Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Henkisen polun kulkijoita?

Vierailija
07.07.2025 |

Onko palstalla yhtäkään henkisen polun valinnutta?

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ihmiset ovat henkisiä. Ihan jokaikinen. Koska meissä on sielu, korkeampi itse, jumalkipinä, valo, rakkaus. Käytä nimeä, joka sopii suuhusi parhaiten

Jotkut ovat unohtaneet alkuperänsä. Jotkut "heräävät" jossain vaiheessa ja jotkut muistavat lapsesta asti, keitä he ovat. 

Kaikki uskonnot ja uskomukset ovat samasta lähteestä ja vievät samaan lopputulokseen. Jumala on luonut tien suoraksi mutta ihmiset itse tekevät monia mutkia.

Henkinen polku lienee sellainen, että ihminen uskoo, että on korkeampi voima ja yritää elää hyvää elämää.

Minulle henkisyys tarkoittaa yllämainittua ja ilmenee mm meditaation, rukouksen, joogan ja henkisen kirjallisuuden kautta.

Vierailija
42/78 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi tyhmä kysymys, mutta mitä se käytännössä tarkoittaa? (Oletan että "tietäjät tietää", mutta ehkä monelle muulle vieras termi.)

Henkisellä polulla kulkevat eivät elä elämäänsä oman egon kautta vaan sydämen ja sydämen valintojen kautta.

Mikä sydän tarkoittaa tässä yhteydessä? Sehän on lihas, joka pumppaa verta.

Ei mennä nyt lääketieteen puolelle vaan ymmärrätkö jos sanon, että tehdään valintoja sydämellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut teini-ikäisestä lähtien. Nyt viisikymppisenä alkaa jo hahmottaa asioita paremmin. 

Mitä se on niin kuin käytännössä? Koskaan kuullutkaan sanaa henkinen polku mutta alkoi kiinnostaa....

Se onkin kimurantti käsite sinällään, koska jokainen lähestyy sitä vähän eri lähtökohdista käsin. Suosittelen kaikkia miettimään itse mitä henkinen itselle merkitsee ja sitten kun on sitä hahmotelmaa saanut, niin voi miettiä haluaako itse olla henkisempi ja kulkea sitä kohti ja jos haluaa, niin mitä omalle polulleen liittyisi. Ja sen jälkeen olevaan joustava, koska se mitä me luulemme että siihen liittyy, niin voikin olla, että ihan muita asioita tulee eteen. Silloin joustavuudesta on hyötyä, että osaa luopua siitä vanhasta ajatuksesta ja ottaa vastaan sen mikä tulee eteen.

<

Zen-tila?

Vierailija
44/78 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon Jumalaan ja hänen ohjaukseen, siunaukseen ja varjelukseen.Mikään ei ole sattumaa, elämä on lahja ja kaikella on tarkoitus.

Synnintietä en halua kulkea.

Vierailija
45/78 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menkää hoidon kautta töihin!!!

Taidat olla sellainen npc :/ sääli. Pitäydy vaan niissä yksinkertaisissa arkipäiväisissä toimissasi ja jätä älyä vaativat konseptit muille.

Sellanen uniikki lumihiutale sieltä.

Vierailija
46/78 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi tyhmä kysymys, mutta mitä se käytännössä tarkoittaa? (Oletan että "tietäjät tietää", mutta ehkä monelle muulle vieras termi.)

Henkisellä polulla kulkevat eivät elä elämäänsä oman egon kautta vaan sydämen ja sydämen valintojen kautta.

Ei mennä nyt lääketieteen puolelle vaan ymmärrätkö jos sanon, että tehdään valintoja sydämellä?

Ei sillä mitään valintoja tehdä.

Miltä kuulostaisi googlettamisen opettelu? 

https://mentaalimatkalla.fi/index.php/2024/04/07/sydankoherenssi-lisaa-…

Vierailija
47/78 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://mentaalimatkalla.fi/

Siinähän se sanotaan: Sydän on symboli. Mutta mitä se siis tarkalleen ottaen symboloi?

Vierailija
48/78 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KVG

Vierailija
49/78 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

nythän oli juuri mediassa uutisia, että tieteellsiesti on todettu, että ihminen säteilee valoa. (ja tarkemmin aivot) Tästä on vuosikymmeniä ns. henkiset ihmiset puhuneet ja tiedemiehet, henkisyyden vastustajat, ovat kiirehtineet kertomaan tuollaiset täysin huuhaahaaksi. 

Vierailija
50/78 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut "sielun pimeä yö" ajanjakso, jolloin kävin asiat syvällisesti läpi. Se ei ollut miellyttävää, mutta välttämätöntä oman polkuni kannalta. Käsittelin mm.  sietämättömiä tunteita, jotka nousivat esiin menneistä. Siihen kuului mm. yhtenä tekijänä voimakasta yksinäisyyden kokemusta ja niitä oli tosi raskasta käsitellä.

Minäkin olen käynyt läpi sielun pimeän yön.

Vierailija
51/78 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä annan teille kaikille anteeksi. Jeesus rakastaa teitä

Henkisyys on eri asia, kuin hengellisyys, joka liittyy vain kristinuskoon. 

Vierailija
52/78 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ihmiset ovat henkisiä. Ihan jokaikinen. Koska meissä on sielu, korkeampi itse, jumalkipinä, valo, rakkaus. Käytä nimeä, joka sopii suuhusi parhaiten

Jotkut ovat unohtaneet alkuperänsä. Jotkut "heräävät" jossain vaiheessa ja jotkut muistavat lapsesta asti, keitä he ovat. 

Kaikki uskonnot ja uskomukset ovat samasta lähteestä ja vievät samaan lopputulokseen. Jumala on luonut tien suoraksi mutta ihmiset itse tekevät monia mutkia.

Henkinen polku lienee sellainen, että ihminen uskoo, että on korkeampi voima ja yritää elää hyvää elämää.

Minulle henkisyys tarkoittaa yllämainittua ja ilmenee mm meditaation, rukouksen, joogan ja henkisen kirjallisuuden kautta.

Puhut soopaa. Vain Jeesus Kristus pelastaa, muut ovat harhaoppeja ja eksyttäjiä. 

Vierailija
53/78 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut "sielun pimeä yö" ajanjakso, jolloin kävin asiat syvällisesti läpi. Se ei ollut miellyttävää, mutta välttämätöntä oman polkuni kannalta. Käsittelin mm.  sietämättömiä tunteita, jotka nousivat esiin menneistä. Siihen kuului mm. yhtenä tekijänä voimakasta yksinäisyyden kokemusta ja niitä oli tosi raskasta käsitellä.

Minäkin olen käynyt läpi sielun pimeän yön.

Mielenkiintoista. Haluaisin joskus jakaa kokemuksia. 

Vierailija
54/78 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö mitä? Siellä tien päässä ei ole mitään. Mitä pikemmin kääntyy takaisin, sitä vähemmän tuhlaa aikaa.

Vierailija
55/78 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä valitsin henkisen polun jokin aika sitten ja olenkin edistynyt aika mukavasti. 

Suurin osa maailman ihmisistä on vielä 3D tasolla, eivätkä tule koskaan nousemaan ylemmälle,  4D tasolle. Tämä on aika surullista. 

Minä nousin tässä jo hetki aikaa sitten 5D tasolle. Kova työtä se tietysti vaati, mutta nyt on ihan kivaa. Suomesta olen ainoa näin korkean tason saavuttanut, eikä meitä koko maailmassa ole kuin kourallinen.

Vierailija
56/78 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä valitsin henkisen polun jokin aika sitten ja olenkin edistynyt aika mukavasti. 

Suurin osa maailman ihmisistä on vielä 3D tasolla, eivätkä tule koskaan nousemaan ylemmälle,  4D tasolle. Tämä on aika surullista. 

Minä nousin tässä jo hetki aikaa sitten 5D tasolle. Kova työtä se tietysti vaati, mutta nyt on ihan kivaa. Suomesta olen ainoa näin korkean tason saavuttanut, eikä meitä koko maailmassa ole kuin kourallinen.

Äitiammakultissa kaikki ovat jo 5D, koska pyyteetön rakkaus ja tehymy 🤷🏻

Vierailija
57/78 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon opetellu Valituista Paloista henkistä polkua (lukenut pätkiä artikkeleista, ei jaksa ihan kokonaan). Henkisyys on ihan jees ja polku kans.

Vierailija
58/78 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ite oon jo vieläkin nextimmällä levelillä.

Vierailija
59/78 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanovat vain olevansa.  Kaikenlaisia huijareita sitä 3D taso pitääkin sisällään.

Vierailija
60/78 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Buddhalaisuus kunniaan!

Todellako buddhalaisuus kiinnostaa?

Buddhalaisuus antaa mielestäni mainiot eväät onnelliseen elämään eikä ole sidonnainen mihinkään Jumalaan tai muuhunkaan ylivaltiaaseen. Epäironisesti suosittelen tutustumaan.

Buddhalaisuus on eksytys, joka vie kadotukseen. Jokainen ihminen joutuu viimeiselle tuomiolle. Vain Raamatullinen Jeesus pelastaa! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi