Työssäkäyvät: kuinka usein teillä käy vieraita tai käytte itse kylässä?
Kommentit (14)
Viikoittain kuitenkin nähdään kavereita joko meillä tai heillä.
jonain arki-iltana tai sunnuntaina pistäydytään käymässä tai joku tulee meille.
Ma - kaveri toi avaimet, istuivat poikansa kanssa vähän iltaa
Ti - ei mitään
ke - tapasimme kerhossa lapsia ja äitejä
to - ei mitään
pe - kaverini tulee kylään
la - tapaamme pihalla äidin ja pojan, he tulevat meille syömään
illalla lapsi hoitoon, menen juhlimaan
su - mummun synttärit
Oho, tulipa paljon kaikkea! Ei meillä aina ihan näin paljon ole, mutta ainakin kaksi kertaa viikossa joku lapsi tai aikuinen käy. Asumme kahdestaan tytön kanssa, ja pää räjähtää molemmilla jos emme tapaa ihmisiä.
Muutama kerta vuodessa tavataan ystäviä, aivan liian harvoin siis. kesällä vähän enemmän. Asuvat eri paikkakunnalla eli se tietysti vaikuttaa
Melkein viikonloppuihin jää ne kyläilykerrat, tai kun meille tulee vieraita.
Miehen joku kaveri saattaa joskus käydä.
Sen sijaan lauantai iltaisin nähdään aina ystäviä.
Kerran kahdessa kuussa vieraita viikonloppuna.
viikonloppuisin tuntuu että liikaakin, on synttäreitä ja sukulaisjuhlia (ruokajuhlia) ja viimeksi entisen naapurit ja toisinaan nykyisten naapureitten kans yhteisjuhlia. Vappuna varmaan seuraavaks siskot jne tulee meille
Ja joskus on vilkkaampaakin... olen kyllä tehnyt vain puolikasta työviikkoa - viisipäiväisellä viikolla tuskin jaksaisi kyläilyjä.
illat tuntuvat niin kovin lyhyiltä. Mutta suurin piirtein kerran kuussa on vieraita kauempaa viikonlopun tai me olemme jossain.
Kyllä me viikottain nähdään ystäviä. Ei kyllä läheskään aina kotona, vaan sovitaan tapaamisia ulkoiluun, kaupungille tms.
Tää kyllä varmaan peilaa eilistä keskustelua, että kuinka tärkeitä ystävät on.
illat menee lasten harrastuksissa ja kotona
ehkä noin kerran kuussa, kesällä vähän useammin ollaan itse jossain kylässä tai meillä on vieraita