Terveisiä Ranskasta, haluatteko kysyä jotain :)
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Ööö oot Etelä-Ranskassa ja tuhlaat sun aikaas Vauva.fissä?
Kello on 21:17 ja olen jo peiton alla suihkun jäljiltä kun pitkä matkapäivä takana 10 h autossa
Vierailija kirjoitti:
Asutko siellä?
En, lomalla vain
ai saako kysyä mitä? kumpi voittaa karhu vai leijona
yt. johtaja töistä
Onko ikävä Suomeen? Tänään ainakin satoi kokopäivän vettä ainakin täällä Itä-Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Onko ikävä Suomeen? Tänään ainakin satoi kokopäivän vettä ainakin täällä Itä-Suomessa.
No eipä juuri 😂
Minne oot huomenna menossa? Tai lähipäivinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asutko siellä?
En, lomalla vain
Hyvää lomaa. Provence on ihana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on se, mikä tekee ranskalaisista croissanteista erityisiä? (Olen kuullut kehuttavan)
Jaa ylimakeita ainakin aamupalalla
Ai! Luulin niitä aina pelkästään suolaisiksi leinonnaisiksi. Ei ole sitten kyllä minun makuun.
Oikein mukavaa lomaa teille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asutko siellä?
En, lomalla vain
Hyvää lomaa. Provence on ihana.
Kiitos niin on, paras laventeli aika alkaa olla jo ohi
Vierailija kirjoitti:
Minne oot huomenna menossa? Tai lähipäivinä?
Monacoon
Miksi kirjoittelet työttömien ja ali-koulutettujen sivustolle ? Eikö sinulla ole ystäviä ? Etkö keksi parempaa tapaa viettää aikaa siellä Provencessa ? Vai asutko ja oleilet nyt oikeasti halpavuokra lähiössä ? Onko makaronilla syötetty lapset, tietysti kaikki eri isille ja saatu ne nukkumaan ja nyt on mamman laatuaikaa ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on se, mikä tekee ranskalaisista croissanteista erityisiä? (Olen kuullut kehuttavan)
Jaa ylimakeita ainakin aamupalalla
Ai! Luulin niitä aina pelkästään suolaisiksi leinonnaisiksi. Ei ole sitten kyllä minun makuun.
Nehän voi täyttää ihan millä haluaa. Croissant itsessään ei ole suolainen eikä makea.
Tunnetko itsesi nyt meitä muita paremmaksi?
Vierailija kirjoitti:
Tunnetko itsesi nyt meitä muita paremmaksi?
Mitä ihmettä nyt taas, miksi itsetuntosi on noin huono ettet siedä muiden muunlaisia kikeokuin omasi?!
Mitä Tourin osuutta meette kattoon?
Ne mitä hotellin aamupalalla on ollut, on sisällä jotain Nutellan tapaista tai omenainen hilloke