Kuinka paljon makeaa olet syönyt tänään? Luettelen omani
Olen syönyt kaksi jälkiruokakupillista Pirkan suklaakimara-rasiajäätelöä, 12 turkinpippuria, 1 rivi maraboun maitosuklaalevystä. Vielä tekisi mieli lisää, mutta lopetin nyt tähän. Lauantai on mulla herkkupäivä.
t. normaalipainoinen makealla herkuttelija
Kommentit (56)
Puolikkaan Arnoldsin suklaakuorrutteisen vaniljakreemitäytteisen donitsin ja keltaisen kiwi-hedelmän. Aion vielä ottaa jäätelöä ja salmiakkia.
Tuutti. Kaksi sokeritonta pientä limua,daimin loput. Aika vähän tänään. Tosin olin kokonaisen työpäivän ajan pihahommissa, että jäi päiväkahvitkin välistä. Onneks en ostanutkaan alesta neljää suklaalevyä kympillä. Yksi olis kyllä syöty jo.
6 palaa amerikanpastilli-fazerin sinisestä, sekä noin 6 lakutoukka-karkkia.
Vähän pullaa ja kolme Skittles-raetta. Ai niin, ja puoli litraa energiajuomaa.
Söin puolikkaan banaanin ja ehkä noin 10 kirsikkaa.
En ole syönyt yhtään makeaa. En syö makeaa muulloin kuin joulunaikaan ja pääsiäisenä. Ei tee mieli.
Joku mielensairaus sinulla on syömisen suhteen, vaikka olet normaalipainoinen! Kukaan normaali ihminen ei pidä laskuja, että on syönyt tänään 12 turkinpippuria!
Itse olen myös normaalipainoinen. Ja ainut jollain tavalla makea mitään tänään olen suuhuni pistånyt on lasillinen tuorepuristettua appelisiinimehua aamiaisella.
Rusinoita viilin päällä ja kirsikkajogurtin.
2 1/2 vohvelia ja vähän limpsaan.
Kourallisen kaurakeksejä, ehkä neljä tai viisi. Yhden suffelipatukan.
Yksi jäätelöpuikko, ainakin 200g irtokarkkeja.
Kourallisen irtokarkkeja... Ehkä kaksi. Olen raskaana, normaalisti en syö karkkia lähes lainkaan. Nyt välillä tekee mieli.
pakastimesta otin kolme itse tehtyä korvapuustia. Taikinaan en laittanut juurikaan sokeria, kun en tykkää makeasta pullasta, mutta päälle laitoin kidesokeria, joten pulla kuitenkin maistui todella sokeriselle - minusta. Tiedän kokemuksesta, että muut kokevat pullani sokerittomina.
Siinäpä se tämän päivän makeusmässytys. En olisi muuten syönyt, mutta kun pakastin pitää saada tyhjäksi.
Aamuteessä lusikallinen hunajaa. Kuusi meloniviipaletta. Lusikallinen puolukkahilloa jukurttiin.
Tänään olen syönyt muutamia marjoja ja juonut yhden limsan, muuta makeaa ei ole mennyt tänään.