IS: Esko Eerikäinen näki Martina Aitolehden kävelemässä kohti alttaria sitten kauhunhetket alkoivat: Mietin, että apua
Esko pelkäsi, että sukulaiset lähtevät juoksemaan karkuun eikä pappi suostu vihkimiseen.
Kesän häähumun keskellä Eerikäinen muistelee omia häitään legendaarisen kohujulkkiksen Martina Aitolehden kanssa. Jo aiemmin Martina on muistelmateoksessaan paljastanut olleensa tukevassa kännissä häissään:
-Mulla oli häitä edeltävänä iltana keikka [tanssiryhmä] Dazzling Ladiesin kanssa ja vedin sen keikan päätteeksi todella miehekkäät humalat. Järjellä mä ajattelin, että asiat on nyt sovittu Eskon kanssa ja että on tosi cool mennä naimisiin, mutta samaan aikaan mua pelotti aivan sairaasti, Aitolehti kertoo kirjassa.
-Vain parin nukutun tunnin jälkeen Martina heräsi darrapäissään meikkiin ja kampaajalle. Aamiaisensa kanssa tuore morsian nautti pullollisen valkoviiniä. Oli taivaan onni, että Martina oli pyytänyt pikkubroidiaan Joonathania saattamaan hänet alttarille, koska käynti olisi muuten saattanut olla horjuvaa.
Kommentit (45)
Monen moista isäpuolta on Martinan lapset nähneet.
Apua sitten kun nämä lapset alkaat muodostaa omia seurustelusuhteita. Kun malli on tämä vanhemmilta.
Vierailija kirjoitti:
Monen moista isäpuolta on Martinan lapset nähneet.
Niinpä. Oli Ipitsalta bongattu Herra B, jonka piti olla sielunkumppani. Martinan lisäksi miehen perässä oli ollut FBI liittyen tauluvarkauteen. Sitten oli raiskaustuomittu Pikkarainen, jonka kanssa puhuttiin vauvoista Me naisten kannessa, oli se tanskalainen lippismies, ja nyt on tämä aussi. Sitä ennen Stefu, Esko ja Hannes Hyvönen.
Pikkarainen kuskasi Maran lapsia harrastuksiin, vaikka oli jo tiedossa r aiskaussyytteet.
Ihan en ymmärrä.
No miten suhtautuvat kun toiset alkavat paritella heidän seurassaan? Siitä kai me kaikki olemme joutuneet joskus kärsimään.