Siskoni on aina ilkkunut mun jalan kokoa ja haukkunut kenkiä kanooteiksi jne.
Ja tietysti olen pitänyt itseäni kammottavan isojalkaisena, onhan kengänkokoni 39/40. Vasta äskettäin tajusin, että eihän tuo todellakaan ole mikään iso koko edes, varsinkaan pitkälle naiselle! Ihme juttuja sitä tuleekin uskottua..
Kommentit (120)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se ole suhteessa pituuteen. Itse 173 ja 39/40.
Mä olen 176 cm ja siskoni jotain 10 cm mua lyhyempi..
Ap
Aivan normaali kengänkoko sulla. Täysin normaali, monilla sun pituisilla on 40/41 eli tuo 39 on sirohko koko tuon pituiselle.
Itselläni kengänkoko 40 ja pituutta 175, en ole koskaan pitänyt itseäni isojalkaisena enkä ole kuullut keltään muultakaan sellaista ajatusta. Käsitykseni on, että jalkani on todella normaalin kokoinen tämän pituiselle ihmiselle.Itsellä 42 ja vähän alle 175.
Ei ihme että olet yksin jäänyt vanhapiika.
Ai jaa, mielestäni synnytin itse nuo lapset, ehkä erehdyin. Ja kukahan tuo mies tuolla pöydän ääressä on, oisko naapuri sitten 🤔
Seuraavan kerran kun ilkkuu, kysy siltä onko sillä joku fetissi tai muu pakkomielle jalkateriä kohtaan, ja että on aika epänormaalia tuoda sitä jatkuvasti julkisesti esiin. Vielä vähän lisää löylyä, niin hänelle voi kertoa, että OnlyFanista löytyy varmasti tätäkin hänen mielenkiintoaan tyydyttäviä videoita.
Ei tuossa auta kuin kunnon nolaaminen. Ja jos ei usko kerrasta, niin samalla linjalla aina, kun hänellä on sun jaloista jotain "asiaa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No sittenhän sulla on pieni jalka pituuteen nähden. Ja sisko taitaa olla kateellinen kun jäi pätkäksi.
Ihmiset ovat yleensä aika typeriä. Tämän elämä on opettanut.
Minulla myös kengänkoko 40 ja eräällä sukulaisella myös. Hän aina valittaa ja voivottelee, että voi kun on iso kengänkoko, kamala tämä koko, hävettää ostaa tämänkokoisia kenkiä ym. Itse en vaan jaksa tuollaista, kun ei asialle mitään voi ja loppujen lopuksi ei tämä koko edes kovin iso lopulta olekaan. Mutta koko ajan vaan hän valittaa asiasta, olen monesti sanonut, että on kolme vaihtoehtoa, ostat oikean kokoiset kengät, leikkaat varpaasi pois tai kuljet ilman kenkiä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tui on normaalin rajoissa miehelle, naiselle proomu.
no oikealla miehellä nyt on ihan vähintään 42. 40 on miehelle kiusallinen kääpiöntöppönen. mielenkiinto lopahtaisi äkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä tuon kokoinen jalka on koominen. Pikku käpälä.
Mun teinityttö haluaa aina isommat kengät kuin tarvitsisi kun kuulemma ei halua näyttää töppöjalalta 😯 Niin nuo kauneusihanteet muuttuu. Siro ei enää ole hyvä kun kengistä puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun kairaa naista 69:ssä, on kamalaa jos ankkaräpylät läpsyttelevät ilmaa pään päällä.
Nyt en vaan yhtään pysty kuvittelemaan tätä asentoa🧐
Ratkaisu. Miehellähän on siinä kaksi kairaa.
Ap, sinä voit vinoilla takaisin siskollesi. Että olisit sinäkin ollut ruoka-aikoina kotona niin pitkät hyvän näköiset miehet kiinnostuisi sinustakin. Ja sitten jalan koosta, että pysyt hyvin pystyssä, sinulle (siskollesi) voisi polkupyörän apupyöristä olla apua siinä.
ihan vain esimerkkinä siis. Nokkaville pitää vaan kuittailla takaisin, eikä jäädä murehtimaan niiden sanomia. Nokkavat oppii pitämään soukempaa suuta kun huomaavat saavansa samalla tavalla tai nokkelammin takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Minulla myös kengänkoko 40 ja eräällä sukulaisella myös. Hän aina valittaa ja voivottelee, että voi kun on iso kengänkoko, kamala tämä koko, hävettää ostaa tämänkokoisia kenkiä ym. Itse en vaan jaksa tuollaista, kun ei asialle mitään voi ja loppujen lopuksi ei tämä koko edes kovin iso lopulta olekaan. Mutta koko ajan vaan hän valittaa asiasta, olen monesti sanonut, että on kolme vaihtoehtoa, ostat oikean kokoiset kengät, leikkaat varpaasi pois tai kuljet ilman kenkiä.
Onko kovin iäkäs? 40 on nuorilla naisilla se myydyin koko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Aivan normaali kengänkoko sulla. Täysin normaali, monilla sun pituisilla on 40/41 eli tuo 39 on sirohko koko tuon pituiselle.
Itselläni kengänkoko 40 ja pituutta 175, en ole koskaan pitänyt itseäni isojalkaisena enkä ole kuullut keltään muultakaan sellaista ajatusta. Käsitykseni on, että jalkani on todella normaalin kokoinen tämän pituiselle ihmiselle.Itsellä 42 ja vähän alle 175.
Ei ihme että olet yksin jäänyt vanhapiika.
Ai jaa, mielest
Lähde?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nelikymppinen kyseessä
Vierailija kirjoitti:
Niin jos se mies on 160 cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun kairaa naista 69:ssä, on kamalaa jos ankkaräpylät läpsyttelevät ilmaa pään päällä.
Nyt en vaan yhtään pysty kuvittelemaan tätä asentoa🧐
Ratkaisu. Miehellähän on siinä kaksi kairaa.
Ai että otsassa on toinen?😂 Ok. No miten silti ne naisen jalat voivat läpsytellå ilmassa? Keksipä tähän vielä ratkaisu.
"Meillä käy usein rippikouluikäisiä tyttöjä, jotka tarvitsevat 43:n kengät. Kokoja 44 ja 45 menee myös paljon", sanoo Jaana Tujula Bellissima-kenkäkaupasta"
Vierailija kirjoitti:
Vanhat ihmiset kuvittelevat, että naisella pitää olla pikkuruinen jalka, olipa minkä pituinen ihminen tahansa. Oikeastihan näyttää luonnottamalta jos pitkällä ihmisellä on pieni jalka.
Ei ole tätä päivää arvostella muiden kengän kokoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No sittenhän sulla on pieni jalka pituuteen nähden. Ja sisko taitaa olla kateellinen kun jäi pätkäksi.
Ei tämä pätkäksi haukkuminenkaan ole asiallista. Mua pitkät naiset on juuri haukkuneet pituudesta kun olen "vain" 166 cm pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nelikymppinen kyseessä
Pohjois-Suomesta?
Kenkakauppias sanoi että pohjoisessa myydään keskimäärin paria kokoa pienempää kun Etelä-Suomessa tavallinen naisten koko on 40 - 41.
Jep. Itse ostan välillä ulkoilukengät lasten puolelta, kun tällaiselle koon 40 jalalle löytyy poikien puolelta hyviä ja säänkestäviä, laadukkaita talviulkoilukenkiä halvemmalla kuin aikuisten puolelta.