Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten hankkiminen on luonnollista ja kuuluu elämään

Vierailija
05.07.2025 |

Mitä mieltä ovat vanhempasi siitä että et jatkanut heidän sukuaan?

Ajattelitko vain sinun omaa helppoa elämääsi?

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kolme lasta. Hankin heidät nelikymppisenä, koska nuorempana en halunnut.

Vierailija
62/63 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun lukee täältä tätä ketjua lapselliset vs lapsettomat niin kyllä ymmärrän erittäin hyvin mikäli nämä lapsettomat ovat entistä varmempia omasta päätöksestään olla lisääntymättä sillä eivät halua muuttua ihmisinä samanlaisiksi ylimielisiksi sekä itseään jalustalle nostaviksi muiden toisenlaisten valintojen röyhkeiksi tuomitsijoiksi joka siinä näkyy olevan erittäin suurena vaarana. Mikälie aiheuttaa moisen käytöksen aikuisissa ihmisissä? 

Jokainen valitsee itse ja kunhan itse on onnellinen ja tyytyväinen elämäänsä jne. niin se riittää. Samoin seurauksista jokainen vastaa ihan itse ja käsittelee asian omalla tavallaan huolehtien ettei se vahingoita muita ihmisiä. 

Paskapuhetta! 

Tästä ketjusta näkee että lapsettomat eivät osaa perustella lapsettomuuttaan ja joutuvat hyökkäämään ap:tä vastaan.

Ap täällä hyökkäilee toisin ajattelevien ja toisin valitsevien (joko pakosta tai vapaaehtoisesti) kimppuun koko ajan. Vedä se pääsi ulos sieltä syvältä perseestäsi ja lue ketjua niin huomaat sen itsekin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun lukee täältä tätä ketjua lapselliset vs lapsettomat niin kyllä ymmärrän erittäin hyvin mikäli nämä lapsettomat ovat entistä varmempia omasta päätöksestään olla lisääntymättä sillä eivät halua muuttua ihmisinä samanlaisiksi ylimielisiksi sekä itseään jalustalle nostaviksi muiden toisenlaisten valintojen röyhkeiksi tuomitsijoiksi joka siinä näkyy olevan erittäin suurena vaarana. Mikälie aiheuttaa moisen käytöksen aikuisissa ihmisissä? 

Jokainen valitsee itse ja kunhan itse on onnellinen ja tyytyväinen elämäänsä jne. niin se riittää. Samoin seurauksista jokainen vastaa ihan itse ja käsittelee asian omalla tavallaan huolehtien ettei se vahingoita muita ihmisiä. 

Paskapuhetta! 

Tästä ketjusta näkee että lapsettomat eivät osaa perustella lapsettomuuttaan ja joutuvat hyökkääm

Miksi hyökkäsit apta vastaan? Etkö muuhun kykene?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi