaan puoluetoimistolle päivää. Siellä on taas aikaiseen herätty päivystämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteisestä kassasta
Et kai
Sosialistien ampuminen on halpaa, punikkien kiristykseen ei tule alistua.
Vierailija kirjoitti:
Riemurinnoin me maksetaan sun loisiminen meidän lompakolla.
No ei!
Työttömyysetuuksista maksetaan myös veroa. Suhteessa enemmän kuin palkkatulosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen myös työtön vapaaehtoisesti. Olin työelämässä 14 vuotta, mutta sain tarpeekseni sairaiden ja laiskojen elämän kustantamisesta. Piilotin omaisuuteni viranomaisilta ja liityin laiskoihin. Elämäni paras päätös.
Sait siis tarpeeksesi laiskojen elämän kustantamisesta ja ryhdyit itse laiskaksi piilottamalla tukien välittäjältä ehkä jopa laittomasti. Pidät tätä kaiken lisäksi elämäsi parhaana päätöksenä ryhtyä elämään meidän rehellisten kustannuksella?
Juuri näin. Ei täällä lähes kukaan yleistä hyvää ajattele. Äänestettäessäkin ääni annetaan sillä perusteella, mitä itse siitä hyötyy.
Pitää ajatella itselleen parasta tapaa elää. Olin ennen kokoajan vihainen, kun minut pakotettiin kustantamaan sairaiden ja laiskojen elämä. Mielenterveyteni parani huomattavasti jättäytyessäni elämään yhteiskunnan tuille.
Vierailija kirjoitti:
Perskutarallaan puoluetoimistolle päivää. Siellä on taas aikaiseen herätty päivystämään.
En usko, että on persujen tekosia. Eiköhän tämä tehty tuon yhden idarin houkuttimeksi ja näköjään toimii kuin häkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riemurinnoin me maksetaan sun loisiminen meidän lompakolla.
No ei!
Työttömyysetuuksista maksetaan myös veroa. Suhteessa enemmän kuin palkkatulosta.
Pelkkää teatteria.
Vierailija kirjoitti:
Ei minulta ainakaan mitään 40% vähennystä toimeentulotuesta oteta. Muutamia vuosia sitten vielä joutui välillä johonkin työkokeiluun, mutta nykypäivänä on hienoa, kun niitäkään ei enää tarjota🙂
Ton yhden janarin tyyli yläpeukuttaa heti omat viestinsä on kyllä jokseenkin säälittävää.
Ei voi olla molempia?