Kertooko joku taloyhtiöstä pois muuttava ihan oikeasti huoltoon uuden osoitteensa?! :'D
Luuletteko ihan todella, että uusi osoite kuuluu pätkän vertaa heille?! :'D
Kommentit (102)
Kerrotko sinä ap paikalliseen Alepaan uuden osoitteesi? Ja miksi?
Oon muuten ihan samaa mieltä! En halua kertoa missään nimessä tai antaa tietoja siitä. Somessa joku sanokoot jotain jos on asiaa, siis jos sinne palaa.
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko sinä ap paikalliseen Alepaan uuden osoitteesi? Ja miksi?
Tämä on nerokas idea. Kiitos.
En tiedä,mutta itse en ole ikinä kertonut muualle kuin maistraattiin.
Vierailija kirjoitti:
Eihän se nyt todellakaan millekään huoltofirmoille kuulukaan. Ap on jotenkin pihalla systeemeistä.
Kuuluu ihan hyviin tapoihin ilmoittaa se. Ei voi tietää mitä asiaa tulee jälkikäteen.
Miksi uusi osoite pitäisi kertoa taloyhtiölle?
Toivottavasti ainakin isännöitsijälle, niin saadaan vesien loppulaskut ym. lähetettyä.
Muuttoilmoitus pitää tehdä sisään ja ulos muuttaessa, siinä kysytään edellinen ja tuleva osoite.
Mihin ihmeen huoltoon?? Sosiaalihuoltoonko? En ole millekään huollolle muutenkaan kertonut mitään osotteita kun en tiedä mitä se tarkoittaa ja mitä he mun osoitteella tekevät.
Vierailija kirjoitti:
Muuttoilmoitus pitää tehdä sisään ja ulos muuttaessa, siinä kysytään edellinen ja tuleva osoite.
No höpöhöpö. Isännöitsijä saa ihan kauppakirjan perusteella uuden omistajan tiedot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No höpöhöpö. Isännöitsijä saa ihan kauppakirjan perusteella uuden omistajan tiedot.
Minkä kauppakirjan?
t. vuokralla ikänsä asunut
Kyllä kerroin, koska muuton jälkeen tuli vielä vedestä tasauslasku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauppakirja ei mene isännöitsijälle, vaan ostajalle ja myyjälle. Ei isännöitsijä sitä kämppää ole myymässä .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se nyt todellakaan millekään huoltofirmoille kuulukaan. Ap on jotenkin pihalla systeemeistä.
Miten v itussa minä olen pihalla systeemeistä, kun kirjaimellisesti kysyin, että KERTOOKO JOKU OIKEASTI?!
Vttu en jaksa tätä tyhmyyden määrää palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Kuuluu ihan hyviin tapoihin ilmoittaa se. Ei voi tietää mitä asiaa tulee jälkikäteen.
Ei kuulu hyviin tapoihin eikä kukaan tervejärkinen niin tee. Posti kääntää automaattisesti vanhaan osoitteeseen tulleet kirjeet uuteen osoitteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauppakirja ei mene isännöitsijälle, vaan ostajalle ja myyjälle. Ei isännöitsijä sitä kämppää ole myymässä .
Eikä kauppakirjasta ilmene ketkä sinne asuntoon ovat muuttamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten v itussa minä olen pihalla systeemeistä, kun kirjaimellisesti kysyin, että KERTOOKO JOKU OIKEASTI?!
Vttu en jaksa tätä tyhmyyden määrää palstalla.
Mitä se sulle kuuluu, vaikka kertookin? Jokainen saa julistaa osoitteensa vaikka koko Suomen kansalle jos haluaa.
Miksi kertoisi?