Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siskoni on aina ilkkunut mun jalan kokoa ja haukkunut kenkiä kanooteiksi jne.

Vierailija
08.07.2025 |

Ja tietysti olen pitänyt itseäni kammottavan isojalkaisena, onhan kengänkokoni 39/40. Vasta äskettäin tajusin, että eihän tuo todellakaan ole mikään iso koko edes, varsinkaan pitkälle naiselle! Ihme juttuja sitä tuleekin uskottua..

Kommentit (120)

Vierailija
21/120 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään on kamalan paljon syntyperäisiä naisia joilla on enemmän tai vähemmän erilaisia miesmäisiä ominaisuuksia. Luultavasti äidin aikoinaan käyttämä hormonaalinen ehkäisy, ennen lasten siittämistä, vaikuttaa naisen munasarjoissa oleviin muniin pilaavasti, monista naisista tulee miesmäisiä, monista miehistä tulee homoseksuaaleja.

Nykyajan teknologian vuoksi olet vain päässyt näkemään tynnyristä ulos enemmän kuin ennen. Erilaisia naiskehoja on niin paljon kuin on naisiakin.

Vierailija
22/120 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvoin 170 cm pitkäksi 12-vuotiaana ja kengän koko samaan aikaan asettui 39 numeroon. Nyt aikuisena olen vain 2 cm pidempi ja jalka kokoa 40. Mutta voitte vain kuvitella sitä muiden vinoilua 12-vuotiaalle jättijalkaiselle, joka muutenkin oli kuulemma kuin kirahvi. Silmälasit vielä!

Alekengistä on usein loppu koko 40. Viimeksi sain sopivat koosta 39,5, mutta nämä puolikkaat koot ovat harvinaisia.

Siis mitä, asuitko jossain Kainuussa? Täällä Lounais-Suomessa moni 12 v tyttö on 170 cm. Ja 39 on varmaan keskikoko teinityttöjen kengissä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/120 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se ole suhteessa pituuteen. Itse 173 ja 39/40.

Mä olen 176 cm ja siskoni jotain 10 cm mua lyhyempi..

Ap

Aivan normaali kengänkoko sulla. Täysin normaali, monilla sun pituisilla on 40/41 eli tuo 39 on sirohko koko tuon pituiselle. 

Itselläni kengänkoko 40 ja pituutta 175, en ole koskaan pitänyt itseäni isojalkaisena enkä ole kuullut keltään muultakaan sellaista ajatusta. Käsitykseni on, että jalkani on todella normaalin kokoinen tämän pituiselle ihmiselle. 

Itsellä 42 ja vähän alle 175.

Vierailija
24/120 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tui on normaalin rajoissa miehelle, naiselle proomu.

Riippuu täysin pituudesta. 

160 senttiselle kengänkoko 38 on aika iso, kun taas 175 senttiselle se olisi pieni. 175cm pituiselle 39-41 on normaali. 

150-160 senttiselle 35-37. 

Vierailija
25/120 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kairaa naista 69:ssä, on kamalaa jos ankkaräpylät läpsyttelevät ilmaa pään päällä.

Mikä asento on mielestäsi 69, jos onnistut siinä kairaamaankin kaiken tuon muun kummallisuuden lisäksi? 

Vierailija
26/120 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kengänkoko on 36. Kenkiä ei meinaa aikuisten osastolta oikein löytää. 

Vierailija
27/120 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä jollekin 150cm pojalle normaali koko. Miesten kengät on erikseen. 

Vierailija
28/120 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

160 senttiselle kengänkoko 38 on aika iso, kun taas 175 senttiselle se olisi pieni. 175cm pituiselle 39-41 on normaali. 

Ai jaa. Mun tytöt on 162 cm ja kummallakin 39. Kavereilla näyttää olevan samaa kokoa. 

Vierailija
29/120 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Aivan normaali kengänkoko sulla. Täysin normaali, monilla sun pituisilla on 40/41 eli tuo 39 on sirohko koko tuon pituiselle. 

Itselläni kengänkoko 40 ja pituutta 175, en ole koskaan pitänyt itseäni isojalkaisena enkä ole kuullut keltään muultakaan sellaista ajatusta. Käsitykseni on, että jalkani on todella normaalin kokoinen tämän pituiselle ihmiselle. 

Mulla 42 ja pituus tasan 175 cm. 

Vierailija
30/120 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kairaa naista 69:ssä, on kamalaa jos ankkaräpylät läpsyttelevät ilmaa pään päällä.

Nyt en vaan yhtään pysty kuvittelemaan tätä asentoa🧐

Vierailija
31/120 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkaterän pituuteen vaikuttaa mm. proteiinin saanti lapsuusiässä.

Vierailija
32/120 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai jaa. Mun tytöt on 162 cm ja kummallakin 39. Kavereilla näyttää olevan samaa kokoa. 

Isot on jalat, mutta pysyypähän hyvin pystyssä. Ja sitähän ei itse valitse, joten sillä mennään mitä on annettu. 

Vierailija
33/120 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun jotkut käyttää tuollaista kieltä muista ja mistä vaan muiden henkilökohtaisista tavaroista ja asioista.

Itse saa vitsailla omille kanooteilleen (ja kannuilleen ja peräsimille jne jne) minkä lystää, mutta niitä juttuja ei tarvitse toistaa perässä. Se on ilkeää. 

On ihan eri asia vitsailla itse jostain, kuin että muut sanoo samalla tavalla.

Vierailija
34/120 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen koko lapsuuteni ja teini-iän kuullut irvailuja jalkani koosta. Se on nyt kolmen raskauden jälkeen 40/41/42.

Kyllähän se trauman aiheutti.

Nykyään sukulaisilla on vieläkin tapana puuttua johonkin ulkonäölliseen piirteeseen. Olen oppinut sivaltamaan takaisin.. jotain käytöstavoista tms.

Hehe, järkyttävät kanootit 

👧🏻

/ | \

/\     

🛶🛶

Vierailija
35/120 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei ihme että olet yksin jäänyt vanhapiika. 

Vierailija
36/120 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"miesten" kengissä tämähän on lasten koko :D miesten kenkäkoot alkaa 43 ylöspäin.

Vierailija
37/120 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mäkään. Ei tuo kommentoija ole koskaan missään kuusysissä ollutkaan :D Tuskin on nähnyt minkäänlaista naista edes alasti oikeassa elämässä.

Vierailija
38/120 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kairaa 69:ssä? What? 

Vierailija
39/120 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kengänkoko on 36. Kenkiä ei meinaa aikuisten osastolta oikein löytää. 

Monet kauniit kengät kirppareilla/vintageliikkeissä on tuota kokoa.

Onneksi löytyy myös isoja kauniita kenkiä välillä. 

Vierailija
40/120 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mäkään. Ei tuo kommentoija ole koskaan missään kuusysissä ollutkaan :D Tuskin on nähnyt minkäänlaista naista edes alasti oikeassa elämässä.

Enonsa tekopimpan kanssa kyllä on ollut poikamies kammarissaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi