Ev.lut-kirkko hajoamassa kahtia? Päivi Räsänen pohtii eroa kirkosta?
Sanoo että moni on jo eronnut. Varmaan jakaantuu kahtia. KD:n jää varmaan vanhoilliset kristityt.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/3b7946a8-4200-452e-874a-aa494440f…
Kommentit (379)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Päivi eroaa kirkosta, niin kaiken järjen mukaan kirkon jäsenmäärä kääntyy nousuun. Niin moni on eronnut kirkosta Päivin vuoksi. Nythän heidän kaikkien on liityttävä takaisin, jotta pääsevät jälleen osoittamaan mieltään Päiviä vastaan.
Ei, kyllä muutkin konservatiivit silloin lähtevät. Jäljelle jäävät vain seniilit jotka eivät osaa lähteä ja sateenkaariväriä, jota ei enää kiinnosta kunhan ovat saaneet kirkon tuhottua
Ehkä tämän yhteisön ja kirkon on sitten aika päättyä. Tämä ei enää toimi nykyisessä ajassa. Uskonnollisuus muuttaa muotoaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Räsänen on niin täynnä vihaa ja katkeruutta, ettei tule ihan äkkiä mieleen toista samantasoista julkisuuden henkilöä.
Päivi on vaan niin rohkea, että uskaltaa sanoa ääneen sen, mitä me muut ajattelemme.
Matt. 15:18,19
"Mutta mikä käy suusta ulos, se tulee sydämestä, ja se saastuttaa ihmisen. Sillä sydämestä lähtevät pahat ajatukset, murhat, aviorikokset, haureudet, varkaudet, väärät todistukset, jumalanpilkkaamiset."
Vierailija kirjoitti:
Kaikki uskonnot pitäisi kieltää. Uskonnot on ihmisten pelottelua ja hallintaa.
Mitä pelottelua tai hallintaa on syntien anteeksiantamisessa ja iankaikkisessa elämässä taivaassa?
Vierailija kirjoitti:
Räsänen on niin täynnä vihaa ja katkeruutta, ettei tule ihan äkkiä mieleen toista samantasoista julkisuuden henkilöä.
Kun nyt et vain itse olisi 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki uskonnot pitäisi kieltää. Uskonnot on ihmisten pelottelua ja hallintaa.
Mitä pelottelua tai hallintaa on syntien anteeksiantamisessa ja iankaikkisessa elämässä taivaassa?
Se synti on siinä sitä pelottelua. Synti, ja se, että "jos et käytä näitä tarjoamiamme keinoja niin ikuinen kidutus tulimeressä odottaa". Ei ole ensimmäistäkään edes kohtalaista syytä olettaa, että syntiä tai helvettiä olisi olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Onko Räsänen voidellut medioita, kun hänen mielipiteensä joka asiasta on uutinen?
Pienenpieni "uskovainen", syntinen ihminen.
P. Räsänen ja S. Tynkkynen ovat klikkimedian lempilapset. Korostaen sanaa lapset.
-winner-
Tämä on uutinen vasta sitten, kun Päivi on eroamassa Pirkosta.
-winner-
Mutta muuttumaton jumala siis edelleen nauttii polttouhrin tuoksusta ja vaatii minua tappamaan amalekialaisen, jos sellaisen kohtaan? ..
Varmaan nauttisi uhrin tuoksusta, mutta ei sinun. Ainoastaan juutalaisen papin toimittama uhri kelpaa. Sama koskee amalekilaisia tai heidän jälkeläisiään. Vain juutalaisilla on oikeus tappaa, ei kristityillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivi on vaan niin rohkea, että uskaltaa sanoa ääneen sen, mitä me muut ajattelemme.
Matt. 15:18,19
"Mutta mikä käy suusta ulos, se tulee sydämestä, ja se saastuttaa ihmisen. Sillä sydämestä lähtevät pahat ajatukset, murhat, aviorikokset, haureudet, varkaudet, väärät todistukset, jumalanpilkkaamiset."
Niin. Näitä lähtee luterilaisen kirkon piispojen suusta.
Mikä noiden h-miesten lapsuudessa on mennyt vähän vikaan.......
Minulle Jumala ei ole kiltti setä joka istuu pilvenhattaran päällä, hymyilee ja suvaitsee ihmisten puuhia ja jumalanpilkkaa loputtomiin.
Antaa lahjoja ( kuten kyllä antaakin ) ja tuomitsee kaikki ihmiset taivaaseen, elivät he sitten miten hyvänsä.
Ei.
Minulle Jumala on myös kiivas ja armoton kosto. Jumala ja Häntä tulee pelätä.
Vierailija kirjoitti:
Minulle Jumala ei ole kiltti setä joka istuu pilvenhattaran päällä, hymyilee ja suvaitsee ihmisten puuhia ja jumalanpilkkaa loputtomiin.
Antaa lahjoja ( kuten kyllä antaakin ) ja tuomitsee kaikki ihmiset taivaaseen, elivät he sitten miten hyvänsä.
Ei.
Minulle Jumala on myös kiivas ja armoton kosto. Jumala ja Häntä tulee pelät
---
Koston Jumala ja Häntä tulee pelätä.
Meidän tulee pelätä ja rakastaa Jumalaa niin, että pidämme Hänen käskynsä.
Vanha rouva vaan uhoo, mutta päätöstä ei osaa tehdä. Olen odottanut Päivin eroa jo vuosia, mutta ei ? Avaan heti kuohari pullon, kun rouva ilmoittaa erostansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se nyt muutenkin ole joku vääräuskoinen lahkolainen, joku helluntalainen tms.
Ja nainen! Nainen vaietkoon jne...
Räsänen on nainen joten erotkoon
MC Oge on sosiaalisessa mediassa tuomittu lapsen seksuaalinen hyväksikäyttäjä. Hänen uhriensa viestejä leviää eri alustoilla. He kertovat tämän kosketelleen heitä esim rintojen alueelta.
Vierailija kirjoitti:
MC Oge on sosiaalisessa mediassa tuomittu lapsen seksuaalinen hyväksikäyttäjä. Hänen uhriensa viestejä leviää eri alustoilla. He kertovat tämän kosketelleen heitä esim rintojen alueelta.
Onko tämä Päivi Räsäsen taiteilijanimi, vai miten liittyy aiheeseen?
Päivi tietää että jos hän lähtee lähtee kaikki muutkin eri lailla ajattelevat. Kirkko hajoaisi siihen.
Mutta muuttumaton jumala siis edelleen nauttii polttouhrin tuoksusta ja vaatii minua tappamaan amalekialaisen, jos sellaisen kohtaan?