Onko muilla kylmä?
Kommentit (25)
Ei todellakaan. Minulla on ikkuna auki ja tuuletin päällä :D
On. Juuri ajattelin, että pitäiskö pistää puita pesään.
No viime yönä oli 5 astetta ja ikkuna jäi auki. Piti pukea pitkät alusvaatteet ja laittaa jopa ihan patteri päälle. Syyskuun lämpötiloja!!
Olen hieman ylipainoinen mies. Normaalisti kesäsin on minulla ilmastointikone täysillä ja olen ilman paitaa.
Nyt tänä kesänä en ole laittanut ilmastontilaitetta lainkaan ikkunaan ja t-paidan päällä fleece.
VIikon pääsät tulee kesä ja helteet. Keski-Suomeen. Eli tuttua ja normaalia. Hyvä että hyttysiä ei tule.
Laitoin juuri villahuivin hartioille. Ihanaa! Ilmastointilaitetta ei ole tarvinnut vielä tänä kesänä käyttää. Säästyy sähköä: viime kesänä sähkönkulutukseni nousi hellepäivinä 20-kertaiseksi.
Aamulla auton lämmöt täysille ja penkinlämmitin päälle jotta tarkeni töihin ajella 🥶
Vierailija kirjoitti:
Sama. En pärjäisi ilman tuuletinta.
Vierailija kirjoitti:
On. Helsingissä jäätyy
Ei meillä jäädy!
Helsinki, Herttoniemi
Olen tänä kesänä polttanut jo useammin takkatulia kuin koko viime talvena.
Iltaisin ja yöllä on kylmä. 11 astetta tai alle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. En pärjäisi ilman tuuletinta.
Missä päin maailmaa?
Ei ole kylmä. 😄
On paita ja pikkarit päällä.
Vierailija kirjoitti:
VIikon pääsät tulee kesä ja helteet. Keski-Suomeen. Eli tuttua ja normaalia. Hyvä että hyttysiä ei tule.
Toivotaan sitten että se kesä kestää sinne lokakuun loppuun eli +25 asteet jos meinaat että normaalia.
Mulla on aina heti herättyä vähän vilu. Villasukat ja villapaita aamupalalla päälle. Kohta kun lähtee liikkeelle, niin ei kylmä enää.
On. Helsingissä jäätyy.