Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä tässä kesän säässä harmittaa ihmisiä?

Vierailija
05.07.2025 |

Tällä hetkellä ensimmäinen sateisempi viikonloppu minun mielestäni ja muutenkin lämpöä ollut 15-22 koko kesän.

Onko teillä erilaista käsitystä huonosta säästä vai tiedättekö jotain muuta mitä minä en

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et tykkää 35 asteen helteestä, joka kestää 3 kuukautta, olet luonnollisesti persunatsirasisti. 

Vierailija
2/5 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmita yhtään mikään, ollut oikein hyvät kesä-säät. Toivotavasti jatkuu sama kohtuullinen linja, ei tänne mitään superhyper-helteitä tarvita !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kovasti. Helteellä on vaan vaikea hengittää, hikoaa, kaikki vaatii suuria ponnisteluja.

Vierailija
4/5 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään kovasti. Helteellä on vaan vaikea hengittää, hikoaa, kaikki vaatii suuria ponnisteluja.

Onneksi en vielä ole noin huonokuntoinen vaikka ikää on 65v ja nivelvaivojakin. Eilen vaellettiin 36 (varjossa) asteessa 10km, askelia tuli kivat 14200. Pidempäänkin olisi voinut käppäillä mutta oli sovittu aika ravintolaan

Mulla nuo mainitsemasi oireet tulee Suomessa kun on matalapaine, kylmä (alle 20) ja sataa.

Vierailija
5/5 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänäänkin ollut todella hyvä ulkoilusää! Teimme miehen kanssa pidemmän lenkin, ihanan raikas ilma. En pidä helteistä yhtään. Enkä ihmettele, että Espanjastakin halutaan tulla tänne viileämpään lomalle.

Aamuteeveessä Etelä-Ranskassa asuva suomalainen kirjailija kertoi, miten alkaa jo ahdistaa, kun lämpötila on jatkuvasti 37-42 astetta, ja yölläkin yli 25. Kuinka sitä lämpöä ei pääse pakoon enää mihinkään. Ja kehotti suomalaisia olemaan tyytyväisiä viileämpiin keleihin. Ja moni todella onkin.