Kauanko työssäkäyvät ovat halukkaita maksamaan korkeita veroja ja elättämään yli puolta kansaa sohvalle?
Kommentit (336)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loisivat Persut Menkää töihin.Menkää töihin
Ei männä! Myö ryypättään nyt! Kitkekkää itte särkenne ja onkikkaa luppiininne!
Nii! Asiaa!
Persu2
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Verot on ok. Ei niistä pidä ulista. Jää työttömäksi jos noin ahdistaa.
Jatkuvasti valittaville "köyhille" sossupummeille, menkää töihin jos noin ahdistaa.
Mene sinä rassenasseluuser
Oletko ma mu kun rasset ahdistaa niin kovasti?
Vierailija kirjoitti:
Voithan sä aina muuttaa vaikka jenkkeihin, jos meno täällä ei miellytä.
Mitä jos kaikki työssä käyvät muuttavat jenkkeihin.
Kuka sua silloin elättää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko TyöttömälläPersulla petetty olotila.Berkpummi lupasi Senaatintorilla 100 000 uutta työpaikkaa.Valitettavasti valintamme ei tälläkertaa kohdistunut sinuun.
Vassarit ne sossu pummeja ovat,he vaan eivät uskalla myöntää sitä.
Kuka muka palkkaisi kaltaisesi kirjoitustaidottoman ääliön? Kaivatko kuoppia serkun firmassa?
Minä olen tehnyt aina töitä enkä ole tarvinnut tukia.Mitäs itse,onko Kela tuttu?
Ei hätää.. 30v eteenpäin, niin jokainen saa miettiä, mistä leipänsä hankkii kukaan viitsi enää käydä töissä ja maksaa puolet veroa pienistä tuloistaan, kun saman saa kotonakin ollessa sähkö tulee onneksi seinästä ja vettä hanasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko TyöttömälläPersulla petetty olotila.Berkpummi lupasi Senaatintorilla 100 000 uutta työpaikkaa.Valitettavasti valintamme ei tälläkertaa kohdistunut sinuun.
Kuka muka palkkaisi kaltaisesi kirjoitustaidottoman ääliön? Kaivatko kuoppia serkun firmassa?
Minä olen tehnyt aina töitä enkä ole tarvinnut tukia.Mitäs itse,onko Kela tuttu?
Eli kaivat kuoppia serkun firmassa, mot 🤣🤣
TÄÄÄ EI TUU POISTUU TÄÄLTÄ KOSKAAN
LUUSERIT ON IKUISIAAA
ja mä lupaan pysyy aina mulkkuna ja vinkuu koska
LUUSERIT ON IKUISIAAA
Ap
Ei mulla ole sohvaa.-eläkeläinen
Vierailija kirjoitti:
Voithan sä aina muuttaa vaikka jenkkeihin, jos meno täällä ei miellytä.
Klassinen keskiluokkaisen vihervasemmiston vastaus: minun elämäni Suomessa on täydellinen, joten Suomihan on oikeasti kaikille täydellinen ja ne, joilla on asiat toisin, sais muuttaa pois. Tämä juuri on se asenne, jonka takia Suomi on taantunut jo liki 20 vuotta, eikä nouse ennen kuin tällainen ajattelu loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät ole.
Yhdyssanavirhe.
Vierailija kirjoitti:
Nämä laitasosiaalidemokraatit ovat uskomattoman yksinkertaista porukkaa, ei voi muuta sanoa.
Niihä se männöö. Myö Perussuomalaaset ollaan parempia työttömiä meilä on paremmat virivokkeet! Eekä myö valiteta jos vähän tulloopi raeppoo vuan pyydettään lissee.
Ja niitä tulee kokoajan lisää ja lisää! Hyvästi hyvinvointiyhteiskunta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kaivat kuoppia serkun firmassa, mot
Se nyt on yleensä miesten työtä.Eikö sulla ole serkkua,pääsisit joskus töihin?
Siksi ostankin kaiken ulkomailta enkä työllistä enää kokoomuslaista yrittäjää joka haukkuu meitä työttömiä elämänkoululaisiksi.
Näin parturikampaajan suusta 🤣
Vierailija kirjoitti:
Valtion budjetti on yli 80 miljardia ja työttömyystuet on joku 5 miljardia.
Et sä työttömien takia veroja maksa.
Älä nyt totuutta persulle kerro, alkaa vielä ajattelemaan omilla aivoillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuet ei tällä hetkellä ole se pullonkaula vaan aivan liian suuri julkinen puoli. Pitäisi vähentää julkisen puolen työntekijöiden määrää ainakin 10%. Ja ei, kyse ei ole lääkäreistä, opettajista tai palomiehistä. Meillä on paljon ylipalkattuja kompostintarkastajia, virastaan pois siirrettyjä kovapalkkaisia "asiantuntijoita" joille ei pystynyt antamaan kenkääkään, kaikenmaailman tarkastuksen tarkastajia ja paljon pikkuorganisaatioita jotka nimellisesti tekee jotain hyvää mutta heillä ei ole minkäänlaista tulosvastuuta.
Eli lisää työttömiä on sinun ratkaisusi?
Ne työttömät tulisi 100x halvemmaksi kuin ne 30 porrasta johtajia 5000-10000e palkoilla
Tämän palstan mukaan 5000-10000 euroa saava on köyhä, jolla ei ole varaa edes kotia ostaa. Ei kai se nyt kansantaloutta auta, jos köyhä potkitaan pois työpaikaltaan. Sen jälkeenhän hän alkaa saada ruhtinaallisesti työttömyysturvaa. Siis sitä samaa turvaa, jota hän työssäkäyvänä kadehti, koska sen turvin hänellä olisi varaa asua Helsingin parhailla paikoilla, matkustella Thaimaalaaseen ja syödä kaviaaria aamuin illoin. Meidän pitää kaikin tavoin estää ihmisten pääsy työttömyysturvan alaisten lihapatojen äärelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät ole.
Yhdyssanavirhe.
Tutustu joskus viime eduskuntavaalien äänestäjä tutkimuksiin,googleta vaikka.Kiitos opettaja,me ei olla nyt koulussa.
Vierailija kirjoitti:
Laskitko muut sosiaalituet mukaan. Asumistuet ja muut toimeentulotuet ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt totuutta persulle kerro, alkaa vielä ajattelemaan omilla aivoillaan.
Eekä aleta. Kato nii kauvan kun meilä on Mestari ja KeskiArjalaane myö annettaan niitten uatella ja myö vuan seurattaan. Riikkuli kelepaapi antamaan raeppoo mutta uatteleminen on viksujen miesten hommoo!