Kuinka paljon mennyt rahaa Vintedissä?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vinted 0 €.
Temu 0 €.
Muut verkkakaupat 0 €.
M52
Luuletko olevasi joku mallikansalainen? !
500eur ainakin. Tytär ei tajunnut Vintedistä vinkatessaan, että tulee perimään rahojen sijaan käytettyjä vaatteita ja tavaroita. ;-D
N58
En ole laskenut. Sieltä tekee paljon löytöjä. Voittaa fyysiset kirpputorit 100-0. Mielelläni maksan sen muutaman euron lähetysmaksun, että saa tuotteet kotiovelle/ lähimpään noutopaikkaan.
Vähän ylöspäin pyöristettynä mennyt 300€. Vuosi sitten ensimmäinen osto.
Vintedillä olen tienannut 10€ 😄
0€. En ole ostanut mitään sieltä vaan myyn itse vaatteita.
Kaikki vaatteet paitsi alusvaatteet olen ostanut viimeisen 2 vuoden aikana vintedistä. Mennyt ehkä 100-120e, tyylikkäitä villakangastakkeja, t-paitoja ja kaikkea siltä väliltä, mainio keksintö.
Itsellä vaan jotain 25 e ja kahtaa paitaa en niistä käyttänyt kun osottautui liian pieniksi. Annoin silti täydet arvostelut myyjille koska hyväkuntoisia olivat ja kuvauksen kaltaisia. Vois ne kai pistää uudelleen myyntiin?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki vaatteet paitsi alusvaatteet olen ostanut viimeisen 2 vuoden aikana vintedistä. Mennyt ehkä 100-120e, tyylikkäitä villakangastakkeja, t-paitoja ja kaikkea siltä väliltä, mainio keksintö.
Meneeköhän toi Sellpy pian konkurssiin? Itse tilasin sieltä ennen Vintediä mutta siellähän on ihan p*skat kuvat kun miettii miten hyvät kuvat Vintedissä ( ja kuvaukset) tuotteista on
Myin siellä farkut tosi halvalla, olivat seiisseet kaapissa ainakin 3 vuotta.
Ostin 4 eurolla mekon. Pidin sitä valmistujaisjuhlissani. Muuten en ole koskaan ostanut Torista tai Vintedistä mitään, mutta myynyt kyllä.
Olen myynyt siellä vuodessa noin 650€ josta nostanut parisataa ulos ja loput käyttänyt omiin ostoihin. Löytöjä olut mm. täysin käyttämättömät farkku-, biker- ja sammaritakit. On toki tullut väärää kokoa yms mutta helposti noista on päässyt eroonkin samassa puljussa ja olen saanut jopa maksamani postikulut uudelta ostajalta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vinted 0 €.
Temu 0 €.
Muut verkkakaupat 0 €.
M52Luuletko olevasi joku mallikansalainen? !
Kyllä, olen valkoinen lihaasyövä heteromies.
M52
0. miksi tuhlaisin tuollaisessa rahoja.
Mua ärsyttää kun jotkut myy siellä temu yms shein tavaraa
Vierailija kirjoitti:
0. miksi tuhlaisin tuollaisessa rahoja.
Varmaan samasta syystä kun ihmiset "tuhlaa" rahojaansa kaikissa kaupoissa ja kirppiksillä..?:D
Vinted ei ole meiän kaupungissa, oisko joku hesalaisten juttu kun paikkakuntaa ei mainittu?
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää kun jotkut myy siellä temu yms shein tavaraa
Siellä voi hakea tuotemerkeittäin kyllä
Vierailija kirjoitti:
Vähän ylöspäin pyöristettynä mennyt 300€. Vuosi sitten ensimmäinen osto.
Vintedillä olen tienannut 10€ 😄
Et ole tienannut mitään.
1) olet käyttänyt sinne enemmän.
2) erittäin suurella varmuudella maksoit siitä minkä myit 10:llä PALJON enemmän ostaessasi sen.
Vinted 0 €.
Temu 0 €.
Muut verkkakaupat 0 €.
M52