Käyttekö te ulkoilemassa vaikka sataa?
Kommentit (21)
Oli mukava sää käydä rannalla uimassa. Vesi oli lämpimämpää kuin ilma.
Koiran kanssa täytyy käydä, onneks hän(kin) on hienohelmainen rinsessa niin ei halua pitkiä lenkkejä. Muuten en käy.
tommonen pieni tihkusade nyt mitään haittaa eli en todellakaan istu sisällä sen takia. Ihmettelen näitä jotka pystyy päiväkausi möllöttämään sisällä liikkumatta. Enkä nyt itse ole mikään himoliikkuja, mutta vähintään 30 min kävelyä saatava päivittäin.
Makoilen sängyllä alasti ja kuvittelen katselevani Tiina Lymin istuvan kakalla vessassa.
AS
Käyn. Mutta tykkäänkin sateisesta säästä tosi paljon. Olen tosi energinen ja hyväntuulinen sateella.
Koira on pakko viedä ulos, mutta ilman sitä en menisi.
Vierailija kirjoitti:
Sateenvarjo on keksitty
Eipä se auta jos jaloissa loiskuu joka askeleella vesi ja lahkeet kastuu. Jos vielä tuulee niin kastuu varjosta huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
tommonen pieni tihkusade nyt mitään haittaa eli en todellakaan istu sisällä sen takia. Ihmettelen näitä jotka pystyy päiväkausi möllöttämään sisällä liikkumatta. Enkä nyt itse ole mikään himoliikkuja, mutta vähintään 30 min kävelyä saatava päivittäin.
Jaa pieni tihkusade? Täällä ainakin sataa ihan perkeleesti, maahan asti.
Koiran kanssa lenkkeillään. Sadeasu molemmille vaan päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sateenvarjo on keksitty
Eipä se auta jos jaloissa loiskuu joka askeleella vesi ja lahkeet kastuu. Jos vielä tuulee niin kastuu varjosta huolimatta.
Laita kortsut kenkien päälle niin ei kastu
En käy. Ei ole mitään syytä mennä kastelemaan itseään turhan takia. Kun sataa, olen suosiolla sisällä vain.
En sateessa, mutta jos tulee hetki jolloin ei sada niiin pyrin silloin käymään kävelyllä ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Sateenvarjo on keksitty
Joo käytin sellaista leikkimielellä joskus kakarana, sadetakki on hyvä sateella se on ihan sitä varten tehty.
Tuskin pitkälle. Jos ei sada niin pienesti kurkkaa.
ihana sadetakki, sateenvarjo kaunis, kumpparit ja se ihana tuoksu, -mehtään vaan, kaunistut, iho hehkuu.
Kuljen töihin kävellen puoli tuntia suuntaansa. Muuten en ulkoile sateella, enkä kyllä juuri muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sateenvarjo on keksitty
super kaunis sadetakki,ihana väri ja söpöt kumpparit, ..mee nauti ihana tuoksukin ja iho nauttii, kaunistut
Joo, tulen hulluksi sisällä.