Taidan sit päätyä aasialaiseen, kun on niin vaikeaksi käynyt naisen löytäminen Suomessa
Olin naimisissa suomalaisen naisen kanssa 11 vuotta sitten ja sen jälkeen yksi 2 v suhde suomalaisen kanssa. Viimeiset 8 vuotta on ollut lyhyitä etäsuhteita vietnamilaisen ja thaimaalaisten kanssa mutta ne kaatuivat aina etäisyyden vuoksi. Nyt olen muutaman vuoden Suomessa välillä yrittänyt löytää naista mutta vähiin on käynyt mahdollisuudet. Kunnon tutustumista potentiaaliseen naiseen ei ole tullut vastaan. Minulla on yksi vuosien kontakti jo 39 v älykkääseen naiseen, joka haluaisi kanssani enemmän kuin vain ystävyyttä. Tuun hyvin juttuun hänen kanssaa mutta filppareilta voisin toki katsella nuorempaakin, mut ne voi olla aikapommeja eli häipyvät parin vuoden jälkeen. Kortit mulla siis käyvät vähiin joten varmaan mun kannattaa alkaa panostaa tähän pian 40v naiseen vaikka sellaista kunnon kipinää ei nyt olisikaan. Tulisko jotain vinkkiä mieleen? Elämä on lyhyt...
T. Mies 46
Kommentit (235)
Mä tunnen 2 suomalaista miestä, jolla thaimaalainen vaimo. Nämä miehet on hyvin toimeentulevia molemmat ja sitä se vaimon ylläpito näyttää vaativan eli rahaa. Oleskeluviisumissa thaimaaseen (toinen on osan ajasta siellä vaimonsa kanssa) pitää olla tietty tulotaso, jotta sen saa.
Vaimot lähettää sitä rahaa suomesta vanhemmille, siskoille etc joista huolehtii. Maksaa koulutuksen etc siskoilleen. Lisäksi molempien miesten vaimot käy töissä ja pitää omat rahansa eli mies maksaa kaikki kulut. Eli sanoisin, että ei ole persaukisten hommaa ainakaan thaimaalaisen naiminen. Toki, jos rahaa on niin mikäs siinä. Voi niitä erilaisiakin avioliittoja olla, minä en tiedä kuin 2. Toinen on entinen työkaveri/pomo ja palkka reilusti yli 10t. Mukava mies ja kohtelee vaimoaan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ex-mieheni hankki viisikymppisenä itselleen nuoren vaimon Kiinasta. Ei ollut erityisen hyvä diili.
Onko noissa Aasian tytöissä eroja kuka mistäkin maasta on? Mitkä ehkä sopisi parhaiten suomalaiselle miehelle. Kiinalaiset, thaikut, vietnamilaiset... japanittaret?
Noista mikä tahansa parempi, kuin suomitanttara.
Mistä tiedät, kun et ole päässyt kokeilemaan? Suomalaiselle lerppamulkulle ei sovi mikään.
Voisin vannoa, että Ap käy maksullisissa, ja ne suostuu korkeintaan juttelee sen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Älä käytä ihmiskauppaa, se on laitonta.
Sanon tämän siksi kun sinulla on tuollainen varmuus että saat naisen ja sellaisesta paikasta jossa on paljon ihmiskauppaa. Luonnollinen rakkaus on sitä että rakastuu toiseen henkilönä, kansalaisuus ei liity siihen mitenkään. Se rakkaus joko tulee kohdalle tai ei tule. Se että lähtee etsimällä etsimään jotain tiettyä kansalaisuutta, koska siihen liittyy eräs tietty piire, nimittäin se että maassa monet naiset joutuu köyhyyden takia tekemään taloudellisia liittoja ties minkälaisten miesten kanssa - se ei ole rakkautta. Siksi epäilen sinun motiivejasi. En usko että etsit rakkautta, pelkkää seksiä ja taloudenhoitajaa, mikä on resepti onnettomaan liittoon. Vähemmällä tulet pääsemään jos opettelet elämään vihdoin itsenäisesti. Jos olet onnekas ja sen arvoinen, rakkaus löytää sinut jos on löytääkseen.
Kyllä suomalainen mies on jo tietoinen (kiitos suomalaisten naisten), että kannattaa välttää viimeiseen saakka liittoja, jotka käyvät kukkaron päälle. Siksi moni haluaa aasialaisen kunnollisen naisen. Suomalaiselta naiselta kun usein ei onnistu seksi, eikä taloudenhoito.
IncelPersujen kokoontumisajot päällä. 😂
Minkä nimisen tavaratalon hyllyltä ajattelit hänet valita?
Vierailija kirjoitti:
Aasialaisen tytön äitinä yököttää aina kun miehet puhuu aasialaisista naisista. Ruutia ansaitsette.
Eikö sinua yökötä miten halventavasti palstan naiset puhuvat aasialaisista naisista ja lapsista?
Vierailija kirjoitti:
Jossain vaiheessa ne aasiatteret tajuavat, että että diili ei ollutkaan heidän kannaltaan hyvä.
He joko maksavat kaikesta puolet, tai jopa elättävät viinaan menevää ukkoa, he tekevät kaikki kotityöt yksin ja hoitavat lapset. Lisäksi pitäisi vielä palvella ukkoa ja tyydyttää tämän tarpeet.
Mitä mies antaa hommaan? Maksaa ehkä puolet laskuista.
Ja miehet täällä hehkuttavat miten upeaa olisi päästä käyttämään hyväksi näitä naisia. Huh...
Tuo on varmasti suurimmalla osalla sinun piireihin kuuluvista ihan totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä aasialaiset naiset tulevat aina ihailemaan sinisiä silmiäni ja miltei ensimmäisessä viestissä kertovat toivovansa vaaleita vauvoja. LOL
Suomimiehen ja Aasilaisen lapsista tulla oudon näköisiä. Tuleekohan niille vaaleankellertävä iho? Entä äly? N33
Ihonväri vaihtelee, mutta ovat kauniimpia/komeampia, kuin tavan suomalaislapset. Yleensä myös älykkyys aivan eri tasolla suomalaisiin verrattuna. Vaimon kotimaassa lapset menevät kouluunkin jo 5-vuotiaina, eli ovat kehitykseltään 7-vuotiaina huikeasti suomalaisia edellä.
Tutkimusten mukaan aikaisempi koulun aloitus ei myöhemmin näy mitenkään osaamisessa. Sen vuoksi on outoa, miksi Suomessakin yritetään saada koulun aloitusikää alemmaksi, viisivuotiaat halut
Ihan muuten vaan aasialaiset loistavat älykkyystilastoissa?
Kävikö jälleen niin, että mammat jauhotettiin totaalisesti?
Ketjuun osallistunut nainen profiloituu katkeraksi ja ylipainoiseksi perunasäkiksi, jonka mies tai lähipiiriin kuuluva on saanut kuin saanutkin aasialaisen naisen itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ex-mieheni hankki viisikymppisenä itselleen nuoren vaimon Kiinasta. Ei ollut erityisen hyvä diili.
Onko noissa Aasian tytöissä eroja kuka mistäkin maasta on? Mitkä ehkä sopisi parhaiten suomalaiselle miehelle. Kiinalaiset, thaikut, vietnamilaiset... japanittaret?
Noista mikä tahansa parempi, kuin suomitanttara.
Mistä tiedät, kun et ole päässyt kokeilemaan? Suomalaiselle lerppamulkulle ei sovi mikään.
Kun yhdelläkään miehellä ei mulkku seiso sinun kanssa, niin ei se miesten vika ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ottaisi toisesta kulttuurista jonka perinteet ovat outoja. Myöskin pitkään kuultuna kieli alkaa ärsyttämään.
Jokaisella on oikeus hankkia elämiseen asiota jotka kokee tärkeiksi.
Minä taas tarkoituksella menin naimisiin naisen kanssa, jonka kulttuurissa arvostetaan perinteisiä sukupuolirooleja, eli nainen saa olla naisellinen nainen ja mies miehinen mies.
Ei meitä Suomessa kukaan estä olemasta naisellisia ja miehisiä. Tosin näin naisellisena naisena on sanottava, että kulttuuri on tosiaan keskittynyttä kaureskelemaan perinteiselle naisellisuudelle ja väheksymään sitä. Miesten kokemuksesta en tiedä. Tosin monella miehellä on näissä ketjuissa kuvitelma että perinteisen naisellisen naisen mies löhöää sohvalla (tai nykyään varmaan pelituolissa) saamassa palvelua. Väärin, yhtä lujaa joutuu töitä tekemään hyvänäpitonsa eteen, vain eri tontilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ottaisi toisesta kulttuurista jonka perinteet ovat outoja. Myöskin pitkään kuultuna kieli alkaa ärsyttämään.
Minä taas tarkoituksella menin naimisiin naisen kanssa, jonka kulttuurissa arvostetaan perinteisiä sukupuolirooleja, eli nainen saa olla naisellinen nainen ja mies miehinen mies.
Ei meitä Suomessa kukaan estä olemasta naisellisia ja miehisiä. Tosin näin naisellisena naisena on sanottava, että kulttuuri on tosiaan keskittynyttä kaureskelemaan perinteiselle naisellisuudelle ja väheksymään sitä. Miesten kokemuksesta en tiedä. Tosin monella miehellä on näissä ketjuissa kuvitelma että perinteisen naisellisen naisen mies löhöää sohvalla (tai nykyään varmaan pelituolissa) saamassa palvelua. Väärin, yhtä lujaa joutuu töitä tekemään hyvänäpitonsa eteen, vain eri tontilla.
Yksikään mies ei ole koskaan kuvitellut tuollaista, vaan se on teidän katkeroiden lapsellista länkytystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei meitä Suomessa kukaan estä olemasta naisellisia ja miehisiä. Tosin näin naisellisena naisena on sanottava, että kulttuuri on tosiaan keskittynyttä kaureskelemaan perinteiselle naisellisuudelle ja väheksymään sitä. Miesten kokemuksesta en tiedä. Tosin monella miehellä on näissä ketjuissa kuvitelma että perinteisen naisellisen naisen mies löhöää sohvalla (tai nykyä
Monet miehet juuri haaveilevat siitä perinteisestä, naisellisesta naisesta, joka hoitaa kodin ja lapset ja palvelee miestä, kunhan tämä nainen myös käy töissä ja maksaa vähintään puolet kaikesta.
Mies käy töissä ja istuu loppupäivän nokka pystyssä sohvalla odottamassa, että orja palvelee....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aasialaisen tytön äitinä yököttää aina kun miehet puhuu aasialaisista naisista. Ruutia ansaitsette.
Eikö sinua yökötä miten halventavasti palstan naiset puhuvat aasialaisista naisista ja lapsista?
Varmasti heitäkin on (onhan Persuissakin naisia), mutta naisilta yleensä löytyy empatia kanssasisariaan kohtaan, koska jaamme kokemusmaailman naisena elämisen kauhusta miehen orkestroimassa maailmassa. En muista tällä palstalla koskaan lukeneeni mieheksi ilmoittautuneelta kaunista puhetta aasialaisista naisista joka ei olisi syvästi rasistista ja seksualisoivaa. Neutraaleimmillaankin se on aasialaisten naisten kollektiivisen ihanuuden ylistämistä eli ei nähdä heitä yksilöinä, mikä on rasistista, ja kun sen sukupuolitetun ihanuuden määritelmää aletaan raaputtaa niin sieltä löytyy vielä hirveämpää ryönää alistumisesta/palvelusta yms..
Japanilaiseen tapaan sylkisin päällesi, koska se on osoitus siitä että olet alhaistakin alhaisempi, saastainen henkilö sairaan mielesi takia, eikä sitä suurempaa loukkausta voi edes sanoin kuvailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne puhuu ihan totta ja asiallisesti aasialaisista.
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Millä miehet saataisiin näkemään aasialaiset naiset ihmisinä? No, eiväthän nämä miehet näe yhtään naista ihmisenä, sen takia ovatkin yksin.
Paras ystäväni on Thaimaasta. Hänen myötään tutustuin moneen muuhunkin aasialaiseen naiseen ja kyllä silmät aukesivat! Olen tuntenut sellaisen määrän surua, kauhua ja häpeää kuunnellessani kuinka heitä on kohdeltu.
Jotkut avioliitot ovat kyllä onnistuneetkin ja jotkut naiset ovat löytäneet onnen sitten toisella kierroksella.
Muistakaa in-cel miehet ettei Aasilainen ötökkä nainen ole vaihtaehto tai ihmisoikeus. Tyytykää kohtaloone olla ikuisesti halveksittuja ja yksinäisiä.