Kyllä meinasi tälläistä viisikymppistä tätiä ahdistaa kun ekaa kertaa eksyin Normaliin ajatuksena hakea dödö nopeasti
Kommentit (129)
Vierailija kirjoitti:
Tämä kuusikymppinen käy siellä usein, ja riippuu ihan itsestä, että kauanko siellä menee.
Käyn joko pikaiseen jotain tai kiertelen ajan kanssa.
Eikö ap sovi pujottelemaan muiden ohi, vai mikä on ongelma?
Ei kaupan kuulu olla pujottelurata.
Huomasin miten vaikeaa sieltä on poistua nyt,kun raskaana pissattaa usein ja hätä iskee äkkiä. Kapeat käytävät,ihmisiä maleksii edessä,pitkä matka kassoille. Melkoinen tuskanhiki ehti tulla.
Karmea krääsäkauppa, ei kertakaikkiaan mitään ostettavaa. Yhden kerran kävin ja se riitti. Lisäksi se edellämainittu hajusteiden kakofonia...
Huh, kyllä siellä altistuu melkoiselle kemikaalikuormalle, on niin monenlaista keinohajua.
Ideana on että siinä kävellessä kerää koriin parin euron tuotteita ja kassalla summa onkin 60e.
Kummallista. Ei mulla ole ollut vaikeuksia kävellä sen läpi ja ottaa juuri se tuote, mitä olen hakemassakin. Viimeksi halpaa niveadödöä ja iso pumppupullo H&S shampoota miehelle. Ei tulipaloja, ei teinilaumoja, ei paniikkia tälläkään kertaa..koskikeskuksessa. Mulla tosin viiteenkymmeneen vielä matkaa, ehkä se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Karmea krääsäkauppa, ei kertakaikkiaan mitään ostettavaa. Yhden kerran kävin ja se riitti. Lisäksi se edellämainittu hajusteiden kakofonia...
Siis mitä, löytyy samoja tuotteita kuin vaikka Sokokselta, mutta hinnat ovat huomattavasti edullisemmat.
Ja hajusteiden kakofoniasta, Normalista löytyy hajuvesia, jotka ovat täsmälleen samoja kuin kalliit merkkihajuvedet, erona vain hinta. Ostin Armanin My way-kopion, kestää aivan yhtä kauan ellei pidempääkin ja hinta oli 60e sijaan 4e.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisivat edes tehdä siitä käytävästä leveämmän, eilen oli joku mamma lastenvaunujen kanssa normalissa. Ei tietenkään mitään kiirettä mihinkään ja ohi ei päässyt.
Jätin suosiolla ostokset siihen paikkaan ja kävelin sisääntulon kautta ulos.
Oletko mykkä?
"Anteeksi, siirrytkö, haluan mennä tästä"
Kun vaunut peittää koko käytävän leveyden, niin ei paljon auta.
Ja äitylin leveä perse varmistaa, että ohi ei varmastikaan pääse. MINÄ JA MINUN PIMPPIHEDELMÄNI!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä jos syttyy tulipalo,niin kaikki talloo toisensa hengiltä.
Kerrotko vielä, mikä siellä syttyy?
Helposti syttyvää muovikrääsää hyllyt pullollaan.
Ai ne kaikki nestemäiset kosmetiikat mitä siellä on pääasiassa?
Pahin tulipaloriski siellä taitavat olla nenäliinat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisivat edes tehdä siitä käytävästä leveämmän, eilen oli joku mamma lastenvaunujen kanssa normalissa. Ei tietenkään mitään kiirettä mihinkään ja ohi ei päässyt.
Nuo akat valloittavat "hedelmäkoriensa" kanssa käytävät muissakin kaupoissa.
Ja vielä kun on akoilla itselläänkin elopaino yli sata kiloa, niin ei tarvi kummoistakaan koria, että käytävä on tukittu. Normalissa ei ole ajateltu, että ihmiset ovat nykyään norsuja. Ehkä Norjassa eivät ole?
Itse ostan Normalista nykyään kaiken välttämättömän kosmetiikan eli käsi- ja suihkusaippuat, käsivoiteet, deodorantit, hampaiden hoitotuotteet sekä Schollin jalkarasvat ja pohjalliset. Kyllä nuo sen verran ovat halvempia siellä mitä tavallisessa marketissa, että kannattaa näin työttömänä hankkia Normalista. Totta on, että ainakin omassa lähi-Normalissa musiikki soi liian kovalla ja pitäisi olla mahdollisuus kulkea oikoreittejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko mykkä?
"Anteeksi, siirrytkö, haluan mennä tästä"
Kun vaunut peittää koko käytävän leveyden, niin ei paljon auta.
Sitten vaan rynnit väkisin ohi! prkl
Ja tipautat "vahingossa" pari painavaa esinettä vaunuihin...
Vierailija kirjoitti:
Ko liike on suunnattu 7...19v tytöille. Pääasiassa niin.
Ai ne lastentarvikkeet, vauvansaippuat, aikuisten K18-tuotteet, pyykinpesuaineet, siivousvälineet, matkakokoiset pakkaukset, astianpesuaineet, auton siivousvälineet, ötököiden karkottajat...? Unohtamatta tietysti jokaisen 7-19v. tytön luottotarvikkeita; partavaahto, partaöljy, parranpesusaippua, miesten kasvonaamiot, miesten tuoksut ja Axe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit sanonut sille muijalle jotakin ja valittanut vaunuista kassalle.
Miksi päästävät hyökkäysvsunut siihen kauppaan.
Niin, miksi eivät jätä lastansa vahtimatta kaupan ulkopuolelle, höööö.
Paskatoukan voi jättää vaikka mummolle hoitoon kun itse poikkeaa ostoksilla. Ei tarvi vahinkovankkureita raahata joka paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Sanotaan että täällä Mikkelissä on suomen isoin Normal koska tavaraa on alakerrassa ja yläkerrassa. Teinit varmaan tykkää mutta itse olin pulassa siellä pohjakerroksessa kun 4v alko huutaa että pissattaa,pissattaa! Ei muuta kuin juoksin loppumatkan liukuportaikkoon,juoksin ne ylös ja loppukaupan läpi kassojen ohi. No eihän me ehditty kun vessat eivät ole siinä vieressä.
Pitääkö teidän lähteä niiden kusivaivaisten kakaroidenne kanssa joka kauppaan ja sitten vingutaan onko vessaa... EI OLE. Ainoastaan hlökunnan vessa ja kakaranne voivat kusta housuun. Jos empatiaa haet vinkukommentillasi, niin ei heru. Pysykää kotona lapsinenne. Kesäaika on yhtä helvettiä kun ovat kaikki kersalaumoineen liikenteessä.
veikkaan että vuoden päästä on loppuun myynnit monessa myymälässä. minulle ja monelle muulle oli eka ja vika asiointi.
Joo, minä haluan IHAN EHDOTTOMASTI maksaa pyykinpesukapseleista 7 euroa, vaikka saan saman pussin Normalista 3,5 eurolla.
Samoin haluan maksaa Vichyn deodorantista 15e sen 11e sijaan. Ja Misshan kasvomaskeista 5 euroa/kpl sen sijaan, että saisin ne Normalista hintaan 1.80e/kpl.
Corsxin tuotteista maksan ilolla 30e kipale enkä mitenkään mene Normaliin ostamaan samaa tuotetta 18 eurolla.
PHTYI!
Vierailija kirjoitti:
Huomasin miten vaikeaa sieltä on poistua nyt,kun raskaana pissattaa usein ja hätä iskee äkkiä. Kapeat käytävät,ihmisiä maleksii edessä,pitkä matka kassoille. Melkoinen tuskanhiki ehti tulla.
Voi Jeesus että on avuttomaksi mennyt, ei kauppareissusta KAUPPAKESKUKSESSA selviä kun RASKAANA ja PISSATAA. Meillä ei ole lajina toivoa.
Samanlainen kokemus, tosi vahva hajusteiden tuoksu. Tai ei voinut tuoksuksi enää sanoa ku henkeä ei meinannut saada. Äkkiä vaan ulos ja ostokset jäi tekemättä