Taas kuollut kaksi hevosta raveissa. Miksi tätä eläinrääkkäystä ei kielletä lailla.
Miksi tälläinen eläinten rääkkääminen saa jatkua.
Kommentit (25)
Valtio ei tue hevostusta eurollakaan. Rahat tulee veikkauksesta. Kumma että ne vaan tukee urheilua ja kulttuuria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä jollain typerällä elukalla muka on?
Enemmän kuin sinulla.
Taidat olla päästään sekaisin, jos tunnet synpatiaa lihanpalaa joka päätyy lautaselle.
Itse asiassa kaltaisesi psykopaatit tutkitusti eivät tunne empatiaa elävää olentoa kohtaan ja se on suuri varoitusmerkki ihmisessä. Harmi ettei tilastasi voi koskaan parantua, vaan se on synnynnäistä.
Se on sympatia, ei syNpatia.
Haista paska vammanen! Onneksi voin syödä lihaa niin paljon kun ikinä haluan. Eikä mua paljon paina niiden typerien elukoiden olot. Kärsiköön kunnolla! Syö sinä hippi vaan niitä itujas!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä jollain typerällä elukalla muka on?
Enemmän kuin sinulla.
Taidat olla päästään sekaisin, jos tunnet synpatiaa lihanpalaa joka päätyy lautaselle.
Itse asiassa kaltaisesi psykopaatit tutkitusti eivät tunne empatiaa elävää olentoa kohtaan ja se on suuri varoitusmerkki ihmisessä. Harmi ettei tilastasi voi koskaan parantua, vaan se on synnynnäistä.
Se on sympatia, ei syNpatia.
Haista paska vammanen! Onneksi voin syödä lihaa niin paljon kun ikinä haluan. Eikä mua paljon paina niiden typerien elukoiden olot. Kärsiköön kunnolla! Syö sinä hippi vaan niitä itujas!
Ulosantisi perusteella osuin varsin oikeaan. Voi voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elinkeino. Mut kaupat on täynnä hevosen lihaa ja ravintolat . Hevonen ei oikein kuulu syötäviin elukoihin kun se on työhevonen. Nehän kyntää pellot luomusti. Mutta ei silti saa kiduttaa eikä rääkätä.
Ihan hyva vaan, jos elukoita kidutetaan. Nain lihasta tulee paljon mureampaa 😋.
T. Ahmed
Nyt oli tavallistakin heikompi trollausyritys, persu.
Kova pakkomielle on ulkomaalaisista, kun ne pitää saada ravikeskusteluunkin ujutettua.
Ravit työllistävät erästä vaikeasti työllistyvää ryhmää. Vaihtoehtona olisi vankila.