Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikki miettii suihkun kestoa, miksi ei vähennetä kertoja tai käydä koko perhe yhdessä?

Vierailija
03.08.2022 |

Miksi kaikki miettii suihkun kestoa, miksi ei vähennetä kertoja tai käydä koko perhe yhdessä?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee teinillä hyvä runkkukerta hukkaan, jos ruvetaan yhdessä käymään. Vai meneekö sittenkään🤔

Vierailija
2/27 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hygieniasta pitää pitää huolta, ei nyt taannuta minnekään kehitysmaatasolle, jooko? Normaali ihminen peseytyy päivittäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun perhe = minä. Käyn iseni kanssa suihkussa silloinja niin pitkään  kuin huvittaa. Minähän sen vedenkin maksan. Ei tältä pallolta ensimmäisenä vesi lopu. Sitä on merissä noin 1,3 miljoonaa kuutiokilometriä. Poistetaan vaan suola ja mikromuovit ja sitten uudestaan suihkuun.

Vierailija
4/27 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä mahdu koko perhe yhtäaikaa suihkuun.

Vierailija
5/27 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten koko perhe yhdessä? Eihän suihkun alle mahdu montaa ihmistä yhtä aikaa.

Vierailija
6/27 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöne suihkun mittakin  voi just saada ihan älyttömät mittasuhteet näissä somesekoiluissa. Suihkun tehokin merkkaa huomattavasti, puolikkaalla teholla voi olla tupla-ajan. Lämpötila myös tietysti.

Kaikkien pitäs pystyä seuraamaan omaa vedenkulutustaan niin tietäs missä mentäs, se on ainoa objektiivinen mitta tälle asialle.

Vierailija
7/27 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mietitään perheen yhdessä käymistä, miksi ei mietitä perheen, naapurin, astioiden, vaatteiden ja naapurin hevosen kanssa yhdessä käymistä?

Vierailija
8/27 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hei tässä on teidän uusavuttomuus!

Järvissä on vettä jokaiselle hakijalle, sitten vaan lämmittää norppasähköllä sen sopivaksi ja saa peseytyä.

Perheissä suihku-aikaa tulee jyvittää sukupuolen ja iän mukaan. Kalju mies ei tarvii kuin 1min 30s suihkuaikaa kun taas muhkea hiuksinen nainen tarvii hiusten pesuun enemmän kuin 5min aikaa.

Millä lataat sähköautosi kun kaupungissa on säästö-katkos talvella jopa tunteja? Polttomoottorigeneraattorilla? Nehän on koko ajan piuhassa eli miten on ekologisuus todella tässä kun sähköä ne kuluttaa koko ajan. Polttomoottoriauto ei kuluta yhtään luonnonvaroja kun se on sammutettuna parkissa.

Vierailija
9/27 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn suihkussa 2-3 kertaa päivässä enkä mieti mitä se kuluttaa. Kun liikkuu niin paljon kun minä niin hikoilee joten on pakko käydä suihkussa.

Vierailija
10/27 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naapuriin muutti näpsäkän näköinen mies. Aion heti ehdottaa vedensäästötalkoita hänelle.

Vierailija
11/27 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon kanssa välillä ollaan suihkussa yhdessä. Johtaa aina pysrypanoon. Painan vaimon selkä seinää vasten. On vaimostakin mukavaa. Välillä myös takapanoa pystyssä. Vaimo ottaa käsillään tukea seinästä. Suosittelen muillekin pariskunnille lämpimästi.

Vierailija
12/27 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön mies kirjoitti:

Minä käyn suihkussa 2-3 kertaa päivässä enkä mieti mitä se kuluttaa. Kun liikkuu niin paljon kun minä niin hikoilee joten on pakko käydä suihkussa.

Epäterveellistä tuollainen veden kanssa lutraaminen. Iho siinä vain kuivuu pilalle. 

Vierailija
13/27 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ehottaa naapurin parikymppiselle naiselle jos jaettais suihku niin säästyy vettä.

Vierailija
14/27 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen mun mielestä päättäjät voisi tätä energiansäästötavoitettaan osoitella sinne yritysten puoleen. Kuinka paljon esim. isot tehtaat kuluttavat sähköä?

Vierailija
15/27 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin ehottaa naapurin parikymppiselle naiselle jos jaettais suihku niin säästyy vettä.

Etenkin jos on huoneistokohtaiset vesimittarit niin ehdottomasti yhteissuihkut hänen luonaan niin säästö on maksimaalinen. 

Vierailija
16/27 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön mies kirjoitti:

Käytkö pitkissä suihkuissa?

Onko sulla oma vesimittari?

Miten ehdit käydä suihkussa 3 kertaa päivässä, jos käyt työssä?

Taidat olla niitä, joille yhteiskunta maksaa kaikki elämisen kulut, elelet yhteiskunnan piikkiiin.

Vierailija
17/27 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räikeät jättikokoiset mainostaulut ensin pois käytöstä jos on oikeasti tarkoitus säästää sähköä.

Vierailija
18/27 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimon kanssa välillä ollaan suihkussa yhdessä. Johtaa aina pysrypanoon. Painan vaimon selkä seinää vasten. On vaimostakin mukavaa. Välillä myös takapanoa pystyssä. Vaimo ottaa käsillään tukea seinästä. Suosittelen muillekin pariskunnille lämpimästi.

Joillakin hulluilla se on aina vaan tuo paneminen päällä ja mielessä.

Elämään mahtuu totisesti muutakin kuin pelkkä paneminen 7/24.

Mutta jos järkeä on annettu lusikalla, niin eihän sitä voi sitten kauhalla ammentaa.

Vierailija
19/27 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää koko taloyhtiön voimin yhtäaikaa suihkussa kerran viikossa niin säästyy vettä ja sähköä.

Vierailija
20/27 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhesuihku kuulostaa hyvältä varsinkin jos naapurin 16v tytär lasketaan perheeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi