Henkisen polun kulkijoita?
Onko palstalla yhtäkään henkisen polun valinnutta?
Kommentit (78)
Hep! Minä olen herännyt yksilö 🦄🌸💫
Kuulun myös Valittuihin.
Vierailija kirjoitti:
Buddhalaisuus kunniaan!
Hömelö. Ei liity mihinkään uskontoon.
Anteeksi tyhmä kysymys, mutta mitä se käytännössä tarkoittaa? (Oletan että "tietäjät tietää", mutta ehkä monelle muulle vieras termi.)
Minä annan teille kaikille anteeksi. Jeesus rakastaa teitä
Vierailija kirjoitti:
Buddhalaisuus kunniaan!
Todellako buddhalaisuus kiinnostaa?
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi tyhmä kysymys, mutta mitä se käytännössä tarkoittaa? (Oletan että "tietäjät tietää", mutta ehkä monelle muulle vieras termi.)
Sitä että tulee tietoiseksi elämän ja universumin laeista ja ykseydestä 🦄
Vierailija kirjoitti:
Kuulun myös Valittuihin.
Valittuihin paloihin?
Mitä "henkisen polun valinnut" tarkoittaa? Kuinka se ilmenee?
En valinnut vaan minut valittiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulun myös Valittuihin.
Valittuihin paloihin?
Heh! Olen erityinen sielu jolla merkittävä tehtävä tämän maan päällä 🦄
Ja mitä nuo "valitut" on? Kuka ne valitsee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Buddhalaisuus kunniaan!
Buddhalaisuus antaa mielestäni mainiot eväät onnelliseen elämään eikä ole sidonnainen mihinkään Jumalaan tai muuhunkaan ylivaltiaaseen. Epäironisesti suosittelen tutustumaan.
Tervehdys! Olen se, joka teki polun. Kysymyksiä?
Vierailija kirjoitti:
Menkää hoidon kautta töihin!!!
Ihminen on kaunein kun hän on itsevarma ja tietää mitä haluaa eikä huutele typeryyksiä. Ainoa ketä voit käskyttää löytyy peilistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Buddhalaisuus kunniaan!
Buddhalaisuus antaa mielestäni mainiot eväät onnelliseen elämään eikä ole sidonnainen mihinkään Jumalaan tai muuhunkaan ylivaltiaaseen. Epäironisesti suosittelen tutustumaan.
Istutko puun alla meditoimassa ja kuuntelemasa sadepisaroita?
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä nuo "valitut" on? Kuka ne valitsee?
Henki.
Vierailija kirjoitti:
Mie en tiedä mitä ap mahtaapi tarkoittaa, mutta ihtelleni henkinen polku tarkoittaapi sitä että olen parantaja ja valontuoja sekä auttaja. Enkelit johdattavat minua kaikessa mitä mie teen. <3
Olen ollut teini-ikäisestä lähtien. Nyt viisikymppisenä alkaa jo hahmottaa asioita paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Se tarkoittaa, että ollaan kohottu ylemmälle tasolle kuin me normaalit kuolevaiset. Ovat tietysti ihan samanlaisia ihmisiä, mutta sitten samalla kuitenkin annetaan ymmärtää, että eihän ne alemmalla tasolla olleet ihmiset mitään ymmärrä, kun ovat kiinni materialistisessa maailmassa.
Buddhalaisuus kunniaan!