Hitaasti lämpenevä tapailukumppani
Näin luonnehti itseään nainen, jota olen tapaillut nyt kuukauden päivät. Tulee vähän ristiriitainen olo, kun ei tiedä että olenko minä hänelle vain juttu- ja ulkoiluseuraa vailla mitään ajatuksia parisuhteesta, vai onko se totta että hän ihastuu hitaasti ja haluaa edetä verkkaisesti? Pitääkö minun siis vain odottaa vai pistää hänet kertomaan ja valitsemaan, ollaanko vaiko eikö olla?
Muiden seuraa hakevien naisten kanssa on myös keskusteltu ja vaihdettu viestejä, vaan ei vielä tavattu. Jos olen päivän radiohiljaisuudessa niin tämä hitaasti lämpenevä kuitenkin ottaa yhteyttä, eikä vaan ghostaa.
Naiset, kertokaa please vinkkejä ja mitä ajatuksia teissä herää.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun tapailumies ei halaa minua. Sanoi ettei halaa jos nainen ei ole kumppani. Ei halua elätellä turhia toiveita jos minä en haluakakaan seurustella.
Minä kyllä halaan aina ensiksi, kun tapaamme. Ja viimeiseksi kuin eroamme. En vaan oikein tiedä, mitä nainen siitä tuumaa, ei ainakaan takerru päästämättä irti. Ennemmin sellainen kohtelias "halaan vanhaa työkaveria"-tyyppinen halaus.
ap
Jos ajatellaan, että alkuvaiheessa suhteen kipinöinti ja liekki on suurimmillaan, niin minkälaisen nuotion äärellä olet vaikka vuoden kuluttua? Johtopäätökset ja ratkaisut voit tehdä ihan itse. Semminkin, jos on muita, vielä tutustumattomia mahdollisuuksia. Itse en jäisi odottelemaan enää, arvioisin, ettei tuo tuosta paremmaksi tule.
Eihän se voi mitenkään olla suurimmillaan, kun ei ole vielä edes ehtinyt syttyä. Ennemminkin vasta vähän kytee. Se on sitten eri asia, lähteekö suoraan etsimään jostain kuivempia puita vai odottaako ja katsoo, syttyykö se liekki lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tällainen hitaasti lämpiävä tapailukumppani. Vaikka ihastuisin heti alkuun, haluan edetä rauhassa. Ärsyttää sellaiset miehet, jotka odottavat heti jotain 24/7-yhdessäoloa tai jos alkaa seksistä vihjailu liian aikaisin. Ja jos minua ei tässä kuunnella, tapailu loppuu siihen. Ja saatan itsekin tehdä noin, että kun se viestipommitus viimeinen rauhoittuu, otan vasta sitten itse yhteyttä, tai sitten en. Olen aika itsenäinen ja omissa oloissani viihtyvä, joten saatan aiheuttaa miehille juuri tuota samaa päänvaivaa kuin mitä ap:lla on nyt.
Kuukausi on kyllä pitkä aika. Tuossa ajassa jo tällainen vaikeampikin tapaus kuin minä osoittaisi joko kiinnostuneensa tai sitten ilmoittaisi, että ei tämä toimi. Voihan tietysti olla, että tällä tapailukumppanilla on takanaan vaikea ero tai jotain muuta, mikä saa hänet varovaiseksi.
Lähtökohtaisesti itseään ei kannata kiusata. Ap:na ottaisin asian suoraan puheeksi ja kysyisin, mikä tapa
Ei tässä mitään 24/7 juttua olla hakemassa, vaan kahden aikuisen suhdetta sellaisella kombolla, että se sopii kummallekin. Naisella on lapset joka toinen viikko, joten alkuvaiheessa ainakin se yhteinen aika on esim ulkoilua yhdessä. Nainen on itse sanonut, että hän on huono olemaan yksin, joten on myös paljon harrastuksia ja tapahtumia, joissa kuluu aikaa.
En jäisi odottamaan, hitaasti lämpenenvilläkin on paha tapa lämmetä nopeasti, kun ovat tarpeeksi kiinnostuneita.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että mene eteenpäin vain. Et ap vaikuta olevan kovinkaan kiinnostunut.
Olen kiinostunut tutustumaan paremmin. Tähän mennessä yhdessä vietetyn ajan perusteella en ole vielä ihastunut, mutta haluaisin nähdä mitä tuleman pitää kun viettäisimme lyhyiden tapaamisten sijaan kokonaisia päiviä yhdessä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ota asia puheeksi ja kysy suoraan, mun oma nykyinen suhde alkoi aikalailla noin ja sellainen tiivistyminen ja suhteen syventyminen oli tosi hidasta. Minä nainen siis olin aika epätietoinen mutta ymmärsin myös miehen tilanteen kun hän oli etsimässä ensisijaisesti kumppania perheen perustamiseen ja itsellä lapset jo tehty. Suhde oli siis puhtaasti tapailua, muita ei tosin ollut kuvioissa ihan alun jälkeen jolloin lopetti edellisen lyhyen tapailun. Tästä oltiin kumpikin tosi avoimia alkuun,m.
Meillä erona myös se et suhde oli tosi intohimoinen ja seksuaalinen heti alusta, todella vahva kemia ja kipinä fyysisesti. Nyt 4v myöhemmin ollaan oikein onnellisesti ja perinteisesti parisuhteessa oltu jo pari vuotta. En välttämättä olisi veikannut et tässä näin käy.
N47
Siis miehesi haluaisi lapsia? Miksi olette yhdessä...? En tiedä ymmärsinkö jotain nyt väärin
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin asian puheeksi. Kamalaa vain odotella ja kärvistellä.
Kyllä, sellaista ei jaksa eikä kiinnosta.
Hän ei haluu sua. Kattoo ensin, jos löytyis joku toinen.
Eli nyt ap nostat kissan pöydälle ja sanot sille naiselle, että palstamammojen parviäly on todennut ettei hommasta tule mitään. Ja jätät sen lehmän miettimään tekosiaan. Mitäs ei näyttänyt olevansa tosissaan tai haki vain kirje- tai muuten vaan kaveria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että mene eteenpäin vain. Et ap vaikuta olevan kovinkaan kiinnostunut.
Olen kiinostunut tutustumaan paremmin. Tähän mennessä yhdessä vietetyn ajan perusteella en ole vielä ihastunut, mutta haluaisin nähdä mitä tuleman pitää kun viettäisimme lyhyiden tapaamisten sijaan kokonaisia päiviä yhdessä.
ap
Joo, sua ei kiinnosta tarpeeks. Mee eteenpäin vaan ja huomaat kyllä, kun joku sopivampi osuu kohdalle.
Jos pitää ryhtyä pohtimaan ja analysoimaan, peli on jo menetetty. Asiat loksahtavat kohdalleen aivan itsestään, jos niin on tarkoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tällainen hitaasti lämpiävä tapailukumppani. Vaikka ihastuisin heti alkuun, haluan edetä rauhassa. Ärsyttää sellaiset miehet, jotka odottavat heti jotain 24/7-yhdessäoloa tai jos alkaa seksistä vihjailu liian aikaisin. Ja jos minua ei tässä kuunnella, tapailu loppuu siihen. Ja saatan itsekin tehdä noin, että kun se viestipommitus viimeinen rauhoittuu, otan vasta sitten itse yhteyttä, tai sitten en. Olen aika itsenäinen ja omissa oloissani viihtyvä, joten saatan aiheuttaa miehille juuri tuota samaa päänvaivaa kuin mitä ap:lla on nyt.
Kuukausi on kyllä pitkä aika. Tuossa ajassa jo tällainen vaikeampikin tapaus kuin minä osoittaisi joko kiinnostuneensa tai sitten ilmoittaisi, että ei tämä toimi. Voihan tietysti olla, että tällä tapailukumppanilla on takanaan vaikea ero tai jotain muuta, mikä saa hänet varovaiseksi.
Lähtökohtaisesti itseään ei kannata kiusata. Ap:na ottaisin asian suoraan puheeksi ja kysyisin, mikä tapa
Ei tosiaan kannata käyttää aikaa epätietoiseen ihmettelyyn. Ja suoran puheen onnistuminen on yksi perusedellytyksiä tilanteen jatkoarvioinnin osalta.
Hidasta on täälläkin. Viikko sitten nähty viimeksi ja vain muutama viesti päivässä lähetelty. Ei tästä taida tulla mitään.
Vierailija kirjoitti:
Hidasta on täälläkin. Viikko sitten nähty viimeksi ja vain muutama viesti päivässä lähetelty. Ei tästä taida tulla mitään.
Vain muutama viesti päivässä? Mitä ihmettä? Kuinka paljon niitä pitäisi lähetellä?
Tasapuolisuuden nimissä JÄTÄ SE LEHMÄ.
Vierailija kirjoitti:
Tasapuolisuuden nimissä JÄTÄ SE LEHMÄ.
Aamun ensimmäinen inceli taas muna pystyssä paikalla 🥱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
En ymmärrä, miksi pitäisi alkaa seurustella, vaikka ei ole edes ihastunut.
Nainen haluaa pitää langat käsissään. Jos haluat kaikessa muussakin vetää kivirekeä perässä niin siitä vain, mukavampaa ja helpompaa on elää elämäänsä samanrytmisen ihmisen kanssa. Jos olisitte toisenne oikeanlaiset, et olisi täällä kyselemässä, älä ripustaudu ihmissuhteisiin jotka herättävät kysymyksiä ihan perusasioissakin.
Ai taas joku miekkosta esittävä naikkonen. Vai oletko kenties lespiaani?
Eli mies tyytyi suhun? Roihu vain sun puolelta?