174cm ja 69kg
Olenko läski? Vaatekokoni on 40, olen leveäharteinen ja -lanteinen. Vartalo ällöttää, enkä voi käyttää sellaisia vaatteita kuin haluan. Riittääkö viiden kilon pudotus?
Ruoskikaa ihan vapaasti:)
Kommentit (6)
Pituutta 170 cm ja painoa 60 kg. Tosin sanoja olikin joku syömishäiriöinen ja minäkuvaltaan häiriintynyt karppi, joka tavoitteli samalla pituudella 50 kiloa... Ja minullakin siis urheilijataustaa, joten kiinteää lihasta.
Joten av:n mukaan olet hirveä ihrakasa, ap.
Ihan sopiva. Itse olen neljä senttiä lyhyempi ja painan saman verran. Tavoitepainoni on n. 60 kiloa, silloin on hyvä olla.
kun yh:na siihen ei ole mahdollisuutta. Työmatkatkin on niin keljut ettei niitä voi kävellä.
Ennen lasta liikuin paljon, nyt iho on kuin pullataikinaa. yök.
Mulla on terve suhtautuminen syömiseen enkä haluakaan olla laiha; mä olen pian nelikymppinen enkä mikään teini. Mut silti.. millaisia kokemuksia on Painonvartijoiden pistesysteemistä?
ap
Olen 174 cm ja 60 kg. Olen hoikka, mutta en mitenkään anorektikko, lihasta on ja läskiä sen verran että on vähän muotoakin, mutta mistään ei tursua mitään eikä jenkkakahvat hytky. Tosin mitoilleni en mitään voisikaan vaikka haluaisinkin, syön kuin hevonen kaikkea mahdollista, ja paino ei hievahda suuntaan eikä toiseen.
Koen, että olen parhaimmillani 65 kiloisena, tämä 69 ällöttää kun housut puristaa. Silti en tajua miten kokosi on 40! Mulle menee 36 kaprit ja useimmat paidat... ehkä riippuu merkistä??
Tosin paino johtui kiinteästä vartalosta; harrastin kuntosalilla käyntiä. Näytin hoikalta. Jos siis harrastat liikuntaa, paino on ihan ok.
Jos taas et harrasta liikuntaa mutta haluaisit olla hoikemman näköinen, niin uskoisin, että 3-5 kg pudotus voisi auttaa. Tsemppiä!