Olisitpa sylissäni
tai ehkä mielummin minä sinun. Ajatellut paljon sinua ja tekisi mieli ottaa yhteyttä, mutta ei se johda mihinkään. Haemme eri asioita.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Ootko chicksi
Todellskin
Haluan myös sinua.
Missä tavataan?
M55, hiukan pervo
Se ei vaan onnistu silloin, kun toinen hakee vain seksiä ja toinen vain rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Se ei vaan onnistu silloin, kun toinen hakee vain seksiä ja toinen vain rakkautta.
Siksi en otakaan yhteyttä vaan odotan itselleni todellista kumppania.
Kokeilin jo 120kg av mammaa pitää sylissä mutta munathan siinä vaan rutistu.
Vierailija kirjoitti:
No sulla ei ole siitä huolta..
Olisin, jos et sinä olisi ollut - ja ole fantasiamaailmassasi yhä - keltaisen reiän perässä laukkaava kaurajätti.
Vierailija kirjoitti:
Olisit ottanut hoikemman. 😄
Vierailija kirjoitti:
Entä jos hakee molempia?
Vierailija kirjoitti:
Olisin, jos et sinä olisi ollut - ja ole fantasiamaailmassasi yhä - keltaisen reiän perässä laukkaava kaurajätti.
Ja sinä ikiteini-iästä kärsivä törkyturpa.
Onneksi en ole. Kasva aikuiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Joskus oli vaikea päästä ja päästää lähelle, kun elit maailmassa, johon minulla ei ollut avainta. Koskaan ei toinen täysin yrittänyt opetella avaamaan toista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus oli vaikea päästä ja päästää lähelle, kun elit maailmassa, johon minulla ei ollut avainta. Koskaan ei toinen täysin yrittänyt opetella avaamaan toista.
Aivan, avain, lukko on yhä avaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan, avain, lukko on yhä avaamatta.
Ja lukkoon se näillä näkymin jääkin kun lähelle ei päästetä. Välillä joutuu pettymään.
Ootko chicksi