Lasten hankkiminen on luonnollista ja kuuluu elämään
Mitä mieltä ovat vanhempasi siitä että et jatkanut heidän sukuaan?
Ajattelitko vain sinun omaa helppoa elämääsi?
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä ovat vanhempasi siitä että et jatkanut heidän sukuaan?
Ajattelitko vain sinun omaa helppoa elämääsi?
Vanhempani ovat luonnehäiriöisiä narsisteja ja minä heidän syntipukkinsa.
Miksi olisin tehnyt tälläisille lastenlasta?
Kaikki joilla edes siedettävät ja parhaansa yrittävät, inhimilliset vanhemmat: näiden sukua jatkaisin. Ja siten myös omaani. Mutta jos mistään ei ojennu terveitä mieliä tukemaan lapsen kanssa niin sitten tuon väliin jättämisessä ei ole mitään väärää, se energia nimittäin menee ihan oikeasti oman pollan keräämiseen ja koossapitoon.
Joojoo
Eivät oo kertoneet mielipidettään 😅
Huvipuistohullu kirjoitti:
Miksi et ole kysynyt?
AP liity sinäkin nuorekkaiden ja äveriäiden eliittivelojen joukkoon niin paha olo helpottaa.
Vierailija kirjoitti:
Kun lukee täältä tätä ketjua lapselliset vs lapsettomat niin kyllä ymmärrän erittäin hyvin mikäli nämä lapsettomat ovat entistä varmempia omasta päätöksestään olla lisääntymättä sillä eivät halua muuttua ihmisinä samanlaisiksi ylimielisiksi sekä itseään jalustalle nostaviksi muiden toisenlaisten valintojen röyhkeiksi tuomitsijoiksi joka siinä näkyy olevan erittäin suurena vaarana. Mikälie aiheuttaa moisen käytöksen aikuisissa ihmisissä?
Jokainen valitsee itse ja kunhan itse on onnellinen ja tyytyväinen elämäänsä jne. niin se riittää. Samoin seurauksista jokainen vastaa ihan itse ja käsittelee asian omalla tavallaan huolehtien ettei se vahingoita muita ihmisiä.
Paskapuhetta!
Tästä ketjusta näkee että lapsettomat eivät osaa perustella lapsettomuuttaan ja joutuvat hyökkäämään ap:tä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasten hankkiminen yhdistää miestä ja naista.
Joskus myös erottaa.
Kerro miten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun lukee täältä tätä ketjua lapselliset vs lapsettomat niin kyllä ymmärrän erittäin hyvin mikäli nämä lapsettomat ovat entistä varmempia omasta päätöksestään olla lisääntymättä sillä eivät halua muuttua ihmisinä samanlaisiksi ylimielisiksi sekä itseään jalustalle nostaviksi muiden toisenlaisten valintojen röyhkeiksi tuomitsijoiksi joka siinä näkyy olevan erittäin suurena vaarana. Mikälie aiheuttaa moisen käytöksen aikuisissa ihmisissä?
Jokainen valitsee itse ja kunhan itse on onnellinen ja tyytyväinen elämäänsä jne. niin se riittää. Samoin seurauksista jokainen vastaa ihan itse ja käsittelee asian omalla tavallaan huolehtien ettei se vahingoita muita ihmisiä.Paskapuhetta!
Tästä ketjusta näkee että lapsettomat eivät osaa perustella lapsettomuuttaan ja joutuvat hyökkäämään ap:tä vastaan.
Ei sitä tarvitsekaan perustella kellekään koska lapsivapaa elämäntapa on jokaisen oma valinta. Lapsivapaa elämä on upea asia, kun sen tien on valinnut, joten en ymmärrä miksi se aiheuttaa niin paljon katkeruutta/mielensä pahoitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus myös erottaa.
Kerro miten?
No olisiko vaikka niin että vanhemmat hätäisesti tekaisevat fomo-vauvan koska on kiire, ja sitten kun lapsiperhearki tulee yllätyksenä, vanhempien voimat ovat koetuksella, alkaa riidat, ja lopulta erotaan kun ei jakseta. Eli se aika yleinen kaava. Nykyisin yli puolet avioliitoista päättyy eroon.
Jos joku asia olisi luonnollista, sitä ei tarvitsisi niin paljon pakottaa. Esim. nukkuminen, syöminen, juominen, kuseminen ja paskominen on luonnollista.
Uskon kyllä että joillain yksilöillä on ns. sisäinen halu olla vanhempi, mutta jos kyse olisi koko ihmispopulaatiota koskevasta luonnollisesta asiasta niin 1. Silloin kaikki haluaisivat niitä lapsia ja 2. Sitä lasten hankintaa ei tarvitsisi toitottaa joka tuutista.
Nyt kun länsimaissa ihmisillä on ihan oikeasti vapaus valita lasten suhteen, niin syntyvyys vain laskee. Siitä voidaan päätellä aika paljon. Eli luonnollisuudella asiaa on turha perustella, kannattaa vain myöntää että itsellä on joku pakkomielle siihen että muut(kin) hankkisivat lapsia ja kiukuttaa kun kaikki eivät toimi juuri sinun mielen mukaan.
Mä sain jopa isovanhemmilta neuvon, ettei kannata mennä naimisiin ja tehdä lapsia. Oli heillekin tullut selväksi, ettei ole sen arvoista.
Suomessa muuten käytetään yli miljardi euroa vuosittain perheen ulkopuolelle sijoitettuihin lapsiin. Oikein maailmanennätys tässä. Ja jokainen tällainen syrjäytynyt nuori maksaa yhteiskunnalle elämänsä aikana 1,2 miljoonaa euroa. Heitä on tälläkin hetkellä ainakin 60 000. Sellaista onnea.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku asia olisi luonnollista, sitä ei tarvitsisi niin paljon pakottaa. Esim. nukkuminen, syöminen, juominen, kuseminen ja paskominen on luonnollista.
Uskon kyllä että joillain yksilöillä on ns. sisäinen halu olla vanhempi, mutta jos kyse olisi koko ihmispopulaatiota koskevasta luonnollisesta asiasta niin 1. Silloin kaikki haluaisivat niitä lapsia ja 2. Sitä lasten hankintaa ei tarvitsisi toitottaa joka tuutista.
Nyt kun länsimaissa ihmisillä on ihan oikeasti vapaus valita lasten suhteen, niin syntyvyys vain laskee. Siitä voidaan päätellä aika paljon. Eli luonnollisuudella asiaa on turha perustella, kannattaa vain myöntää että itsellä on joku pakkomielle siihen että muut(kin) hankkisivat lapsia ja kiukuttaa kun kaikki eivät toimi juuri sinun mielen mukaan.
Niinpä. Ainoat maat, joissa syntyvyys on korkea on islamistisissa maissa, joissa naisilla ei ole mitään vapauksia. Joten kysymys kuuluu: miksi ihmeessä demarit ja sinimustat haluavat olla synnytystalkoissa samassa leirissä ääri-islamistien kanssa, jos kerran samaan aikaan ollaan kuitenkin länsimaisten arvojen puolella?
Joillekin on, toisille ei. Ja mitä sulle edes kuuluu. Voit itse synnyttää ihan niin paljon jälkikasvua kuin haluat ja pystyt elättämään, mutta ei tarvitse tulla muille asiasta vaahtoamaan. Ja mielipide sulla voi asiasta olla ainoastaan jos itse synnytät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus myös erottaa.
Kerro miten?
No olisiko vaikka niin että vanhemmat hätäisesti tekaisevat fomo-vauvan koska on kiire, ja sitten kun lapsiperhearki tulee yllätyksenä, vanhempien voimat ovat koetuksella, alkaa riidat, ja lopulta erotaan kun ei jakseta. Eli se aika yleinen kaava. Nykyisin yli puolet avioliitoista päättyy eroon.
Hahaa.... mutta eihän se lapsesta johdu....
Vierailija kirjoitti:
Naisena olen saanut aivan tarpeeksi kuulla kommentteja lisääntymistä koskien. Seuraavalla kommentoijalle tai kyselijälle aion suoraan sanoa että puske kakaroita omasta revastasi. En kaipaa elämääni minkään ikäistä pentua saatikka arpista toosaa tai rumia riippareita.
Et kaipaa häiriöitä koska kuten alussa arveltiin.
TÄÄÄ EI TUU POISTUU TÄÄLTÄ KOSKAAN
LUUSERIT ON IKUISIAAA
ja mä lupaan pysyy aina mulkkuna ja vinkuu koska
LUUSERIT ON IKUISIAAA
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus myös erottaa.
Kerro miten?
Pelkkää yhteensattumaa?
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Miksi et ole kysynyt?
Miksi pitäisi? Eiköhän nuo olisi kertoneet, jos asia häirittis 😃
Vierailija kirjoitti:
Mä sain jopa isovanhemmilta neuvon, ettei kannata mennä naimisiin ja tehdä lapsia. Oli heillekin tullut selväksi, ettei ole sen arvoista.
Suomessa muuten käytetään yli miljardi euroa vuosittain perheen ulkopuolelle sijoitettuihin lapsiin. Oikein maailmanennätys tässä. Ja jokainen tällainen syrjäytynyt nuori maksaa yhteiskunnalle elämänsä aikana 1,2 miljoonaa euroa. Heitä on tälläkin hetkellä ainakin 60 000. Sellaista onnea.
Olivat niin pettyneitä sinuun. Paska esimerkki ja neuvo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus myös erottaa.
Kerro miten?
Pelkkää yhteensattumaa?
Kyllä. Kaksi ihmistä jotka eivät kuulu yhteen. Ei se lapsesta johdu.
Kaipaan aikaa, jolloin ihmiset vielä nussivat ja saivat lapsiakin.