Mikä vartalotyyppi?
Aloitan painon pudotuksen ja otin mittoja. Varsinkin vyötärölle on nyt tullut paljon senttejä. Rinnan ympärys on 109 cm, vyötärön ympärys 102 cm ja lantion ympärys 124 cm.
Pituutta on 176 cm ja painoa on, no, paljon.
Olenkin näillä mitoilla nyt sitten H tai päärynä vai tiimalasi vai mikä?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
H koska keskivartalo noin iso.
H sanoisin myös. Lihaviin vartaloihin ei päde sama vyötärö-lantio-suhdeluvun kategoriointi kuin hoikkiin. Jos vyötärölle kertyy paljon rasvaa niin ei enää voi olla tiimalasi vaikka lantionympärys ois isompi.
Vartalon muoto nimenomaan säilyy muuttumattomana kaikissa painoissa.
Ei säily, kyllä kaikilla on potentiaalia tulla omenaksi
Nuorena T-muoto, keski-iässä enemmän Y. Vanhana ehkä P, tai jos oikein lihoo keskivartalosta, niin ehkä H voi tulla, mutta tuskin tästä mun kropasta saa omenaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiimalasi kun vyötärö on kapeampi selkeästi kuin lantio.
Ympärysmitassa 7cm ero on kyllä niin pieni, ettei siitä saa tiimalasia tekemälläkään.
Minun mielestäni kysymyksessä on omppu koska lantion ja vyötärön suhde on pieni. Olen itsekin omppu ja kokemuksesta voin kertoa, että ompun laihtuessa pudotettua kiloa kohti lähtee sentti melko tasaisesti ympäri kehoa eikä ampiasvyötäröä synny vaikka tekisi mitä.
Onhan tuossa 22 cm lantion ja vyötärön väliä.
Jos vyötärö lantio suhde on yli 0,8, niin silloin ei ole kyllä ole enää kovin muodokas naiseksi. Ap lla suhde on 102/124=0,823 Tiimalasivartalossa vyötärö lantio suhde on lähempänä 0,7.
Hoikalla miehelläkin voi olla tuollainen 0,8 alkuinen vyötärö lantio suhde. Käykääpä katsomassa joltain mallitoimiston sivuilta miesmallien mittoja. Itselle vyötärö lantio suhde on 0,85 ja olen mies. Painan 78 kg.
Minun mielestäni kysymyksessä on omppu koska lantion ja vyötärön suhde on pieni. Olen itsekin omppu ja kokemuksesta voin kertoa, että ompun laihtuessa pudotettua kiloa kohti lähtee sentti melko tasaisesti ympäri kehoa eikä ampiasvyötäröä synny vaikka tekisi mitä.