Naapurin mummo hortoili rapussa alasti. Soitin TAAS hätänumeroon mummon puuhista
Ja kysyin taas kerran,eikö tätä henkilöä ole mahdollista saada mihinkään hoitokotiin. Välillä.on muutaman päivän poissa,mutta kohta taas kotona.
Vaikuttaa siis olevan alkoholisti,jolla ehkä joku alkavat muistisairaus. En tiedä. Koko rappu joutuu nyt hyysäämään sekaisin olevaa mummelia Jolla ei vaattetkaan pysy päällä.
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee huoli-ilmoitus, soten sivuilla ohje. Ja jatka poliisille soittelua. Olet hyvä ihminen, kun välität
Huoli ilmotus vähä turha jos ei tiedä paljoa
Riittää kun tietää sukunimen ja osoitteen. Lisänä kuvaus käytöksestä.
Ilmoitus myös isännöitsijälle.
Ei kuulu isännöitsijälle mitenkään.
Todellakin kuuluu. Muilla asukkailla on oikeus kotirauhaan. Alaston sekava vanhus ei kuulu rappukäytävään.
Miten hortoilu häiritsee kotirauhaa? Älä kokoaja luuraa ovisilmästä mitä rapussa tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee huoli-ilmoitus, soten sivuilla ohje. Ja jatka poliisille soittelua. Olet hyvä ihminen, kun välität
Häiriökäytös talossa kuuluu.
Muistisairaan hortoilu on normaalia elämää eikä aiheuta kenenkään huoneistoon häiriötä. Ei ole pätevä syy haltuunottaa huoneistoa.
Lapset voivat pelätä sekavaa alastonta
Vanhus voi joutua rikoksen uhriksi tai loukata itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Way to go, mummeli. Mä alan tällaiseksi huolimummeliksi vanhana. Köpötän alasti rapussa ja teen kaikkea hullua. Kaikki menee sen piikkiin, että olen vanha ja höperö.
Kannattaa perehtyä mitä tarkoittaa M1 ja M3 lähete.
Muistisairaus ei ole peruste pakkohoidolle.
Harhaluuloisuus on. Ihminen on psykoosissa luulojrnsa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sosiaalityöntekijät selvittävät asiaa paremmin. Ei tuollainen alasti hilluminen ole normaalia.
Miksi kaikkien pitäisi olla normaaleja?
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti hoivapaikkajonossa on hänen edellään vielä huonokuntoisempia.
Meillä pääsi naapuri hoitolaitokseen kun alkoi öisin hortoilemaan kaupungilla pyjamassa.
Ehkä AP:n naapurikin pääsisi johonkin hoitoon jos hortoilisi muutaman kerran pihalla tai kadulla ilman vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin kuuluu. Muilla asukkailla on oikeus kotirauhaan. Alaston sekava vanhus ei kuulu rappukäytävään.
Miten hortoilu häiritsee kotirauhaa? Älä kokoaja luuraa ovisilmästä mitä rapussa tapahtuu.
Oletko itse jotenkin sekaisin? Ihmiset tulevat koteihinsa sen rappukäytävän kautta. Kaikki eivät ole erikoistuneet koteihinsa vaan käyvät töissä ja koulussa.
"Oletko itse jotenkin sekaisin? Ihmiset tulevat koteihinsa sen rappukäytävän kautta. Kaikki eivät ole erikoistuneet koteihinsa vaan käyvät töissä ja koulussa."
Täytyy kyllä myöntää että hyvin vähän mä oleilen siellä rappukäytävässä enkä ole niihin erikoistunut.
Turhia ovat huoli-ilmoitukset oman kokemuksen perusteella. Paljon tuntuu ihmisillä olevan puutteellista tietoa tämän päivän vanhustenhuollosta. Karua on todellisuus.
Noin hyväkuntoinen vanhus joka kykenee itse riisuuntumaan ei tarvitse mitään apua.
T. kaupungin vanhusvastaava.
Ei ole kiva törmätä alastomaan ja sekavaan ihmiseen missään. Suuremman vaaran tekee sekava henkilö, joka saa aikaiseksi tulipalon tai vesivahingon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ilmoittajan tarvitse mitään tietää, sillä ilmoituksen jälkeen sossu selvittää henkilön tilanteen.
Hyvinvointivaltiota ei enää ole.
Vanhuksia ja apua tarvitsevia ei hoideta.
Sosiaalityöntekijät selvittävät asiaa paremmin. Ei tuollainen alasti hilluminen ole normaalia.