Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taidan sit päätyä aasialaiseen, kun on niin vaikeaksi käynyt naisen löytäminen Suomessa

Vierailija
06.07.2025 |

Olin naimisissa suomalaisen naisen kanssa 11 vuotta sitten ja sen jälkeen yksi 2 v suhde suomalaisen kanssa. Viimeiset 8 vuotta on ollut lyhyitä etäsuhteita vietnamilaisen ja thaimaalaisten kanssa mutta ne kaatuivat aina etäisyyden vuoksi. Nyt olen muutaman vuoden Suomessa välillä yrittänyt löytää naista mutta vähiin on käynyt  mahdollisuudet. Kunnon tutustumista potentiaaliseen naiseen ei ole tullut vastaan. Minulla on yksi vuosien kontakti jo 39 v älykkääseen naiseen, joka haluaisi kanssani enemmän kuin vain ystävyyttä. Tuun hyvin juttuun hänen kanssaa mutta filppareilta voisin toki katsella nuorempaakin, mut ne voi olla aikapommeja eli häipyvät parin vuoden jälkeen. Kortit  mulla siis käyvät vähiin joten varmaan mun kannattaa alkaa panostaa tähän pian 40v  naiseen vaikka sellaista kunnon kipinää ei nyt olisikaan. Tulisko jotain vinkkiä mieleen? Elämä on lyhyt...

T. Mies 46

Kommentit (235)

Vierailija
161/235 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai tiedät että sinun pitää elättää se tuontivaimo? Se ei todellakaan maksa puolta kaikesta.

Lisäksi pitää elättää vaimon sukua. Ero tulee siinä kohtaa kun vaimo saa pysyvän oleskeluluvan ja vie samalla miehen rahat. 

Aasiassa on myös varakkaita sinkkunaisia.

Ihan varmasti, mutta ei niille mikään persaukinen ja vanha peräkylän Pera kelpaa.

Vierailija
162/235 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aasialaiset palvovat eurooppalaisia, joten pitäisi onnistua helposti. 

Pitävät eurooppalaisia hieman parempina kuin n**kereitä mutta suhtautuvat kyllä rasistisesti valkoihoisiin. Paitsi jos on mahdollista saada rahaa. Olen asunut eri Aasian maissa 22 vuotta. 

Kun sinuun suhtaudutaan tuolla tavalla, niin katso peiliin. Minua kohdellaan todella hyvin joka kerta, kun vierailen vaimon kotimaassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/235 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä aasialaiset naiset tulevat aina ihailemaan sinisiä silmiäni ja miltei ensimmäisessä viestissä kertovat toivovansa vaaleita vauvoja. LOL

In-celin fantasiat osat 157756. Tosin Aasialaiset naiset ovat rumia, kellertävä iho ja paskan ruskeat tihrusilmät. Eivät ole mitenkään meidän tasoa kauneudessa.

Näin aasialaisen kanssa seurustelleena, ja niitä preferoivana olen syvästi pöyristynyt kommentistasi, ja tahtoisin olla eri mieltä. Aasialainen pesee suomalaisen ulkonäössä 10-0.

Lol, oletko koskaan käynyt Aasiassa? Tyttökatujen ulkopuolella? Vai tuijotteletko vain netistä kuvia? 

Olen eri, mutta Aasiassa useita kertoja aikaa viettäneenä, siellä on todella kauniita naisia.

Vierailija
164/235 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai 39-vuotias suomalaisnainen ei kelpaa? Ja sitten itket täällä vaikka olet itse kranttu

Ilmaisin vähän epätarkasti. Tuo 39v on myös Filoppiineiltä. Siksi viittasin että sieltä länkkärinä voin helposti katsella nuorempiakin, mutta tietoisena että se voi olla aikapommi.

Katsele Filippiineiltä naista sellaiselta alueelta, jossa lähes kaikki ovat vähintään tapauskovaisia, niin saat hyvän naisen sellaisesta.

Vierailija
165/235 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää aasialainennainenprovot ovat muuttuneet ihan tylsiksi kun näissä ei ole enää sitä miestä joka kertoi sitä lorea persus pyörien kotitöitä tekevästä kirgiisivaimostaan. Ne olivat aina ihan parhaita.

Vierailija
166/235 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja et ulkomaalaisena saa omistaa asuntoa. Se on sitten muijalle ja sen suvulle annettava."

Perustaa firman, niin saa omistaa mitä vaan. Mulla on liikehuoneisto, tuotantotilat ja kaksi omaa taloa.

Vierailija
167/235 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää aasialainennainenprovot ovat muuttuneet ihan tylsiksi kun näissä ei ole enää sitä miestä joka kertoi sitä lorea persus pyörien kotitöitä tekevästä kirgiisivaimostaan. Ne olivat aina ihan parhaita.

Jättiläiskirgiisin mies oli kyllä huippu. Liekö poikain kanssa katsastamassa tiluksia samalla kun vaimo emännöi iloisia kutsuja. Niillä oli robotti-imuri kolmannen kerroksen joka huoneessa. 

Vierailija
168/235 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleistähän tuo on, että jämämiehet hakevat vaimoja Aasiasta. Samoin alemman tason suomimammat alentuvat usein ei-valkoisiin miehiin.

Ja kaikista surkeimmat naiset määkivät vauvapalstalla päivästä toiseen.

Vierailija
169/235 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jättiläiskirgiisin mies oli kyllä huippu. Liekö poikain kanssa katsastamassa tiluksia samalla kun vaimo emännöi iloisia kutsuja. Niillä oli robotti-imuri kolmannen kerroksen joka huoneessa. 

Ai saakeli, kiitos aamun nauruista. Olinkin jo unohtanut tuon oudon spesifin alleviivauksen robotti-imureista :D

Vierailija
170/235 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On teillä suominaisillakin mahdollisuus suomalaisiin miehiin kun annatte sitä siimaa ts vihreää valoa enemmän. Miksi päästätte  suomen miehiä etsimään naista ulkomailta?

Suominaisella ei ole vaikeuksia saada suomalaista miestä. Kyse on enemmänkin siitä, ettei suomimies aina välttämättä kelpaa suominaiselle. 

Aika usein mies on testaillut suomalaisia naisia, mutta lopulta päätyy ottamaan vaimokseen kunnollisen aasiattaren. On yleensä paljon nuorempi, kaunis ja fiksu.

Vierailija
171/235 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai saakeli, kiitos aamun nauruista. Olinkin jo unohtanut tuon oudon spesifin alleviivauksen robotti-imureista :D

Se ketju ei taida enää olla tallessa? Jossakin vaiheessa oli ihan psykedeelinen käänne kun vaimo oli kävellen ja autolla töissä muttei kuitenkaan ollut, koska oli jo kotona tehnyt herkkuruokaa ja hieromassa miehensä niskoja ennen tuntikausien rakastelua. Lapset ne aina unohtivat milloin mihinkin 😄

Vierailija
172/235 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietipä tarkasti. Haluatko ihmissuhteen ja rakkautta, vai tavalla tai toisella maksullisen suhteen (thaikut)?

Siinä vaihtoehdot.

Sinulla taisi mennä maantiedon oppi aivan hukkaan, kun monien mammojen tavoin et tiedä mitään muuta maata Aasiasta kuin Thaimaan.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Aasia

Vierailija
173/235 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aasialaiset naiset parhaita! 

On ne kyllä hyviä. Mulla kun on kokemusta myös suomalaisista niin tiedän tämän mut suomalaista rehellisyyttä ja suoruutta ei ole aasialaisissa. Vaakakupissa kallistuisin silti aasialaiseen varsinkin nyt kun ikä alkaa painamaan

Ei ne vanhoi pappoi halua riesakseen.

Monet aasialaiset nuoret naiset ottaa länsimaisen vanhan miehen, hoitavat papan uskollisesti hautaan saakka ja erivät rahat. Kahden kauppa, ja molemmat ovat tyytyväisiä. Mutta ei se rakkautta ole, ei kannata pettää itseään. 

Ei hoida useinkaan hautaan saakkaa. Se on kaksi vuotta Suomessa ja sitten kun saa lapsen ja/tai pysyvän oleskeluluvan se, on

Tuo on varmasti ihan yleistä sinun tasoisten ihmisten piireissä.

Vierailija
174/235 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat kyllä halukkaita ottamaan hyödyn irti aasiattarista, mutta eivät halua antaa itse suhteeseen mitään.

Ei siitä passiivisesta kivireestä ole mitään iloa sille aasialaisellekaan naiselle. 

Vierailija
175/235 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ex-mieheni hankki viisikymppisenä itselleen nuoren vaimon Kiinasta. Ei ollut erityisen hyvä diili.

Ei varmaan sinulle ollutkaan.

Ukko kuoli ja minä sain henkivakuutuksesta korvauksen, koska hän oli unohtanut vaihtaa vaimon nimen. Hah! Kiinalaiselle leskelle jäi vain helvetilliset velat.

Ei ihme, että jätti sinut.

Vierailija
176/235 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikäpä siinä.

Vierailija
177/235 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aasialainen ei päädy sinuun ap.

Päätyäkseen ap:n kotiorjaksi naisen tulee olla todella epätoivoinen.

Vierailija
178/235 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ihmeessä kun niin kerran haluat.

Mitä täältä lupia kyselemään.

Vierailija
179/235 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä kuin olisit ostamassa autoa.

Mites tunne-elämä, löytyykö?

Ehkä siinä myös syy miksi suhteet kariutuu.

Vierailija
180/235 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, tän hetken naisvihaketju. 😅 Olen huomannut, että aina kun käyn täällä, niin on  naisvihaketju, johon kaikki incelit kokoontuvat haukkumaan yleisesti naisia tai sitten vain suomalaisia naisia. Ketju poistuu, sitten joku tekee uudella teemalla toisen, johon samat tyypit kokoontuvat haukkumaan. Sellainen aaltoliike.

Taitaa tässä  "naisvihsketjussa" Sumalaiset naiset haukkua Aasialaisia.

No se on vai sitä parempaa ra-sismia.

Ei kukaan ole haukkunut. On vain todettu faktat. 

Mielenkiintoista on että Filippiineillä ei voi ottaa avioeroa, koska se on laitonta.

Höpöhöpö.

"Sitkeästi elävä uskomus siitä, ettei filippiiniläisestä puolisosta voi erota, ei pidä täysin paikkaansa. Suomalaisten ja filippiiniläisten väliset avioliitot voidaan purkaa laillisesti sekä Suomessa että Filippiineillä. Eron jälkeen molemmat osapuolet voivat halutessaan solmia uuden avioliiton myös Filippiineillä, vaikka se vaatiikin aikaa, rahaa ja lakiteknisiä toimia.

Filippiineillä ei ole varsinaista avioerolakia, mutta vuodesta 1987 lähtien maan viranomaiset ovat tunnustaneet ulkomailla myönnetyt avioerot silloin, kun ainakin toinen puolisoista on filippiiniläinen. Jotta ero voidaan virallisesti rekisteröidä Filippiineillä, sen on täytynyt tapahtua maassa, jossa myös uusi avioliitto on lain mukaan mahdollinen kuten esimerkiksi Suomessa."