Minkä hintainen kello on riittävän hyvä nuorelle miehelle?
Kommentit (374)
Kympillä saa kellon joka näyttää ajan. Penis ei kasva Rolexillakaan.
Kännykästä on niin vaikia kattoa aikaa niin kuletan kaappikelloa aina mukanani.
Minkä hintainen käkikello on riittävän hyvä nuorelle miehelle?
Tuollainen Suomessa suunniteltu kello tuli vastaan youtubessa. Hinta alle 150e. Olisikohan tuo hyvä?
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen Suomessa suunniteltu kello tuli vastaan youtubessa. Hinta alle 150e. Olisikohan tuo hyvä?
linkki unohtui
Oma kympin maksanut feikki james bond Omega toiminut hyvin.
Alle viiden tonnin kelloa ei kannata ostaa.
Kelloa ei kyllä kannata ostaa kysymättä kantajan mieltymystä ja käyttötapaa.
Mua ei kellot kiinnosta mutta kyllä aika varma olen että halvalla saa hyvää kun vaan tietää mitä ostaa mikä pätee muihinkin asioihin.
Osta Omega. Pitää arvonsa ja on myös sijoitus. Ostin itse Omegan yli 20 vuotta sitten ja olen pitänyt sitä käyttökellona lähes koko ajan. Tässä ajassa kellon arvo on tuplaantunut.
Casiot ja Seikot ja Tissotit, Gantit, Leijonat sun muut rihkamakellot voi heittää roskiin.
Vierailija kirjoitti:
Pienelle lapselle ensikelloksi, kyllä. Siis sellaiselle leikki-ikäiselle joka rikkoo kaiken. Tuossa ei ainakaan häviä paljoa sitten kun se hajoaa.
Ei nykyisin taida ollakaan kelloja, jotka eivät näyttäisi oikeata aikaa. Eli minkä hyvänsä hintainen käy nuorelle miehelle.
Toista oli ennen: "Osta hyvä kello, ei kauan tuntia hilippase."
Casio tekee niin tarkkoja halpiskelloja että terroristuksetkin luottaa niihin:
https://reservilainen.fi/miksi-legendaarinen-terroristi-casio-on-vuodes…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni 350-500€ hasrukassa on ihan hyviä kelloja.
Todella kallis jo. Ainakin älykelloja saa loistavia jo 200€ ylöspäin.
Jatkuvasti latausta vaativia älykelloja joiden akun uusiminen maksaa 300-500 euroa, jos sitä on edes saatavilla? Et taida olla penaalin terävin kynä...
Vierailija kirjoitti:
Provo. Kännykässä on kello.
Jos on vielä koulussa, niin kännykän käyttö on kielletty.
Mekin jouduttiin ostamaan teinille viisarikello kouluun, kun vanhassa rakennuksessa ei ole kelloja joka luokassa ja osa niistä vähäisistäkin kelloista on rikki. Päädyttiin Nominationiin, kun tytöllä oli rannekoru ja ylimääräisenä niitä korupaloja jo valmiiksi. Kello on nätti eikä liian iso joten ei häiritse.
Mikä tahansa halpa kvartsikello on ok. Kalliit, mekaaniset kellot ovat toki hienoja, mutta niillä on lähinnä sijoitus- ja koristearvo.
Satasen kvartsikello on ok, jos ranteesta haluaa katsoa tarkkaa aikaa. Ylemmät hintaluokat ovat vain statuskikkailua ja heikon egon pönkitystä.
Täällä on vain työttömiä jotka toimii aurikokellolla. Väärä palsta.
Mutta riippuu mikä asema. Duunari muutama satku, aatelinen muutama tonni ja ylöspäin.
Mitään epätarkkoja rannekelloja kannata käyttää. Ostakaa kunnon aurinkokello.