Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poliisi kehottaa nuoria "tiettyyn varovaisuuteen" Espoossa

Vierailija
08.07.2025 |

aika outo kehoitus?

mitä heidän nyt pitää varoa?

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

länsimetro on virhe

Vierailija
42/61 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e9f38a8b-698c-4de8-acc5-ebde453c519b…

Espoolaisen katujengin keulakuva välttelee isänmaallista velvollisuuttaan

Tapon yrityksestä tuomittu Kerza on jättänyt toistuvasti aluetoimiston määräykset noudattamatta.

Leppävaarasta ei sitten millään pääse pois ryöstelemään muualle. Ei sitten millään. 

Khaled Ahmed Muslahia ei Suomen armeija kiinnosta :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapon yrityksestä tuomittu Kerza on jättänyt toistuvasti aluetoimiston määräykset noudattamatta.

Leppävaarasta ei sitten millään pääse pois ryöstelemään muualle. Ei sitten millään. 

Khaled Ahmed Muslahia ei Suomen armeija kiinnosta :D 

Täytyy kyllä olla todella viherpsykoosissa että tämä olisi yllätys. 

Vierailija
44/61 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin on kyllä siivottu tästäkin keskustelusta epämukavat totuudet. Uunit lämpiämään välittömästi näille Irakin ihmeille. 

Joo näin on, tämä sensuuri taitaa saada mut häipymään tältä palstalta. Paikallisia saa kutsua nistiksi, raisqaajaksi ja puukottajaksi, mutta vihjaapa edes että tämän varovaisuuteen kehottamisen takana voisi mahdollisesti olla ma&mu-jengi, kommentti poistuu saman tien. Ja valitettavasti tämä linja tulee luultavasti jatkumaan myös sitten, jos käy ihan todistetusti ilmi, että syyllisiä ovat tänne muualta muuttaneet. Luultavasti tämäkin kommentti häipyy - jos edes julkaistaan. Mutta kiitos ja näkemiin, terveiset sinne pussin perälle.

Vierailija
45/61 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Kauklahti turvallinen?

Vierailija
46/61 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä tuolle asetta antaisi.

Vierailija
47/61 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gangsta mikä gangsta.

Vierailija
48/61 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäköhän tuppukylästä te näitä mielipiteitä lauotte? Ette kyllä tasan tarkkaan tiedä mitään Kivenlahdesta, sen ympäristöstä ja siitä ketkä siellä aiheuttavat ongelmia. 

Ostarilla päivystää alkoholisoituneita kantasuomalaisia juoppoja päivästä toiseen ja osassa vuokrakämpistä oli ainakin ennen matot naulattu ikkunoihin, että kantasuomalainen nuoriso sai narkata rauhassa. 

Kiskalla sen sijaan on aina ollut nuorisoa. Todella levotonta seutua ollut aina. 

Tuppukyliin ei kuitenkaan anneta vähän väliä varoituksia kuten eteläsuomeen. Johtuu paljolti siitä, että täällä ei olla niin "rikkaita".

Eteläsuomi on Suomen junttila.

Vierailija
49/61 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 2024 Espoon väestöstä 25,0 prosenttia eli 80 166 henkilöä oli vieraskielisiä.

Esimerkiksi Suvelan asuinalueella vieraskielisten osuus on yli 40 prosenttia.

Vierailija
50/61 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt, olis edes sen hetken laillinen ase

Vierailija
51/61 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kauan suomalaiset aikovat vielä sietää sitä, että edes poliisi ei tiettyjen poliittisten suuntien pelossa uskalla puhua asioista niiden oikeilla nimillä? Älkää sitten ihmetelkö, kun nämä Kivenlahdet ovat muuttuneet no go - alueiksi. Kasvoin tuolla aikuiseksi enkä tunnista enää tuota Espoota. 

Vierailija
52/61 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioista pitää pystyä puhumaan niiden oikeilla nimillä! Ei mitään hyysäystä ja hyssyttelyä

Vierailija
53/61 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäköhän tuppukylästä te näitä mielipiteitä lauotte? Ette kyllä tasan tarkkaan tiedä mitään Kivenlahdesta, sen ympäristöstä ja siitä ketkä siellä aiheuttavat ongelmia. 

Ostarilla päivystää alkoholisoituneita kantasuomalaisia juoppoja päivästä toiseen ja osassa vuokrakämpistä oli ainakin ennen matot naulattu ikkunoihin, että kantasuomalainen nuoriso sai narkata rauhassa. 

Kiskalla sen sijaan on aina ollut nuorisoa. Todella levotonta seutua ollut aina. 

Kyllä ne sinunkin silmäsi joskus avautuvat. Meidän kaikkien muiden on jo ajat sitten. 

Mun silmät avautuivat jo ajat sitten, kun teillä uusnatseílla oli tapana hakata kantasuomalaisia huvikseen. Kaksi piti kiinni ja yksi hakkasi. Nähty monet kerrat sama kaava. 

Te yritätte esiintyä jonain sankareina

Mun silmät avautuivat jo ajat sitten, kun teillä uusnatseílla oli tapana hakata kantasuomalaisia huvikseen. Kaksi piti kiinni ja yksi hakkasi. Nähty monet kerrat sama kaava. 

Te yritätte esiintyä jonain sankareina, mutta tosiasiassa olette aina olleet luusereita ja raukkoja. Väkivaltaisia ja noloja. 

P.S. Ennen mua pelotti, nyt mulla on pilotti. "

No nyt on kyllä jollakin joku syvempikin trauma kaukaa menneisyydestä Kai ymmärrät että ysäri meni 30 vuotta sitten? Kai tajuat ettei niitä ysärin ajan öyhöttämisiä voi millään tasolla enää soveltaa nykyaikaan ja sen ongelmiin. Kai tajuat ettei Suomessa vielä ysärillä ollut guukkeleista ja muista muumaista mitään uhkaa(paitsi jossain steissillä. Minutkin, teinitytön ryöstivät silloin) Kai tajuat että NYKYÄÄN niin Suomi kuin suurin osa muista Euroopan maista on jatkuvan valepakkolaisten ja tunkeutujien uhan alla. Pään täytyy olla aika syvällä siellä pebassa jos ei muka millään näe mikä ongelma näiden ei-eurooppalaisten kanssa on menossa. Poliisi ja iltapäivälehdetkin varmaan sitten valehtelevat sinunlaistesi mielestä. 

ps: Pilotti on oikein siisti takki, näitähän pitävät muumaatkin nykyään. Pilotteja ei ole kukaan nyyhkinyt enää kymmeniin vuosiin kun ne ovat olleet muodissa useamman kerran. 

Vierailija
54/61 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asioista pitää pystyä puhumaan niiden oikeilla nimillä! Ei mitään hyysäystä ja hyssyttelyä

Ei Suomessa.

55/61 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perimmäinen ongelma on siis se, että Espoossa on uIkomaaIaistaustaisten nuorten muodostamia katujengejä joista poliisi nyt varoittaa.

M59+

Vierailija
56/61 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vaan, että ei kannata liikkua ulkona väärissä paikoissa eikä pukeutua esim. merkkivaatteisiin. Kyllä pitää joku vastuu itsekin kantaa siitä, ettei joudu ryöstetyksi tai pahoinpidellyksi tms.

Vierailija
57/61 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Länsi-Uudenmaan poliisi tutkii rajua ryöstöä, joka tapahtui viikko sitten Kivenlahdessa. Teosta epäillään noin 10 hengen nuoren miehen porukkaa.

Espoolaismiesten joukko asialla? 

Vierailija
58/61 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

M-1965 kirjoitti:

Perimmäinen ongelma on siis se, että Espoossa on uIkomaaIaistaustaisten nuorten muodostamia katujengejä joista poliisi nyt varoittaa.

Meillä ei ole katujengejä t. Krista M. 

Vierailija
59/61 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kauan suomalaiset aikovat vielä sietää sitä, että edes poliisi ei tiettyjen poliittisten suuntien pelossa uskalla puhua asioista niiden oikeilla nimillä? Älkää sitten ihmetelkö, kun nämä Kivenlahdet ovat muuttuneet no go - alueiksi. Kasvoin tuolla aikuiseksi enkä tunnista enää tuota Espoota. 

Sama Lepsuksissa- Absurdia kun itse kantasuomalaisena olen aina asunut täällä, nämä mestat ovat olleet MINUN mestojani ja nyt tänne tunkeutuneet ruskeat räkäpäät erää 2015 pitävät tätä minun lähiötäni missä kasvoin heidän omanaan? Oikein L-city posse joo, nämä ruskeat munat olleet edes syntyneet omissa kotimaissan kun minä olin jo elänyt historiaa Leppävaarassa. Nämä pallinaamat alkavat melkein heti omia kantisten alueita, nimeävät niitä omilla sönkötyksillään vaikak kenelläkään niillä ei ole mitään kulttuurista, geneettistä tai maantieteellistä yhteytää yhteenkään Su

Alapeukuttajan mielestä tänne kuulumattomien rikollisjengien pitää saada vallata esim Leppävaara eikä kantikset saa valittaa? Vai tuliko alapeukku siitä kun sanoi ettei halua asua Kabulissa? Luulen ettei suurin osa suomalaisista halua. Joskus kyllä hämmentää nämä alapeukun antajat viesteissä joissa ei ole mitään alapeukutettavaa. 

Vierailija
60/61 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Länsi-Uudenmaan poliisi tutkii rajua ryöstöä, joka tapahtui viikko sitten Kivenlahdessa. Teosta epäillään noin 10 hengen nuoren miehen porukkaa.

Espoolaismiesten joukko asialla? 

Helsingin Pravda ainakin valkopesee näitä uutterasti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi