Taidan sit päätyä aasialaiseen, kun on niin vaikeaksi käynyt naisen löytäminen Suomessa
Olin naimisissa suomalaisen naisen kanssa 11 vuotta sitten ja sen jälkeen yksi 2 v suhde suomalaisen kanssa. Viimeiset 8 vuotta on ollut lyhyitä etäsuhteita vietnamilaisen ja thaimaalaisten kanssa mutta ne kaatuivat aina etäisyyden vuoksi. Nyt olen muutaman vuoden Suomessa välillä yrittänyt löytää naista mutta vähiin on käynyt mahdollisuudet. Kunnon tutustumista potentiaaliseen naiseen ei ole tullut vastaan. Minulla on yksi vuosien kontakti jo 39 v älykkääseen naiseen, joka haluaisi kanssani enemmän kuin vain ystävyyttä. Tuun hyvin juttuun hänen kanssaa mutta filppareilta voisin toki katsella nuorempaakin, mut ne voi olla aikapommeja eli häipyvät parin vuoden jälkeen. Kortit mulla siis käyvät vähiin joten varmaan mun kannattaa alkaa panostaa tähän pian 40v naiseen vaikka sellaista kunnon kipinää ei nyt olisikaan. Tulisko jotain vinkkiä mieleen? Elämä on lyhyt...
T. Mies 46
Kommentit (235)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ex-mieheni hankki viisikymppisenä itselleen nuoren vaimon Kiinasta. Ei ollut erityisen hyvä diili.
Ei varmaan sinulle ollutkaan.
Ukko kuoli ja minä sain henkivakuutuksesta korvauksen, koska hän oli unohtanut vaihtaa vaimon nimen. Hah! Kiinalaiselle leskelle jäi vain helvetilliset velat.
Ymmärrän hyvin minkä vuoksi ex-miehesi vaihtoi sinut aasialaiseen.
Ei se vaihtokauppa ollut. Ei mies antanut minua aasialaiselle miehelle vaihdossa.
Tuossa iässä saa vielä venäläisiä nuoria naisia. Vasta 60-vuotiaana pitää mennä Aasiaan naisiin.
Hei mies 46,
En toisi vieraaseen maahan, kulttuuriin ja kieleen ihmistä, jota en todella rakasta, sillä se on hänelle aivan valtava elämänmuutos, ja hän luopuu silloin myös paljosta. Ei ole viisasta leikkiä ihmisten tunteilla, taikka tuhlata heidän aikaansa vedättämällä, olet sentään jo aikuinen mies. Tunnut jääneen jumiin jonnekin haavemaailmaan noin kauan käytettyäsi aikaa etäsuhteisiin kaukomaihin, ehkä unohtanut miltä nykytodellisuus näyttää, että olet itse samalla vanhentunut sen 8 vuotta.. Ei tuossa auta kuin lähteä kohtaamaan ihmisiä kasvotuksin treffeille, ja kysyä rehellinen ja ajantasainen mielipide itsestäsi niiltä treffikumppaneilta tapaamisen päätteeksi. Samalla pohtia, että onko sinusta ihan oikeasti parisuhteeseen, ja mitä sinulla on siihen tuoda. Hankalaa vakavasti otettavaa sitoutunutta kumppania on löytää mistään maasta, jos ei ole itse vakavissaan. Tai edes rakastunut, rakasta toista.
N47
Anna palaa nuorimies. Kerran täällä eletään. Minun miesvainaani aina puhui niin kauniisti niistä aasialaisista ihmisistä, joita kaukomaan matkoillaan tapasi. Hyväsydämisiä ja ahkeria ihmisiä. Terveisin mummo 74
Vierailija kirjoitti:
'Aasiassa on paljon naisia, jotka etäsuhteilevat länsimaisten miesten kanssa. Jokaiselle he ovat se ainoa, ja jokainen mies lähettää rakastetulleen kuukausittain rahaa. Kuukasittaisen rahan lisäksi ylimääräista tarvitaan välillä mm. keksittyihin hammaslääkärikuluihin, lapsen koulumaksuihin tai muihin yllättäviin menoihin. Miehiä on samalla naisella usein jopa parikymmentä, pitävät listaa mitä on tullut kenellekin sanotttua. Jos ei rahaa tule, suhde loppuu aika lyhyeen.
En sano että kaikki aasialaisnaiset ovat huijareita, mutta noiden etäsuhteiden kanssa kannattaa olla todella varovainen. Monet ovat deittisivustoilla vain rahaa tienaamassa. Kotona voi olla lasten lisäksi myös mies, joka kannustaa vaimoaan bisneksiin.'
T ä m ä .
> Oikeasti miehet hyvät!
S K A R P P I N A .
Vierailija kirjoitti:
Aasialaiset naiset parhaita!
Joo, niille runkkkaat sen ajan , kun av- palsta on kiinni. Muun ajan vietät täällä kertomassa miten ihania ne ovat.
Vierailija kirjoitti:
Valkoinen ja aasialainen on match made in heaven. Fiksuja, osaavat olla. Lapset ovat vielä fiksumpia, ja osaavat olla, eivät ryhdy rikoksiin koska genetiikka vaikuttaa hylkivän rikollisuutta.
Ei ole. Aasialainen pilaa valkoiset geenit. Vain valkoinen rotu on hyvä ja kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä aasialaiset naiset tulevat aina ihailemaan sinisiä silmiäni ja miltei ensimmäisessä viestissä kertovat toivovansa vaaleita vauvoja. LOL
Suomimiehen ja Aasilaisen lapsista tulla oudon näköisiä. Tuleekohan niille vaaleankellertävä iho? Entä äly? N33
Vierailija kirjoitti:
Älä pilaa tuon 39v naisen elämää kun ei kerran kunnon kipinää ole. On täysin väärin toista kohtaan, jos hän on vain se johon tyydytään.
En myöskään ymmärrä miksi siirryt aasialaisiin kun ei kerran heidänkään kanssa homma suju. Onko tullut mieleen katsoa peiliin, jos suhde toisensa jälkeen kosahtaa karille?
tuollanen maksullinen hyvöksikäyttösuhde pilaa kyllä kummankin elämän. naisen elämä jo piloilla ja ei tällä äijälläkään hyvin mene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä aasialaiset naiset tulevat aina ihailemaan sinisiä silmiäni ja miltei ensimmäisessä viestissä kertovat toivovansa vaaleita vauvoja. LOL
Suomimiehen ja Aasilaisen lapsista tulla oudon näköisiä. Tuleekohan niille vaaleankellertävä iho? Entä äly? N33
Mikä tahansa äly niillä lapsilla on jo edistystä sun älyyn verrattuna, joka on miinusmerkkinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valkoinen ja aasialainen on match made in heaven. Fiksuja, osaavat olla. Lapset ovat vielä fiksumpia, ja osaavat olla, eivät ryhdy rikoksiin koska genetiikka vaikuttaa hylkivän rikollisuutta.
Ei ole. Aasialainen pilaa valkoiset geenit. Vain valkoinen rotu on hyvä ja kaunis.
Aasialaiset naiset on jumalattaria😍😍 Suomalaiset naiset on perunasäkkejä💩💩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aasialaiset on rumia keltaista rotua. Samoin n ee kke rit on rumia mustaa rotua. Vain valkoiset on kauniita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä sitten fantasioit aasiataresta. Niin pitkään kun suurin osa migrin työntekijöistä on suomalaisia naisia, niin ei yksikään aasialainen nainen tule tänne helposti ja hyvä niin, niitä on nytkin liikaa.
Mitkä ovat kriteerisi parisuhteelle? Etkö siis ole sopivaa naista löytynyt Suomesta, Thaimaasta taikka Filippiineiltä 8 ssa vuodessa, jos nyt oikein ymmärsin? Etsit vaimoa/ tyttöystävää/ etäsuhdetta, ap?
Vierailija kirjoitti:
Ex-mieheni hankki viisikymppisenä itselleen nuoren vaimon Kiinasta. Ei ollut erityisen hyvä diili.
Onko noissa Aasian tytöissä eroja kuka mistäkin maasta on? Mitkä ehkä sopisi parhaiten suomalaiselle miehelle. Kiinalaiset, thaikut, vietnamilaiset... japanittaret?
Tyydy mielummin aasiin se sanoo ihhaannnaaa kun panet sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko noissa Aasian tytöissä eroja kuka mistäkin maasta on? Mitkä ehkä sopisi parhaiten suomalaiselle miehelle. Kiinalaiset, thaikut, vietnamilaiset... japanittaret?
#vaimointiasta
Ainakin porukkaa riittää!
Tämän ketjun luettuani etsin kumppanin mistä tahansa maasta, mutta en Suomesta. En halua rasistista suomalaisnaista. Arvomaailmat liian kaukana toisistaan. Itse suhtaudun kaikenlaisiin ihmisiin avoimesti ja pidän erilaisia kulttuureja piirteineen mielenkiintoisina. En voisi elää rasistin kanssa.
M28
Nämä samankaltaiset aloitukset herättävät joka kerta kohtuutonta mielenkiintoa. Aivan kuin olisi trollausta...
Ymmärrän hyvin minkä vuoksi ex-miehesi vaihtoi sinut aasialaiseen.