Terveystalon mainos, jossa nuorukaiset suree kun eivät voi mennä armeijaan.
Nyt alkaa mennä korkealentoiseksi. Isänmaa ja taistelukenttä kutsuu, mutta mt-ongelmat estää tämän upean kokemuksen hankkimisen 😥
Kansakuntaa valmistellaan tosissaan jo sotaan.
Kommentit (221)
Kyllähän näitä isänmaan pettureita on paljon. Hankkivat itselleen "punaiset paperit" ettei tartte inttiä käydä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sodan syttyessä myös eläkkeellä olevien työkykyisten pitäisi ottaa osaa armeijan varustamiseen jollain tavoin, ruokahuollossa tms. 60-75-vuotiaat ovat saaneet kaiken kullatulla tarjottimella, joten olisi syytä tehdä enemmän yhteiskunnan eteen.
Heidät voisi laittaa eturintamaan.
Suurin osa tuosta ikäryhmästä tarjoutuu eturintamaan säästääkseen nuorempia, mutta sotabisnes ei toimi niin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän näitä isänmaan pettureita on paljon. Hankkivat itselleen "punaiset paperit" ettei tartte inttiä käydä.
Ja sitten se aseistakieltäytyjä, joka kävi oikeutta saadakseen käydä armeijan ja palvella sodassa. Jenkkiläinen, leffa tehty.
Ruotsissa vain joka kymmenes suorittaa armeijan. Onko meilläkin edessä sama.
Terveystaloon kun astuu, on korkeimman kädessä, mitä saa.
Pojallani oli lopulta tiputukseen johtanut raju infektio, jonka Terveystalon lekuri oli kahta päivää aikaisemmin todennut vaivaksi, joka paranee buranalla.
Ei edes serppiä viitsinyt otattaa.
Ei ikinä enää siihen lafkaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän lapsellisen propagandakampanjan vuoksi en asioi enää Terveystalossa. En kannata yhteiskunnan militarisointia. Miksei Terveystalo esitä mainosta, jossa luutuneisiin asenteisiin jämähtäneet vanhemmat hyväksyvät terapian jälkeen poikansa aseistakieltäymisen tms.?
Terveystalo voisi tehdä mainoksen jossa hoitavat rintamalla raajansa ja aistinsa menettänyttä sotapoikaa, vanhempien itkiessä vieressä. Semmoinen Metallican One-videon kaltainen tarina. Olisi myös lähellä firman ydinosaamista kun eikös se jonkinlainen lääkintälaitos ole.
Voisi ehkä tuoda jotain tolkkua pahimpaan sotapsykoosiin, josta turhan moni suomalainen tuntuu nykyisin kärsivän.
Tai mainos, jossa sodassa traumatisoitunut mies kärsii painajaisista vielä vanhuksenakin ja hakeutuu sitten Terveystalon psykiatrien hoiviin, koska Suo
Ei psykiatria tai psykoterapia ollu missään päin maailmaa vielä sillon nykytasolla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten se aseistakieltäytyjä, joka kävi oikeutta saadakseen käydä armeijan ja palvella sodassa. Jenkkiläinen, leffa tehty.
Havksaw Ridge. Se oli vähän arvostettampi pasifisti ku Arndt Pekurinen
Vierailija kirjoitti:
Olen leikannut raajani irti jotta en joudu inttiin enkä sotaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän lapsellisen propagandakampanjan vuoksi en asioi enää Terveystalossa. En kannata yhteiskunnan militarisointia. Miksei Terveystalo esitä mainosta, jossa luutuneisiin asenteisiin jämähtäneet vanhemmat hyväksyvät terapian jälkeen poikansa aseistakieltäymisen tms.?
Terveystalo voisi tehdä mainoksen jossa hoitavat rintamalla raajansa ja aistinsa menettänyttä sotapoikaa, vanhempien itkiessä vieressä. Semmoinen Metallican One-videon kaltainen tarina. Olisi myös lähellä firman ydinosaamista kun eikös se jonkinlainen lääkintälaitos ole.
Voisi ehkä tuoda jotain tolkkua pahimpaan sotapsykoosiin, josta turhan moni suomalainen tuntuu nykyisin kärsivän.
Varautuminen ei ole psykoosi, idiootti. Eikä laulut estä sotia.
Vierailija kirjoitti:
Tästä oli jo eilen aloitus. Mutta joo, kyllä alkaa mennä typerään suuntaan tämä yhteiskunta. Mainos oli nolo ja korni, lisäksi harhainen. Siinä maalailtiin armeijasta kuvaa onnelana, jossa syntyy ikuisia kaverisuhteita ja "veljeyttä", mikä on todella tökeröä valetta. Siellä mitään sellaista ole. Toiseksi tämä on aika inhottava kampanja niitä kohtaan jotka eivät armeijaan mt-ongelmien vuoksi kykene. Miten he "menettävät" paljon. Onneksi Terveystalo "armeliaisuudessaan" auttaa näitä onnettomia, 300 e/h.
Anteeksi että mitä?! Mitä siinä mainoksessa siis mainostetaan? Masennuslääkkeitä, terapiaa vai armeijaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se käsittämätöntä, että miljardeja tuhlataan puolustumenoihin ja rahaa leikataan koulutuksesta, köyhiltä, opiskelijoilta ja terveydenhuollosta
Ja nuoret miehet hoitaa maanpuolustuksen ilmaseks ja työttömät ja vangit saa enemmän rahaa ku varusmiehet
Tuo on selkein epäoikeudenmukaisuus Suomessa.
Yritin hakea googlella mainosta. Tuli vain teksti "terveystalo, naisen nautinto kasvaa iän myötä". En taida löytää sitä mainosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä sit asu tässä yhteiskunnassa, jos et oo valmis tappelemaan sen puolesta.
Desantit, vassarit ja kaalipäät täällä vain agitoivat ihmisiä, jotta Putelle olisi vähemmän vastarintaa. Älkää uskoko niiden juttuja.
Sota on kuin tulipalo: Se tulee aina ennemmin tai myöhemmin!
Elämme parhaillaan Suomen tunnetun historian pisintä rauhankautta ikinä ja valitettavasti mikään ei kestä ikuisesti.
Henkilökohtaisesti en ikinä palkkaisi miestä, joka ei ole suorittanut asevelvollisuuttaan! Se osoittaa nimittäin niin suurta tyhmyyttä, itsekkyyttä ja raukkamaisuutta, että siitä ei mitenkään pääse ylitse!
Selkeät lääketieteelliset syyt ovat asia erikseen.
Mistä tyttöystävä oli yhtäkkiä ilmestynyt mainoksen miehelle. Ehkei kaikilla ole vielä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä te alapeukuttajat luulette että meille ilmestyy sotilaita, jos sivarit vaan kieltäytyy, että ei koske mua?
Suuri osa menee armeijaan tai sivariin. Ehkei muutama pysty, mitä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Ruotsissa vain joka kymmenes suorittaa armeijan. Onko meilläkin edessä sama.
Suomessa nykyisellään jo lähes kolmannes pojista hylätään kutsunnoissa, koska ne ovat liian lihavia, sairaita, rikollisia, narkkeja, lusmuja, tyhmiä tai ___________ !
Suurimmat kaupunkimme ovat pahimmat tässä suhteessa. Niistä ei koskaan ole elämässään mihinkään muuhunkaan.
Kyseessä on kansallinen katastrofi!
Vierailija kirjoitti:
Sodan syttyessä myös eläkkeellä olevien työkykyisten pitäisi ottaa osaa armeijan varustamiseen jollain tavoin, ruokahuollossa tms. 60-75-vuotiaat ovat saaneet kaiken kullatulla tarjottimella, joten olisi syytä tehdä enemmän yhteiskunnan eteen.
Vain unissasi. Ei kaikki osallistu. Mun suvussa on yli-innokkaita ihmisiä auttamaan, mutta aion viedä heidät vanhana ulkomaille jos on mitään riskejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen leikannut raajani irti jotta en joudu inttiin enkä sotaan.
Kaikkia tarvitaan! Sut jätetään vartioon puuhun sidottuna. Hauku jos näet liikettä.
Minä olen +70-ikäinen 'mummo', minulla on oma kivääri vaimentimella ja kiikarilla, olen ketterämpi kuin moni alle 50-ikäinen, näkökykyni on loistava molempien silmien kaihileikkauksen jälkeen. Kyllä multa onnistuu siinä kun miehiltäkin. Oma elämä on ollut hyvä, ja jos 'tilaisuus' tulee niin olen valmis tekemään kaikkeni, eikä se osuma itselleni pelota siinä mielessä. Puolustaisin tätä maata, että myös muilla olisi se hyvä elämä, joka minulla on ollut