Kyllä meinasi tälläistä viisikymppistä tätiä ahdistaa kun ekaa kertaa eksyin Normaliin ajatuksena hakea dödö nopeasti
Kommentit (129)
Vierailija kirjoitti:
Onpas ap:lla kiireinen elämä. Kävelet dödöjen luo ja siitä kassajonoon niin aikaa menee noin minuutti.
Kirjoittaa sellainen, joka ei ole koskaan käynyt labyrintti-Normaalissa :D. Dödöjen luota on vielä piiiitkä matka kapeita käytäviä kassoille.
Rotille suunniteltu myymälä. Takaisinpäin on mahdotonta palata ( ohi parveilevien teinijoukkojen ) ja kulkea vastavirtaan.
Nykyteineillä on paljon rahaa käytössään, etupäässä asiakkaat ovat alle 20-vuotiaita.
Vierailija kirjoitti:
Voisivat edes tehdä siitä käytävästä leveämmän, eilen oli joku mamma lastenvaunujen kanssa normalissa. Ei tietenkään mitään kiirettä mihinkään ja ohi ei päässyt.
Jätin suosiolla ostokset siihen paikkaan ja kävelin sisääntulon kautta ulos.
Nuo akat valloittavat "hedelmäkoriensa" kanssa käytävät muissakin kaupoissa.
"Älyn jättiläinen, menee kauppaan joka ei myy niitä tuotteita joita käyttää ja sitten valittaa siitä kaupasta kun on vain ns. pällistelemässä".
Pari kertaa olen uteliaisuudesta ja kerran pyynnöstä (perheen nuoren ) käynyt ja todennut, että itse en täältä mitään tarvitse.
Sitä lähinnä ihmettelen, miten tuollainen myymälä voi kannattaa. Kertaostokset kuitenkin ovat pientä nappikauppaa ja vuokrakulut uskoakseni suuria.
Vierailija kirjoitti:
Siellä jos syttyy tulipalo,niin kaikki talloo toisensa hengiltä.
Niin, onkohan tämmöinen labyrintti paloturvallisuusmääräysten mukainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisivat edes tehdä siitä käytävästä leveämmän, eilen oli joku mamma lastenvaunujen kanssa normalissa. Ei tietenkään mitään kiirettä mihinkään ja ohi ei päässyt.
Oletko mykkä?
"Anteeksi, siirrytkö, haluan mennä tästä"
Kun vaunut peittää koko käytävän leveyden, niin ei paljon auta.
Sitten vaan rynnit väkisin ohi! prkl
Miettikääpä tuota oikeasti paloturvallisuusmääräysten kannalta. Ei ole todellakaan turvallinen.
Sieltä ei pääse ulos normaalisti, vaikkakin kaupan nimi on Normal.
Vierailija kirjoitti:
Normal on kosmetiikan uusi Tiimari! Ihana kauppa sukeltaa sinne tekemään löytöjä ja hypistelemään!
Tiimarin kohtaloa ennustan myös Normaalille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako aloitusta ajattelit vielä tehdä samasta aiheesta? Pitäisi sun hankkia se kuuluisa elämä tai vaihtoehtoisesti käydä juttelemassa tästä pakonomaisesta jankuttamisesta jonkun kanssa? Varmasti löytyy apua. Tsemppiä paranamiseen🤗
Uskoisin, että monikin haluaa tehdä aloituksen Normaaleista, jotka ovat kauppojen pohjasakkaa.
En ole ketjun aloittaja, mutta samaa mieltä, turha koko kauppaketju.
Onneksi ei ole pakko asioida. Me muut käytetään ja tykätään, eikä ahdista edes sokkeloisuus. Sillä välin te muut voitte maksaa samoista tuotteista kolminkertaista hintaa aivan vapaasti 😂
Ei minua sokkeloisuus ahdista. Huvittaa vain, miten Ruotsin suurimmat vientituotteet ovat nykyään samanaikaisesti Greta Thunberg ja kaikista pahimmat halpakrääsäpikamuotiostaostaosta-ketjut. No, kognitiivinen dissonanssi on uusi Normaali.
-ei ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako aloitusta ajattelit vielä tehdä samasta aiheesta? Pitäisi sun hankkia se kuuluisa elämä tai vaihtoehtoisesti käydä juttelemassa tästä pakonomaisesta jankuttamisesta jonkun kanssa? Varmasti löytyy apua. Tsemppiä paranamiseen🤗
Uskoisin, että monikin haluaa tehdä aloituksen Normaaleista, jotka ovat kauppojen pohjasakkaa.
En ole ketjun aloittaja, mutta samaa mieltä, turha koko kauppaketju.
Onneksi ei ole pakko asioida. Me muut käytetään ja tykätään, eikä ahdista edes sokkeloisuus. Sillä välin te muut voitte maksaa samoista tuotteista kolminkertaista hintaa aivan vapaasti 😂
Luikertelet sokkeloissa halvan perässä. Minä maksan mieluusti enemmän väljemmässä tilassa. Toki meikit mitä käytän, ei ole myytävänä normalissa, eikä myöskään hajuvesi jota käytän. Rexona on melkeinpä saman hintaista joka kaupassa, siitäkin otan bonukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan mahdottomia labyrinttejähän nuo Normaalit ovat ja rihkamap*skaa täynnä.
Missä siellä se labyrintti on? Mä olen nähnyt vaan kaupan kiertävän käytävän joka alkaa sisääntulosta ja päättyy kassalle.
No ei oo aakee laakee. On meinaan jyrkät kulmat!
Voi näitä nykykeski-ikäisiä, jotka eivät osaa vältellä niitä liikkeitä joiden konsepti ahdistaa. Eilen Subway, tänään Normal.
No ei ne nyt mitään hehtaarihalleja ole. Hae dödö jostain muualta jos ahdistaa.
Mä tykkään käydä Normalissa hypistelemässä! 17-vuotias tytär on helposti houkuteltavissa mukaan.
Eihän sieltä tarvi ostaa kuin se, mitä tarvii. Kosteusvoidetta, vanulappuja, kynsilakkaa.
Ihana kauppa, käyn paljon. Juuri löysin kivan vartalotuotesarjan sieltä joka tuoksuu hyvältä ja on tosi edullinen.
N50
On siinäkin yks pullamössö-sukupolvi jos kaupassa käynti noin paljon ahdistaa
En käsitä, itse en edes katso mitään menen vaan sinne dödöhyllylle ja seuraavan kerran namihyllylle. Eikö nämä ole jotain kiinalaista kosmetiikkaa suurimmalta osin. Tigershan on aivan samanlainen romuhylly.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit sanonut sille muijalle jotakin ja valittanut vaunuista kassalle.
Miksi päästävät hyökkäysvsunut siihen kauppaan.
Niin, miksi eivät jätä lastansa vahtimatta kaupan ulkopuolelle, höööö.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kauppa
Niin Muussankin mielestä.
5-kymppinen täti eikä vieläkään edes kauppareissusta selviydytä 😳
Olet varmasti yksinäinen ja ikävä ihminen.