IS: Seiska: Suomalainen sometähti kuollut ulkomailla
No nyt on klikkiotsikointi huipussaan. Juttua on itseasiassa turha edes klikata, sometähden nimeä ei ole koko jutussa.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/07e07c72-20dc-45c8-9698-6db7a0a84bd0
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Nukutus ei oikeasti ole mitenkään vaaratonta. Itsellenikin ihan Suomessa nukutuksesta herääminen ei mennyt ihan putkeen. Onneksi tokeennuin siitä, mutta lääkärit sanoivat, että erittäin harvinaista. Nukutukseen voi ihan kuollakin.
Rasvaimu on ilmeisesti riskialtis operaatio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko vika lääkäreiden? Eihän heidän olisi pitänyt suorittaa useaa leikkausta, jos tiesivät ettei se ole mahdollista.
Firma määrittelee eli pomot? Vai voiko lääkärit myös sanoa jotain, jopa kieltäytyä.
En tiedä tehdäänkö Suomessa tuollaisa useamman toimenpiteen leikkauksia mutta sen tiedän että Turkissa tehdään toimenpiteitä mihin esimerkiksi suomalaiset kirurgit eivät suostu.
Kuka on Birgitta Aaltonen aka Biksu...
Jokainen joka tunsi Birgitta Aaltosen tietää, että koska hän halusi elää elämäänsä julkisuudessa, hän toivoisi, että omaiset kertoisivat hänen tarinansa. Koska tunsin Birgitan, tiedän, että hän haluaisi nyt varoittaa kaikkia, ettei kukaan lähde kauneusoperaatioihin. On surullista, että Birgitta, joka oli kaunis sellaisenaan, otti tällaisen riskin ja kuoli leikkauksen jälkeisiin komplikaatioihin.
Kovasti voimia omaisille, erityisesti Birgitan äidille, tämä on valtava tragedia.
Älkää hyvät ihmiset tehkö näitä kauneusleikkauksia, jokainen leikkaus on riski. Suomessakin on ihmisiä kuollut ihan rutiinileikkauksissa polveen. Kaikki kauneusoperaatiot ovat turhia.
Jotenkin vähän hassua, että moni "kauhistelee" ikää, että ikään kuin tuo olisi ikä, jolloin ei pitäisi tehdä näitä operaatioita, ja että "tuossa iässä" pitäisi jotenkin maagisesti ymmärtää olla korjaamatta itseään häiritseviä asioita. Mielestäni ihan kaikki on aikuisen ihmisen omassa harkinnassa, on sitten 25 tai 65. Tatskat, tarakankohennus, töröhuulet tai mitä ikinä haluaakaan.
Ihan yhtä tyhmää tai viisasta se on molemmilla, eikä ole iästä kiinni vaan persoonasta. Järkyttävää, jos kuuskymppiselle jotenkin "suoda" kauneusoperaatioita, kun on ilmeisesti liian vanha?
Eikö silloin olla jo tietyssä mielessä restaurointi-iässäkin? Enemmän minä ihmettelen parikymppisten kauneuspperaatioita.
Minun mielestä kaikki kehon muuttelu muusta kuin terveydellisistä tai vahvasta psyykeä häiritsevästä syystä tulisi kieltää.
Oliko hänellä kehohäpeää? Häpesikö hän omaa vartaloaan? Oliko hän kärsinyt häpeän tunteesta koko ikänsä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltalehti: Olitko paikalla? Lähetä kuva...
Pakarat huulet ja posket haljenneet liiallisesta täytöstä
Tissit haljennu
Ymmärrän kyllä miksi joku lähtee leikkauksiin. Itse en ole koskaan tuntenut itseäni kauniiksi ja siksi menisin, mutta onhan se aika hullua. Onneksi ei ole rahaakaan...
Vierailija kirjoitti:
n. 60-v?
65
Olis leikkauttanu sen kainuulaisen pottunokkansa. Vika oli vain siinä. Ei varmaan nähnyt, ikänäkö leikkuuttamatta.
Oma vika. Hulluutta tuommoinen, ikäloppu eukko.
Vierailija kirjoitti:
Olis leikkauttanu sen kainuulaisen pottunokkansa. Vika oli vain siinä. Ei varmaan nähnyt, ikänäkö leikkuuttamatta.
Oma vika. Hulluutta tuommoinen, ikäloppu eukko.
No tosi tervettä on spämmätä tätä samaa heh heh pottunokka, heh heh, olis korjannut sen, heh, näin mä sanon!!!!11111!! - juttua kaikkiin näihin tätä henkilöä koskeviin ketjuihin.
Vierailija kirjoitti:
Niin..mikä saa ihmiset lähtemään tällaisiin leikkauksiin kun paras tapa saada kroppa kuosiin on urheilu ja terveellinen ravinto..
OLET VÄÄRÄSSÄ!
Paras tapa saada kroppa kuosiin on leikkaus. Tämä puheenaiheena oleva kuollut henkilö oli mennyt rintojen kohotukseen ja vatsankiristykseen. Rintoja EI PYSTY kohottamaan millään urheilulla tai terveelllisellä ravinnolla! Ainoa keino on leikkaus! Vatsanahan kiristyksessä on sama juttu. Vatsanahkaa EI PYSTY kiristämään millään urheilulla tai terveellisellä ravinnolla! Ainoa keino on leikkaus!
Hän antoi nyt hyvän esimerkin, että kannattaa vaan olla sitä mitä on. Surullista. Mutta valitettavasti tyttölapset opetetaan jo pienestä siihen, että ulkonäkö on naisen tärkein asia ja sen kun menettää olet yhtä tyhjän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Oliko hänellä kehohäpeää? Häpesikö hän omaa vartaloaan? Oliko hän kärsinyt häpeän tunteesta koko ikänsä?
Hyvin todennäköistä.
Paras keino onkin ehkäistä itse massiivista ylipainoa, jotta sen jälkeen ei se nahka ja tissit sitten roikkuisi, kun saa ne kilot laihdutettua.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen joka tunsi Birgitta Aaltosen tietää, että koska hän halusi elää elämäänsä julkisuudessa, hän toivoisi, että omaiset kertoisivat hänen tarinansa. Koska tunsin Birgitan, tiedän, että hän haluaisi nyt varoittaa kaikkia, ettei kukaan lähde kauneusoperaatioihin. On surullista, että Birgitta, joka oli kaunis sellaisenaan, otti tällaisen riskin ja kuoli leikkauksen jälkeisiin komplikaatioihin.
Aika ristiriitaista. Hän siis halusi leikkauksen, mutta vasta kuoltuaan varoittaa muita, että älkää tehkö samoin. Jos ei olisi kuollut, olisi varmaan kannustanut leikkauksiin ja joku muu olisi kuollut (kuten on jo aiemmin käynyt).
Vierailija kirjoitti:
Paras keino onkin ehkäistä itse massiivista ylipainoa, jotta sen jälkeen ei se nahka ja tissit sitten roikkuisi, kun saa ne kilot laihdutettua.
Vaihdevuosissa tissit alkaa roikkumaan, sillä niistä poistuu rintakudosta hormonaalisista syistä. Samaan aikaan reisistä ja takapuolesta lähtee rasvat ja ilmestyvät vyötärölle. Vartalo muuttuu vaikka paino ei muuttuisi eikä missään vaiheessa olisi ollut ylipainoa.
Näitä muutoksia olen nyt omassa kropassani ihmetellyt. Todella tiukalla dieetillä ja liikunnalla olen saanut vuötärörasvaa pois. Mutta reisille, pepulle ja rinnoille ei mahda mitään. Nahka roikkuu vaikka mitä tekisi.
Kyllähän tämä totuttelua on vaatinut. Ehkä hormonikorvaushoidosta olisi apua. Leikkaukseen en aio mennä missään tapauksessa vaikka kuinka roikkuisi.
Ikä ja laihdutus jättävät jälkensä. Vatsassa oli löysää nahkaa ilmeisesti koska vatsan alueelle oltiin tekemässä kiristystä.