Loppuuko naisen kiinnostus mieheen, jos mies näyttää ikäistään nuoremmalta?
Mutta mies onkin tosiasiassa vanhempi kuin miltä näyttää. Loppuuko naisen ihastus tällöin kuin seinään vai jatkuuko ihastus entisenlaisena?
Kommentit (11)
Vaikea ehkä tällaista todentaa, mutta oma mielikuvani on, että itseni ikäiset naiset (32 v) saattavat keskimäärin pitää minua liian nuoren näköisenä tai oloisena. Eniten saan vastakaikua ikähaarukassa 20-25 v. Naiset yleensä tykkää hieman vanhemman oloisesta miehestä, mieluummin ei mitään liian poikamaista.
Jos keski-ikäinen mies yrittää esittää 10-20v nuorempaa kuin on, niin kiinnostus loppuu välittömästi. Ei kiinnosta epätoivoiset botox-miehet.
Riippuu iästä. Jos mies on yli 30, on plussaa jos näyttää ikäistään nuoremmalta. Jos on 18, nuoremmalta näyttäminen on miinusta.
Paha sanoa. Liian nuori on liian nuori, mutta onko liian nuoren näköinen myös liian nuori?
Teininä ja parikymppisenä kyllä. 30 ja siitä eteenpäin ei.
Jos tässä tarkoitetaan, että loppuuko kiinnostus kun kuulee miehen olevan vanhempi kuin miltä mies itse luulee näyttävänsä ja mitä hän on valehdellut iäkseen niin kyllä loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Jos tässä tarkoitetaan, että loppuuko kiinnostus kun kuulee miehen olevan vanhempi kuin miltä mies itse luulee näyttävänsä ja mitä hän on valehdellut iäkseen niin kyllä loppuu.
Ei, vaan jos nainen itse luulee miehen olevan nuorempi kuin oikeasti on.
Riippuneen naisesta, hänen elämäntilanteestaan ja luullusta miehen iästä. Esim. jos nainen haluaa perustaa perheen, mutta mies ei haluakaan, koska lapset jo tehty, se voi vaikuttaa. Mutta että vain pelkkä ikänumero vaikuttaisi, en usko.
Voisi loppuakin. Ikä ei ole vain numero.
Riippuu miehestä. Mutta jos on valehdellut ikänsä niin sit loppuu kiinnostus