Milloin aloitte harmaantua niin, että se näkyi ulkopuolisille?
Kommentit (26)
No mistä tiedän näkyykö se ulkopuolisille? Itse näen peilistä.
N42
No mulla on ehkä just kaksi. En usko että kukaan huomaa niitä koska hiukset on aika vaaleat.
N52
Vierailija kirjoitti:
No mistä tiedän näkyykö se ulkopuolisille? Itse näen peilistä.
N42
Sitten muutkin näkevät sen. Ap
Ei vieläkään ja olen tummatukkainen 60+
Varmaan 43-44. Olen kohta 45 ja huomasin nämä itse viime syksynä. Paksuhkot harmaat palkit ohimolla.
Olen tummatukkainen ja harmaita alkoi ilmestyä 32-vuotiaana. Oli muutenkin tosi paljon murhetta silloin ja sen jälkeenkin, en tiedä onko sillä ollut vaikutusta.
17-vutiaana. Harmaat lähti sitten kuusikymppisenä. Nyt päässä vain maksaläiskiä, järjestä en ole varma.
Olin 28 -vuotias kun harmaantuminen alkoi ohimoilta. Minulla oli tumma tukka.
Ensimmäiset harmaat hiukset huomasin 18-vuotiaana! Noin kolmekymppisenä aloin värjäyttämään,nyt 60 täytettyäni ajattelin luopua,esim.hinnassa tuli kipuraja vastaan!
58v, eikä vielä harmaita hiuksia, kuin joku yksittäinen jota ei edes huomaa ellei etsi.
Tää on pääosin geneettistä.
Vierailija kirjoitti:
Värjäät?
Jotkut on kommentoineet jo. Olen 43 ja hiukseni on aika tummat eli harmaat erottuu hyvin.
Joskus 26-vuotiaana olin jo ihan selkeästi harmaahiuksinen, ja siitä heitettiin vitsiä jo silloin. Tykkäsin kuitenkin harmaistani ja tykkään näin kymmenen vuotta myöhemmin edelleen, vaikka olen paljon harmaampi kuin esim. 65-vuotias äitini :D ja on harmaita siis ihan kunnolla, juurikasvu kasvaa harmaanvalkoisena mihin ei värikään enää juurikaan tartu.
Vierailija kirjoitti:
Joskus 26-vuotiaana olin jo ihan selkeästi harmaahiuksinen, ja siitä heitettiin vitsiä jo silloin. Tykkäsin kuitenkin harmaistani ja tykkään näin kymmenen vuotta myöhemmin edelleen, vaikka olen paljon harmaampi kuin esim. 65-vuotias äitini :D ja on harmaita siis ihan kunnolla, juurikasvu kasvaa harmaanvalkoisena mihin ei värikään enää juurikaan tartu.
Juurikasvuni on siis tätä luokkaa: https://aitiyrittaa.fi/wp-content/uploads/harmaannu-kauniisti-900x1200…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Värjäät?
En. Nuorempana hiukseni olivat paljon vaaleammat, mutta ovat tummuneet vuosien varrella ja nyt diagnoosi on tummanruskeat. Muutama harmaa haiven on, mutta ne ei näy. Odotan innolla jotta niitä tulee lisää ja saan (?) yhtä kauniit hiukset kuin äidilläni (harmaiden ja valkoisten raidoittama) 60+
En ainakaan vielä. Ikää 44.