Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä haave jäi elämässäsi toteuttamatta?

Vierailija
05.07.2025 |

Saa olla hullukin! Minä rakastuin mieheen, jonka kanssa olisin halunnut perustaa tuulivoimapuiston/jotakin merkityksellistä perimälleni tilalle. Oikeastihan kaikki meni alusta saakka vtulleen. Harmi.

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurperhe. Hoitojen ja keskenmenojen jälkeen saatiin 1 lapsi ja hänkään ei ole terve.

Vierailija
62/74 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siemensyöksyä ihmisen peräsuoleen parisuhteessa.

Saman vai vastakkaisen sukupuolen kanssa?

Omaan !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkata samalla kun hyppään tornitalosta alas.

t. Ahmed

Vierailija
64/74 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin pysynyt köyhänä vähemminkin ponnistuksin. Sitä en ymmärtänyt edes haaveilla. Vu0sikymmenet  vain typeryyttä... Ja kohta on aika lähteä. Turha reisu on ollut synnytyslaitoksen ja kohta krematoron väliilä. Heippa, kummitellaan.

Vierailija
65/74 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma onnellinen lapsuus sekä äitiys.

Olen joskus ollut todella kateellinen ihmisille, joilla on ollut onnellinen lapsuus sekä rakastavat vanhemmat. Toivottavasti nämä ihmiset tiedostavat, miten upea asia se on.

Olisin todella halunnut osoittaa, että olisin ollut parempi äiti kuin mitä omat vanhempani olivat vanhempina En vain löytänyt parisuhdetta ajoissa, vasta yli 40-v. ja itsellinen äitiys täysin vailla turvaverkkoja ei tuntunut omalta jutulta.

Mutta aina sitä jää jostakin paitsi. Olen kuitenkin kokenut paljon, asunut ulkomailla, saanut haluamani opiskelupaikan ja työelämän. Minulla on ystäviä ja kivoja harrastuksia. Taloudellinen tilanne on parempi kuin hyvä.

Parisuhdekin lopulta löytyi ja sain niin häät kuin kauniin perheasunnonkin meille ja kissoillemme. Ennen kaikkea olen ollut todella terve ja viettänyt sairaalassa vain yhden päivän koko elämäni aikana. 

Näillä spekseillä ei kehtaa kyllä valittaa yhtään mistään.

Vierailija
66/74 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Runkata samalla kun hyppään tornitalosta alas.

t. Ahmed

me voimme auttaa asassa.

-FSB / putte

Vierailija
67/74 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
68/74 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lottovoitto 

Vierailija
69/74 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halusin uran diplomaattina. Ainahan voi vieläkin toki yrittää. Halusin olla merkittävä henkilö ammattini kentällä mutta olen nolo työtön luuseri. Halusin olla rikas ja kaunis mutta olen läski sossupummi. Halusin että minulla on iso asunto, koira, auto ja kirjasto enkö ole saanut mitään niistä. Yhyy.

Vajaaälyinenhän sä olet. Huomaa siitä miten ja mitä kirjoitat 

Vierailija
70/74 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olla terve ja kasvaa "normaalin" naisen mittaiseksi. Jälkimmäinen nyt ei ainakaan enää onnistu ja ensimmäiseenkin menee ainakin aikaa, jos onnistuu. 

Hahahahhaha 

miten typerä sä olet 

onko sulla valtaa? 

Vierailija
71/74 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiseksi tärkein asia ja haave.

Ja oikeastaan myös kolmanneksi tärkein.

Mutta keskimäärin vielä elämisen arvoisesti.

Vierailija
72/74 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut tiettyyn ammattiin, mutta ilmeisesti en halunnut tarpeeksi koska en viitsinyt treenata ja lukea pääsykokeisiin jotta olisin päässyt sisään.

Vierailija
73/74 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hakenut vakituista työpaikkaa noin 20 vuotta. Lopulta, 58-vuotiaana, luovutin ja nyt vain odotan eläkettä. Olen vaihtanut alaa kahdesti ja muuttanut neljä kertaa työn perässä. Mikään vain ei auttanut.

Vierailija
74/74 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin lapsia ennen kuin täytän 25. Ei löytynyt sopivaa puolisoa ajoissa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä