Kyllä meinasi tälläistä viisikymppistä tätiä ahdistaa kun ekaa kertaa eksyin Normaliin ajatuksena hakea dödö nopeasti
Kommentit (129)
Siellä on ihan samanhintaista kuin prismassa
Vierailija kirjoitti:
Voisivat edes tehdä siitä käytävästä leveämmän, eilen oli joku mamma lastenvaunujen kanssa normalissa. Ei tietenkään mitään kiirettä mihinkään ja ohi ei päässyt.
Jätin suosiolla ostokset siihen paikkaan ja kävelin sisääntulon kautta ulos.
Aina voi kohteliaasti sanoa että anteeksi voisitteko väistää/pääsisikö tästä menemään jne? Itse kuljen paljon lastenrattaiden kanssa ja käyn erilaisissa kaupoissa, myös normalissa joskus lapseni kanssa (ja kohta syntyy toinen lapsemme, joten viemme vielä enemmän tilaa). Tosi usein tulee sanottua, anteeks - kiitos, anteeks - kiitos, kun kulkee ahtaammissa paikoissa lasten kanssa ja ihan rohkeasti näin saa sanoa myös minulle ja muille pienten äideille. Kyllä sitä tilaa aina tehdään, mutta turha jäädä odottelemaan tai äänettömästi murjottamaan kenenkään taakse :D
Minä olen viisikymppinen ja käyn Normalissa usein. Joskus ihan vain kiertelemässä, löytyykö uutuuksia ja muulloin ostamassa kosmetiikkaa, siivoustarvikkeita tai mitä nyt sattuukaan tarvitsemaan. Eikä ahdista yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisivat edes tehdä siitä käytävästä leveämmän, eilen oli joku mamma lastenvaunujen kanssa normalissa. Ei tietenkään mitään kiirettä mihinkään ja ohi ei päässyt.
Oletko mykkä?
"Anteeksi, siirrytkö, haluan mennä tästä"
Kun vaunut peittää koko käytävän leveyden, niin ei paljon auta.
Eivät voi peittää, ei edes tuplarattaat. Ellet sitten itse ole todella lihava.
Vierailija kirjoitti:
Siellä jos syttyy tulipalo,niin kaikki talloo toisensa hengiltä.
Kerrotko vielä, mikä siellä syttyy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina voi kohteliaasti sanoa että anteeksi voisitteko väistää/pääsisikö tästä menemään jne? Itse kuljen paljon lastenrattaiden kanssa ja käyn erilaisissa kaupoissa, myös normalissa joskus lapseni kanssa (ja kohta syntyy toinen lapsemme, joten viemme vielä enemmän tilaa). Tosi usein tulee sanottua, anteeks - kiitos, anteeks - kiitos, kun kulkee ahtaammissa paikoissa lasten kanssa ja ihan rohkeasti näin saa sanoa myös minulle ja muille pienten äideille. Kyllä sitä tilaa aina tehdään, mutta turha jäädä odottelemaan tai äänettömästi murjottamaan kenenkään taakse :D
Ei ne ymmärrä suomea.
Ihana kauppa. Käyn siellä monesti ihan huvikseni ja käteen tarttuu aina jotain kivaa. Dödöjäkin on monenlaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun äiti oli kanssa ollut ihan kauhuissaan siellä,että milloin tää loppuu :D Äiti on 71vuotias.
80+ vuotiaana olen löytänyt monta tarvitsemaani tuotetta edullisemmin juuri sieltä
Ja ylläolevan kirjoitti 18 v normaali-fani :D.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä jos syttyy tulipalo,niin kaikki talloo toisensa hengiltä.
Kerrotko vielä, mikä siellä syttyy?
Helposti syttyvää muovikrääsää hyllyt pullollaan.
Kyllä sieltä olen nopeasti käynyt ostamassa vaikka hammastahnan. Eiköhän se ole ihmisestä itsestä kiinni miten nopeasti siellä asioi N48
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko mykkä?
"Anteeksi, siirrytkö, haluan mennä tästä"
Kun vaunut peittää koko käytävän leveyden, niin ei paljon auta.
Eivät voi peittää, ei edes tuplarattaat. Ellet sitten itse ole todella lihava.
Käytävät ovat todella kapeita, tänään otankin mittanauhan mukaan ja mittaan pahimmat kapeikot. Tigerin käytävät ovat myös kapeat, mutta myymälät ovat yleensä pieniä. Normaalin myymäläalue on iso ja käytävät mutkikkaita, sokkeloisia ja kapeita.
En lähtisi edes tuonne lastenvaunujen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Aivan mahdottomia labyrinttejähän nuo Normaalit ovat ja rihkamap*skaa täynnä.
Ei niinkään, ihan yleisiä merkkejähän siellä on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan mahdottomia labyrinttejähän nuo Normaalit ovat ja rihkamap*skaa täynnä.
Missä siellä se labyrintti on? Mä olen nähnyt vaan kaupan kiertävän käytävän joka alkaa sisääntulosta ja päättyy kassalle.
Se tuntuu labyrintiltä jos on lusikalla annettu, moni normaali asia on silloin tosi vaikea
Ko liike on suunnattu 7...19v tytöille. Pääasiassa niin.
Normal ja Ikea, samaa kastia. Normaliin erehtynyt muutaman kerran, Ikeaan kaksi. Ei kiitos enää.
Loistsva kauppa, käytän usein ja vaikka en tykkää ylipäätään käydä kaupoissa, ei tuo nyt mitenkään mahdoton rasti ole. Niiden tuotteiden, joita ei tarvitse, ohi voi kävellä reippaasti. Pahimmat ruuhka-ajat yksinkertaisesti skippaan, mutta sama koskee muitakin kauppoja.
Pysytte vaan poissa jos noin paljon ahdistaa, helppoa!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siellä ihan nopeastikin voi asioida. Sokkelohan se on, mutta ei sen läpikävely ja muutamien tuotteiden nappaaminen aikaa vie.
Viepäs, koska kukaan muu ei ole kävelemässä kauppaa läpi nopeasti. Sokkelossa kestää, koska ne ovat niin kapeita ja niillä maleksii ja matelee ympärilleen katsomattomia ihmisiä ja ihmisjoukkioita. Eikä siinä mitään, olkaa hyvä vaan, mutta minun ja kaltaisteni kannattaa käyttää muita liikkeitä.
Kyllä minulle tahtoo käydä niin, että sieltä saattaa lähteä mukaan jotain, mitä en lähtenyt ostamaan. Mutta yleensä jotain tarpeellista. Isompi pullo shampoota, jota ostan muutenkin tavallisesti, terveyssiteitä kun siellä yhden siteen kpl hinta on joissain paketeissa 10cnt.
Mutta olen ostanut kyllä turhaakin. Viemärinpuhdistusvaahto. Täysin turha juttu.
Mutta jos lähdin ostamaan jotain yksittäistä juttua, niin kylläpä on usein jotain ekstraa korissa myös.
Tietää ne, miten ihmisen saa ostamaan
Kauppa jossa ei ole yhtään mitään. Täynnä kaikkea pas...kaa
80+ vuotiaana olen löytänyt monta tarvitsemaani tuotetta edullisemmin juuri sieltä