Lasten hankkiminen on luonnollista ja kuuluu elämään
Mitä mieltä ovat vanhempasi siitä että et jatkanut heidän sukuaan?
Ajattelitko vain sinun omaa helppoa elämääsi?
Kommentit (63)
A bimp on villiintynyt palataan klo 18
En ole tarpeeksi rikas ja/tai tyhmä lisääntyäkseni. Olen pahoillani.
Jospa aloittaja voisi tehdä lapsia enemmän. Ei ollut mahdollisuutta lapsiin, kun ei ollut miestäkään ja ei se olisi varmaan ollut hyvä idea, olosuhteiden vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä ovat vanhempasi siitä että et jatkanut heidän sukuaan?
Ajattelitko vain sinun omaa helppoa elämääsi?
Tietysti. Mikä kysymys tuo edes on? Minun elämäni on minun elämäni. Ja nyt, autistivammainen, sait vastauksesi, joten lopeta jankkaus.
Ei saa poistaa taas! Alan itkee!
Ap
Enpä tätä tiennytkään.Kiitos tiedosta.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ette poistata tätä! Haistakaa paskaaa velat ja huorrat ja mummot ja pöytäkoneet!!! Niiiii
Ap
POISTOON
Kuolema, kipu, kärsimys, vammat, sairaudet. Luonnollista ja ikävää kaikki. Ei kiitos.
Hei voit varmaan tehdä lapsia sitten minunkin puolestani. Jos olet huolissas syntyvyydestä niin tee asialle jotain ja lakkaa syyllistämästä muita. Muista se 18 vuoden hoivavastuu ja sadan tonnin lasku.
Ja pakkomielteinen itselleen uskottelu senkun aplla jatkuu ja jatkuu.. Kaduttaako noin kovasti ne omat valinnat että nyt muidenkin pitää vaikka väkisin hankkia yhtä kurja olo kuin sinulla? Vilpitön viha, kateus ja halveksunta huokuu toisenlaisia valintoja tehneitä kohtaan.. Ei psyykkisesti terveen normaalin aikuisen ihmisen tasoista materiaalia lainkaan..
Vierailija kirjoitti:
Ap on oikeassa.
Rottalauma
Menkää rotat viemäriin, jonne kuulutte ja viekää ap:n haiseva ruho mukananne!
En ymmärrä, että kuinka joku voi vihata lastaan niin paljon, että tekee sellaisen tänne pk-seudulle!
Ihan hirveä tulevaisuus täällä ruskettuneiden valtaamassa maakunnassa!
Ap, ajattele nyt vähän. Kaikki eivät saa lapsia vaikka haluavat. Aihe on monille todella arka. Eikä kaikkien todellakaan tarvitse hankkia lapsia, se on täysin luonnollista myös, ja näinhän on ollut maailman sivu. Ei Jeesuksellakaan ollut lapsia.
Menkää rotat viemäriin, jonne kuulutte ja viekää ap:n haiseva ruho mukananne!
💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩
niitä ei tehdä ihan kenenkä kanssa joka perässä vaahtoaa.
-mies
Sinä se jaksat. Jos sulla on lapsia, keskity itse niihin ja pois kännykältä.