Nainen, onko sinulle ongelma jos mies jonka kanssa seurustelut juo joka päivä puolen litran pulloon viinaa jos kuitenkin hoitaa perheen,työt
Kommentit (35)
En koskisi pitkällä tikullakaan alkoholisti mieheen. En haluaisi edes kaveriksi, enkä todellakaan kumppaniksi. Oma mies ei juo ollenkaan, niin kun en minäkään.
Oletko sama kirjoittelija, joka on kysynyt tätä asiaa jo monta kertaa monella eri tavalla?
Vierailija kirjoitti:
En seukkaisi. Miehelle sopisi silloin sinkun elämä tai aa-kerho.
Tai pubiruusu
Olisi ongelma, koska itse juon lähinnä vettä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko sama kirjoittelija, joka on kysynyt tätä asiaa jo monta kertaa monella eri tavalla?
Pari kertaa olen aikaisemmin kysynyt
Ap
Ei sellaista todellisuutta voi olla sillä kyseessä on pahimmanluokan hermomyrkky.
Olisi, vaikka ei ole eikä tule lapsia hoidettavaksi. Itsekin juon aika paljon, mutta en ikipäivänä voisi katsella ja haistella saati maistella joka päivä viinalta haisevaa miestä.
Jos seuraavana päivänä on töitä niin otan (harvoin) yhden tai kaksi mietoa juomaa. Haluan olla freesinä töissä ja se on meillä työpaikalla vaatimuskin. Vapaalla pämppään usein sitten ihan huolella.
Vierailija kirjoitti:
On ongelma. Nykyinen miesystäväni juo pullon olutta viikossa. Sekin vaivaa minua, koska mies suhtautuu siihen vähän kuin johonkin perjantairutiiniin. Itse juon yhden skumpan jouluna, uutena vuonna, vappuna ja juhannuksensa sekä joskus sukujuhlissa, jos se tuntuu sopivan hetkeen.
Olet kontrollifriikki. 1 olut viikossa on kyllä täysin hyväksyttävää, eikä mitään alkoholiongelmaa tuossa. Miksi se vaivaa sua?
Vierailija kirjoitti:
Olisi, vaikka ei ole eikä tule lapsia hoidettavaksi. Itsekin juon aika paljon, mutta en ikipäivänä voisi katsella ja haistella saati maistella joka päivä viinalta haisevaa miestä.
Jos seuraavana päivänä on töitä niin otan (harvoin) yhden tai kaksi mietoa juomaa. Haluan olla freesinä töissä ja se on meillä työpaikalla vaatimuskin. Vapaalla pämppään usein sitten ihan huolella.
Lisäyksenä että olen fyysisesti hyvässä kunnossa ja odotan sitä puolisoltanikin. Puoli litraa viinaa päivässä vetävä ei voi olla fyysisesti hyvässä kunnossa. Aivan sama kuinka paljon penkistä nousee, niin aerobinen suorituskyky on todennäköisesti (tai alkaa kohta olla) heikko sillä sisuskalut ei kenelläkään kestä tuommoista viinankäyttöä
Olisi se ongelma. Olisin läheisriippuvainen ja tarvitsisin todennäköisesti apua edes ajatellessani, että seurustelisin tai aloittaisin parisuhteen kaltaisesi kanssa. Lisäksi minulta puuttuisi arvostelu kyky kokonaan.
Yksin on hyvä
On ongelma. Nykyinen miesystäväni juo pullon olutta viikossa. Sekin vaivaa minua, koska mies suhtautuu siihen vähän kuin johonkin perjantairutiiniin. Itse juon yhden skumpan jouluna, uutena vuonna, vappuna ja juhannuksensa sekä joskus sukujuhlissa, jos se tuntuu sopivan hetkeen.