Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet ovat mieluummin yksin, kuin panostavat täysillä niihin ihan tavallisiin suomalaisiin naisiin?

Vierailija
06.07.2025 |

Kosiskelevat, kohtelevat kuin kukkaa kämmenellä ja näkevät vaivaa?

Kommentit (1004)

Vierailija
481/1004 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen nainen monesti omien kokemusteni perusteella naureskelee ivallisesti miehelleen ja katsoo ylpeänä nenänvartta pitkin. Onneksi minulla on ulkomaalainen vaimo. 

Suomalainen nainen on onneksi siinä asemassa, että voi valita kumppaninsa, mikä tietysti vaikeuttaa joidenkin suomalaisten miesten elämää. Toisin on tilanne näillä ostoemännillä. Sitä paitsi suomalaiset naiset eivät ole mitään yhteneväisesti ajattelevaa massaa. Jos kaikilta tapaamiltasi olet saanut pakit, vika löytyy kyllä sinusta. Kommenttisi perusteella olet tyypillinen mieslapsi, jolla on huono itsetunto. Sellaiset päätyvät yleensä ostovaimoihin.

Ei niillä miehillä, joita teidän piireihin kuuluu, ole varaa "ostella" naisia. 

Kyllä niillä ulkomaalaisilla naisilla mitä minä tunnen, on aivan samalla tavalla ollut mahdollisuus olla valitsematta suomalainen mies. Omakin vaimo valitsi minut, koska kuulemma heidän maassa suomalainen mies paremmassa maineessa, kuin esim. amerikkalaiset miehet.

Miksi suomalainen nainen on katkera miehille, jotka löytävät vihdoin aitoa rakkautta ulkomaalaisesta naisesta? Miten se on teiltä pois? 

-eri

Vierailija
482/1004 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallinen suomalainen nainen:

"tosi hankala ja monta mt diagnoosia ja väkivaltainen ja viinaan menevä"

Valitettavasti

Ei todellakaan tavallinen. Kertoo lähinnä sinusta, jos tuntemasi naiset ovat tuota luokkaa.

Miten se minusta kertoo, että tilastojen mukaan lähes 90% suomalaisista naisista käyttävät lääkityksiä psyykkisiin ongelmiinsa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/1004 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen jolla on jo lapsia niin häneen panostaminen on vain ajan tuhlausta.

Vierailija
484/1004 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja varsinkin, kun palstamammoilla AINA se entinen mies on ollut sohvalla röhnöttävä, persereikäänsä raapiva ja sormiaan nuuhkiva kaljasieppo ja "mieslapsi".

Vierailija
485/1004 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderit ym ovat pinnallisen oloisia. Luontevampaa olisi kohdata harrastuksissa. Työromansseja en voi suositella. 

Ongelma on vain että harrastukset ovat usein netissä, missä ei oikeasti tutustu ihmisiin.

Tinderin hyvä puoli on se, että kaikki tietävät mitä siellä olevat ovat vailla. Jos alan harrastuksissa, töissä tai kaupan kassajonossa "lähestymään" naisia, niin tulee vielä häirintäsyyte.

Vierailija
486/1004 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasarilla tavallinen tyttö/nainen oli yleensä sellainen, että miehen piti tehdä vaikutus pidemmällä aikavälillä, eikä seksiin yleensä heti ryhdytty vaikka päädyttiin nukkumaan samaan sänkyyn. Sittemmin naiset ovat muuttuneet huonompaan suuntaan, eli pillua saa ennen kuin on ehtinyt nimeään kertomaan.

Niinkö? No sittenhän ei mitään inceleitä ole ollenkaan. Mä kun olen luullut, että miehillä on pulaa seksistä eikä toisinpäin!

Tuolla typerälla termillä 'inkeli' ( < INvoluntary CELibacy ) tarkoitettiin oikeasti alunperin härskiintyneitä vanhojapiikoja. Ne wokeweministit ovat vääntäneet tämänkin vinoon kaiken muun ohella!

Ja ei, ei miehillä ole sek

Naisen logiikkaa:

"Incel on kultti. Olen tapaillut tällaista ja se oikeasti uskoi niihin höpötyksiinsä. Mitä ihmeellisempiä käsityksiä naisista ja seksistä. Oikeaa kokemusta hädin tuskin ollenkaan. Ex vaimo säälittää.

Minulle tietysti herää mieleen kysymys, että millainen "helmi" tämä nainen itse mahtaa olla, kun on päässyt tapailemaan vain  ns. inceleitä?

Toiko sua tossa häiritsee?????

Jos mies on ollut naimisissa ja tapailee naisia, ei hän voi olla incel, vaikka olisi kuinka naisvihamielinen. Incel ei saa naisia tai seksiä.

Vierailija
487/1004 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ne "ihan tavalliset naiset" eivät fyysisesti viehätä ketään. Niitä on pitäjä täynnä mutta kunnon beibejä saa metsästää ja silloinkin pitäisi olla julkkis- tai rahallista pääomaa. Netti on pullollaan kiihottavampaa materiaalia ja toista äitiä ei kukaan tarvitse. Lisäksi naiset ovat ne, jotka lopulta tekevät valinnan ja heille ei kuka tahansa tavis kelpaa.

Niin, nainen tekee valinnan. Siksi en tuu koskaan saamaan ketään. 

Et tolla asenteella. Niitä kivoja naisiakin on olemassa, jotka ei etsi rahaa tai tiettyä pituutta. Niitä naisia on vaan vaikeampi löytää kun eivät tyrkytä itseään netissä tai ramppaa baareissa.

Vierailija
488/1004 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen nainen kelpaa kyllä, mutta pitää miellyttää minun silmääni. Tähän 50v ikään mennessä kaikki naiseni ovat olleet muidenkin mielestä hyvän näköisiä. En vaan viehety yhtään mistään Niskavuoren emännästä, oli tällä kuinka hyvä luonne tahansa. Näteissäkin on joukossa oikein kivoja naisia. Tänään treffeille, wish me luck.

Vierailija
489/1004 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paitsi jos lapset ovat jo muuttaneet pois.

Vierailija
490/1004 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt samaa tän 7 vuotta, kun olen ollut sinkkuna. Yksikään mies ei ole nähnyt vaivaa päästäkseen kanssani suhteeseen vaikka olen ollut Tinderissä jne.

Ootko vetänyt kaikki oikeelle vai valinnut sitä samaa 10% mitä kaikki muutkin naiset ja sitten ihmettelet miksi heiltä ei tule viestiä?

Vierailija
491/1004 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderit ym ovat pinnallisen oloisia. Luontevampaa olisi kohdata harrastuksissa. Työromansseja en voi suositella. 

Ongelma on vain että harrastukset ovat usein netissä, missä ei oikeasti tutustu ihmisiin.

Tinderin hyvä puoli on se, että kaikki tietävät mitä siellä olevat ovat vailla. Jos alan harrastuksissa, töissä tai kaupan kassajonossa "lähestymään" naisia, niin tulee vielä häirintäsyyte.

En ole koskaan ollut Tinderissä, mutta muuten aiemmin katsellut mitä oli tarjolla. On pakko sanoa, ettei suomalaisten naisten taso päätä huimaa. En ollut uskoa silmiäni, kun tutkailin ulkomaista tarjontaa. Toinen toistaan kauniimpaa naista pilvin pimein ja siitä joukosta omanikin löysin.

Vierailija
492/1004 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun tavassa lähestyä lienee siis jotain vikaa. Olen jutellut niin harrastuksissa, töissä kuin julkisilla paikoille useille naisille ilman ainuttakaan häirintäsyytettä. En toki aloita entisen työkaveri vakiobaarivirkkeelle "Onk mittää *illumeininkiä?". Keskustelen naisille kuten sivistynyt ihminen juttelee ihmisille.

Vierailija
493/1004 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen nainen monesti omien kokemusteni perusteella naureskelee ivallisesti miehelleen ja katsoo ylpeänä nenänvartta pitkin. Onneksi minulla on ulkomaalainen vaimo. 

Suomalainen nainen on onneksi siinä asemassa, että voi valita kumppaninsa, mikä tietysti vaikeuttaa joidenkin suomalaisten miesten elämää. Toisin on tilanne näillä ostoemännillä. Sitä paitsi suomalaiset naiset eivät ole mitään yhteneväisesti ajattelevaa massaa. Jos kaikilta tapaamiltasi olet saanut pakit, vika löytyy kyllä sinusta. Kommenttisi perusteella olet tyypillinen mieslapsi, jolla on huono itsetunto. Sellaiset päätyvät yleensä ostovaimoihin.

Ei niillä miehillä, joita teidän piireihin kuuluu, ole varaa "ostella" naisia. 

Kyllä niillä ulkomaalaisilla naisilla mitä minä tunnen, on aivan samalla tavalla ollut mahdollisuus olla valitsematta suomalainen mies. Omakin vaimo valitsi minut, koska kuulemma heidän maassa suomalainen mies paremmassa maineessa, kuin esim. amerikkalaiset miehet.

Miksi suomalainen nainen on katkera miehille, jotka löytävät vihdoin aitoa rakkautta ulkomaalaisesta naisesta? Miten se on teiltä pois? 

-eri

Kyllä niillä ulkomaalaisilla naisilla mitä minä tunnen, on aivan samal

SIllä 90% kerroista kun mies kertoo ulkomaalaisesta vaimostaan, hän haukkuu kaikki suomalaiset (ja mahdollisesti jopa kaikki länsimaalaiset) naiset.

Vierailija
494/1004 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallinen suomalainen nainen:

"tosi hankala ja monta mt diagnoosia ja väkivaltainen ja viinaan menevä"

Valitettavasti

Ei todellakaan tavallinen. Kertoo lähinnä sinusta, jos tuntemasi naiset ovat tuota luokkaa.

Miten se minusta kertoo, että tilastojen mukaan lähes 90% suomalaisista naisista käyttävät lääkityksiä psyykkisiin ongelmiinsa?

iinkki?

Vierailija
495/1004 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallinen nainen kelpaa kyllä, mutta pitää miellyttää minun silmääni. Tähän 50v ikään mennessä kaikki naiseni ovat olleet muidenkin mielestä hyvän näköisiä. En vaan viehety yhtään mistään Niskavuoren emännästä, oli tällä kuinka hyvä luonne tahansa. Näteissäkin on joukossa oikein kivoja naisia. Tänään treffeille, wish me luck.

Näin se on. Minua imarteli, kun kerran eräs puolituttu nainen sanoi, että sinulla on kyllä hyvä naismaku. Kuulemma ensivilkaisulla eivät erityisen huomiota herättäviä, mutta tarkemmin katsottuna kauniita, tyylikkäitä ja fiksuja. Se piti kyllä paikkansa, että tarkkaan on aina tullut valittua naisseura.

Vierailija
496/1004 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidamme kohdata eri suomalaisia naisia, koska kyllä minä kohtaan töissä, harrastuksissa ja julkisilla paikoilla kauniita naisia päivittäin. Ei nyt mitään missejä tai instabeibejä, vaan tavallisia viehttäviä ihmisiä. 

Vierailija
497/1004 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mietit niin paljon naisia, joita et halua, etkä naisia, joita haluat?

Vierailija
498/1004 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"SIllä 90% kerroista kun mies kertoo ulkomaalaisesta vaimostaan, hän haukkuu kaikki suomalaiset (ja mahdollisesti jopa kaikki länsimaalaiset) naiset."

Tuo on harhaluuloja. Johtuneeko palstamammojen runsaasta päihteiden käytöstä, mene ja tiedä.

Suomalainen nainenhan ottaa esim. kauniiksi kehumisen vittuiluna. Jos kehuu suomalaisen naisen kaveria, se tarkoittaa kuulemma, että mies ajattelee toisen olevan ruma. Jos vie suomalaiselle naisille kukkia, alkaa tämä kavereidensa kanssa etsimään todisteita, että kenen kanssa ukko on pettänyt. Jos mies toivoo, että tuleva nainen olisi normaalipainoinen, niin mies on heti läskivihaaja. Jos mies ei oikein lämpene suomalaisille naisille, niin on naisvihaaja ja varmaan unelmoi ja jopa onanoi repivänsä vielä joku kaunis päivä joltain suomalaiselta akalta pään juurineen irti!!1

Sama pätee siihen, jos mies sanoo olevansa naimissa ulkomaalaisen naisen kanssa, että suomalaisen naisen päässä alkaa kuulua haukkumista.

Vierailija
499/1004 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yksin. Panostan täysillä tavallisiin ulkomaalaisiin naisiin.

Vierailija
500/1004 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun tavassa lähestyä lienee siis jotain vikaa. Olen jutellut niin harrastuksissa, töissä kuin julkisilla paikoille useille naisille ilman ainuttakaan häirintäsyytettä. En toki aloita entisen työkaveri vakiobaarivirkkeelle "Onk mittää *illumeininkiä?". Keskustelen naisille kuten sivistynyt ihminen juttelee ihmisille.

Kauhea homma lähteä selvittämään, onko joku sinkku vai varattu, jos on si ku, niin onko haku päällä jne. Mieluummin alkaa katselemaan naisista sitä porukkaa, jolla on avoimesti haku päällä.