sain eilen ruokajakelussa vain 2pss omenoita 1vuokallista kanamuna 1pss vehnajauho ei mitään lihaa tai leikkelettä tms ravitsevaa
eihän nuilla pärjää kauaa kun ei ollut mitään ravitsevaa lihaa tai leikkelettä tms sen sellaista
Kommentit (34)
Kai sulla sen verran rahaa on että voit ite käydä kaupassa hakeen sen 5 euron jauhelihan tai leikkeleen? Itekin käynyt ruokajonoissa ja olen kiitollinen siitä mitä saa. Siinähän säästää rahaa kun ei itse tarvinnut leipää ja hedelmiä ostaa. Jää itselle vaan se lihan ostaminen. Ja sitähän on vaikea edes jakaa koska missä ne niitä kylmässä säilytettäviä tuotteita pitäisi?
En ymmärrä tälläisiä valittajia. Yleensä myös eivät halua ottaa vastuuta omasta rahankäytöstään. Jos käytät rahat mieluummin alkoholiin kuin leikkeleisiin niin se on ihan oma valintasi. Oon näitä ihmisiä näissä piireissä nähnyt ihan tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Ilmankos nämä postauksesi ovat niin ala-arvoisia, ap.
ihan hyvii nää on
Taas sait samat kun aiemmin kirjoittelit, kerropa mitä ensi viikolla saat.
Osta kuivahiivaa ja leivo peltileipää.
Vierailija kirjoitti:
Kai sulla sen verran rahaa on että voit ite käydä kaupassa hakeen sen 5 euron jauhelihan tai leikkeleen? Itekin käynyt ruokajonoissa ja olen kiitollinen siitä mitä saa. Siinähän säästää rahaa kun ei itse tarvinnut leipää ja hedelmiä ostaa. Jää itselle vaan se lihan ostaminen. Ja sitähän on vaikea edes jakaa koska missä ne niitä kylmässä säilytettäviä tuotteita pitäisi?
En ymmärrä tälläisiä valittajia. Yleensä myös eivät halua ottaa vastuuta omasta rahankäytöstään. Jos käytät rahat mieluummin alkoholiin kuin leikkeleisiin niin se on ihan oma valintasi. Oon näitä ihmisiä näissä piireissä nähnyt ihan tarpeeksi.
Ruokajakoihin viedään kylmälaatikoissa lihat ja kalat. Tiedoksi.
Nämä ruokajaot voitaisiin kokonaan lopettaa. Ja sitten ihmiset saisivat kela-korttia vastaan ruokaa jos tarvitsisivat.
Vierailija kirjoitti:
Nämä ruokajaot voitaisiin kokonaan lopettaa. Ja sitten ihmiset saisivat kela-korttia vastaan ruokaa jos tarvitsisivat.
Miten lopettaa? Ei niitä mikään yksi julkinen taho järjestä, joten ei niitä lopettaakaan pysty. Se on täysin kauppiaiden ja seurakuntien välinen asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten lopettaa? Ei niitä mikään yksi julkinen taho järjestä, joten ei niitä lopettaakaan pysty. Se on täysin kauppiaiden ja seurakuntien välinen asia.
Juuri näin. Kelakortilla ei ole asian kanssa mitään tekemistä.
Typerää kyllä tuo ilmaisesta ruuasta valittaminen. Noissa ruokajaoissa on vain sitä tarjolla mitä sinne saadaan kauppiailta tms, hankittua. Pitäisi tämän olla kaikille itsestään selvää ettei sieltä välttämättä aina tule sitä lihaproteiinia.
Enemmän pitäisi olla kiitollinen että on olemassa näitä Hursteja ynnä muita ruuanjakelijoita, sen sijaan että nuristaan kiittämättömästi kassin sisällöstä.
Vierailija kirjoitti:
Ai, olisi parempi heittää hävikkiruuat roskiin.? Miten tuo kela kortilla jakelu toimisi mielestäsi? Kaikillahan on kela kortit.
Tee tänään omenapannari ja huomenna munakas
Pohjanmaalla jaot on täynnä lihaa ja muutakin yllin kyllin. Lestoille ja muille lahkolaisille kannetaan apua monta laatikkoa suoraan kotiin.
Mitä sinä palstalla riehut?