Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poliisi kehottaa nuoria "tiettyyn varovaisuuteen" Espoossa

Vierailija
08.07.2025 |

aika outo kehoitus?

mitä heidän nyt pitää varoa?

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

varoa jäämästä kiinni

Vierailija
2/61 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan miehet tietää. Pitää olla vähän pelisilmää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Länsi-Uudenmaan poliisi tutkii rajua ryöstöä, joka tapahtui viikko sitten Kivenlahdessa. Teosta epäillään noin 10 hengen nuoren miehen porukkaa.

Vierailija
4/61 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiantuntijat ovat varmasti ymmällään.

Vierailija
5/61 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköalattomuus. 

Vierailija
6/61 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäköhän tuppukylästä te näitä mielipiteitä lauotte? Ette kyllä tasan tarkkaan tiedä mitään Kivenlahdesta, sen ympäristöstä ja siitä ketkä siellä aiheuttavat ongelmia. 

Ostarilla päivystää alkoholisoituneita kantasuomalaisia juoppoja päivästä toiseen ja osassa vuokrakämpistä oli ainakin ennen matot naulattu ikkunoihin, että kantasuomalainen nuoriso sai narkata rauhassa. 

Kiskalla sen sijaan on aina ollut nuorisoa. Todella levotonta seutua ollut aina. 

Vierailija
7/61 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäjät tietää mitä "tiettyyn" tarkoittaa. Etenkin itämaan tietäjät. 

Vierailija
8/61 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Länsi-Uudenmaan poliisi tutkii rajua ryöstöä, joka tapahtui viikko sitten Kivenlahdessa. Teosta epäillään noin 10 hengen nuoren miehen porukkaa.

Olivat naamioituneet.

Vierailija
9/61 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi olla nauramatta ääneen, kun näen mielessäni kuinka jostain takahikiältä kirjoitellaan taas natsíunelmia näppis savuten. 

Teillä ei ole mitään hajua mistä paikasta edes kirjoitatte. 

Vierailija
10/61 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoolaiset miehet.

Vierailija
11/61 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hgin Sanomien kommenttikenttäkin on takalukossa. Ollaan vain hiljaa ja ihmetellään.

Vierailija
12/61 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en voi olla nauramatta ääneen, kun näen mielessäni kuinka jostain takahikiältä kirjoitellaan taas natsíunelmia näppis savuten. 

No Espoosta kirjoittelen. Kivenlahteen pääsee kätevästi kuka tahansa ryöstelemään. Ei se ole mikään aidattu alue. Tollo. 

Vierailija
13/61 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäköhän tuppukylästä te näitä mielipiteitä lauotte? Ette kyllä tasan tarkkaan tiedä mitään Kivenlahdesta, sen ympäristöstä ja siitä ketkä siellä aiheuttavat ongelmia. 

Ostarilla päivystää alkoholisoituneita kantasuomalaisia juoppoja päivästä toiseen ja osassa vuokrakämpistä oli ainakin ennen matot naulattu ikkunoihin, että kantasuomalainen nuoriso sai narkata rauhassa. 

Kiskalla sen sijaan on aina ollut nuorisoa. Todella levotonta seutua ollut aina. 

Kyllä ne sinunkin silmäsi joskus avautuvat. Meidän kaikkien muiden on jo ajat sitten. 

Mun silmät avautuivat jo ajat sitten, kun teillä uusnatseílla oli tapana hakata kantasuomalaisia huvikseen. Kaksi piti kiinni ja yksi hakkasi. Nähty monet kerrat sama kaava. 

Te yritätte esiintyä jonain sankareina, mutta tosiasiassa olette aina olleet luusereita ja raukkoja. Väkivaltaisia ja noloja. 

P.S. Ennen mua pelotti, nyt mulla on pilotti. 

Vierailija
14/61 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset aikuiset ovat jo Väinämöisen aikaan ryöstelleet alaikäisten kanssa kimpassa yhden uhrin omaisuuden. Ei siis mitään uutta, vai mitä vassari😉

Vierailija
15/61 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Espoosta kirjoittelen. Kivenlahteen pääsee kätevästi kuka tahansa ryöstelemään. Ei se ole mikään aidattu alue. Tollo. 

Taidat olla kuitenkin joku junantuoma. Kaikkea saastaa sitä Espooseen päästetään. 

Vierailija
16/61 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takahikiällä tunnetaan ongelma. Vastaanottokeskuksia on ollut ympäri maata. Poikkeukselliset rikokset ovat tulleet tutuksi. Pienessä pitäjässä kaikki tuntee uhrit jollain tapaa.

Vierailija
17/61 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee natsílla tunteisiin? 

Kumma, että ketju on täynnä rasistista paskaa, eikä myötätuntoa uhria kohtaan. 

Ette te ketään onnistu huijaamaan. 

Vierailija
18/61 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tästä natsismista kukaan unelmoi. Ihan vaikka realiteettitajuinen sosialidemokratia kuten Tanskassa olisi hyvä.

Vierailija
19/61 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jengiin kuuluu myös kantiksia. Kaksi blondia poikaa , välittävät huumeita mitkä tummempi parikymppinen tuo Vuosaaren suunnalta. Huumeiden vaihto tapahtuu urheilupuiston metroasemalla. Olen nähnyt useasti. Pojilla merkkitoppatakit talvella ja Vuittonin kaltaiset ellei peräti aidot Miesten laukut. Pojat noin yläaste ikäisiä ja kunnollisen näköisiä. Porukassa tyhmyys tiivistyy ja varmaan ne ketkä eivät tienaa huumeilla ja haluavat olla osa jengiä tekevät näitä typeryyksiä. Ongelmia ei olisi jos jokainen jättäisi huumeet ostamatta !!! 

Vierailija
20/61 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hgin Sanomien kommenttikenttäkin on takalukossa. Ollaan vain hiljaa ja ihmetellään.

Ja tuollako Helsingin Pravda kuvittelee estävänsä tilaajamääriensä jatkuvan putoamisen. Ne Kallion soijapojat eivät riitä lehden maksupohjaksi viikkoakaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi