Onkohan täällä yhtään ketjua jossa ei haukuttaisi ketään tai mitään?
Kommentit (16)
Tässäkin ketjussa haukutaan nee ke reitä.
On ainakin yksi. Se aloitus, jossa autetaan löytämään kadonneita elokuvia ja musiikkia.
Täällä on todella huonosti voivia ihmisiä. Sääliksi käy.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö muka olla?
No miksi ei? Kai se nyt mukavampaa on lukea juttuja, joissa ei moitita ketään. Vai mitä olet mieltä?
Osa tuntuu oikein nauttivan, kun pääsee haukkumaan ja nimittelemään toisia. Tuntuu, että täällä on paljon (?) turhautuneita, vihaisia, kyllästyneitä ja keskenkasvuisia ihmisraukkoja, joiden elämän ainoa sisältö on tuottaa pahaa mieltä muille.
Täällä oli jossain ketju missä ei ollut yhtään kommenttia niin varmaan se sitten.
Ralph Fiennes ketjuissa ei pahemmin haukuta, kuolaa täynnä lähinnä. Erinomainen näyttelijä toki, mutta haukutaan nyt sen verran, että seksikkyyttä en täysin hahmota.
Ap on yks saatanan huaara joka viedään saunan taakse!
Ette perkele poistele niitä kommentteja !
https://www.vauva.fi/keskustelu/4471670/korvaa-aloitusten-1-sana-pierul…
Vierailija kirjoitti:
Ralph Fiennes ketjuissa ei pahemmin haukuta, kuolaa täynnä lähinnä. Erinomainen näyttelijä toki, mutta haukutaan nyt sen verran, että seksikkyyttä en täysin hahmota.
Ralph
On mutta ne poistetaan. Naisia kehuva keskustelu poistui kahdesti.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö muka olla?
Ehkä olemme tottuneet niin kovasti näihin pahan olon ilmituomisiin että emme osaa vaatia parempaa. Mielestäni pitäisi olla kohtelias muille myös netissä. Koska jos olet kohtelias netissä tuntemattomille, olet todennäköisemmin kohtelias tuntemattomille oikeassakin elämässä. =)
Vierailija kirjoitti:
Täällä on todella huonosti voivia ihmisiä. Sääliksi käy.
Tunnustan että olen käyttänyt ilkeitä sanoja ja kuvitellut sen olevan jotenkin vapauttavaa ja jollain tavalla vähemmän paha asia kun ollaan anonyyminä. Liian usein olen unohtanut että ilkeys on ilkeyttä anonyyminäkin. Yritän olla parempi jatkossa ja anteeksi jos koskaan olen suututtanut ketään oikeasti!
Vierailija kirjoitti:
Osa tuntuu oikein nauttivan, kun pääsee haukkumaan ja nimittelemään toisia. Tuntuu, että täällä on paljon (?) turhautuneita, vihaisia, kyllästyneitä ja keskenkasvuisia ihmisraukkoja, joiden elämän ainoa sisältö on tuottaa pahaa mieltä muille.
Niin siis naisia. Ihan tavallisia suomalaisia naisia.
Pitäisi olla harmonisia ketjuja.