Terveisiä Ranskasta, haluatteko kysyä jotain :)
Kommentit (82)
Terveisiä Suomesta, haluatko itse kysyä jotain? Etelä-Suomessa ollaan.
Tuskin olet, ehkä olet josssin jalomäessä.
Onko siellä kuuma, nimittäin ranskalaisia on yllätävän paljon täällä Finnmarkissa. Coolcation (tai Nordkapp).
Vierailija kirjoitti:
Paljon siellä on lämpötila nyt?
Tänään oli ihan kohtuullinen n. 25, istuttiin autossa koko päivä
Mikä on se, mikä tekee ranskalaisista croissanteista erityisiä? (Olen kuullut kehuttavan)
Vierailija kirjoitti:
Onko siellä kuuma, nimittäin ranskalaisia on yllätävän paljon täällä Finnmarkissa. Coolcation (tai Nordkapp).
Ei nyt juuri, tappohelteet loppuivat maanantaina
Ovatko ranskalaiset naiset toiselle naiselle niin jäisiä ja selkäänpuukottajia kuin on kuullut sanottavan?
Vierailija kirjoitti:
Mikä on se, mikä tekee ranskalaisista croissanteista erityisiä? (Olen kuullut kehuttavan)
Jaa ylimakeita ainakin aamupalalla
Est-ce que tu veux une brique noire dans ton cul ?
Ööö oot Etelä-Ranskassa ja tuhlaat sun aikaas Vauva.fissä?
Vierailija kirjoitti:
Ovatko ranskalaiset naiset toiselle naiselle niin jäisiä ja selkäänpuukottajia kuin on kuullut sanottavan?
Hyvin ystävällisiä kaikki ovat olleet
Onko avioliitossa se perinne vielä, että nainen hoitaa lapset ja kodin ja katsoo sormiensa läpi sitä tosiasiaa, että miehellä on koko ajan joku nuori rakastajatar?
Millaisia ovat aidot paikalliset ranskanleivät, ranskalaiset perunat ja ranskankerma? Entä ranskalainen salaatinkastile? Oletko päässyt suutelemaan ranskalaisittain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa ylimakeita ainakin aamupalalla
Makeita? Ei croissantit ole makeita.
Onko ranskalaisilla tapana napostella välipaloja tunnin välein?
en