Oasis palaa tänään lavoille!
Kommentit (144)
Olikohan keikalla välispiikkejä, juttelivatko yleisölle biisien välissä mitään, muuta kuin että kuinka menee? Olen nähnyt toki vain muutamia videoita kappaleista, mutta Noel vaikutti jotenkin vähän etäiseltä. Sellainen tunne vaan tuli, voin toki olla väärässäkin.
Vierailija kirjoitti:
Olikohan keikalla välispiikkejä, juttelivatko yleisölle biisien välissä mitään, muuta kuin että kuinka menee? Olen nähnyt toki vain muutamia videoita kappaleista, mutta Noel vaikutti jotenkin vähän etäiseltä. Sellainen tunne vaan tuli, voin toki olla väärässäkin.
Hesarissa on arvio. Keskittyivät soittamiseen, ei mitään turhia välispiikkejä, ja yleisö viihtyi. Oasiksen tyyliin kuuluu sellainen tietynlainen minimalistinen liike lavalla, soitetaan ja sillä selvä. Noel on aina ollut etäisen oloinen lavalla, näin oli jo ysärillä. Liam kommentoi enemmän yleisölle.
Keikka oli saanut viiden tähden arvosteluita Britannian eri lehdissä, mm. Guardian ja NME. Videoklippien perusteella yhtye on todella iskussa laulajaa myöten.
https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011347921.html
Olen katsellut klippejä ja tajunnut, että he ovat ilmeisesti harjoitelleet siitä saakka kun julkaisivat syksyllä tulevan kiertueen. Soitto oli moitteetonta ja lujaa, Liamin ääni oli todella hyvässä tikissä, väitän että vuoden 2001 tasolla. Yleisö oli pähkinöinä ja mediat suitsuttaa.
100 miljoonaa puntaa saa ihmeitä aikaan.
Siitä voit kuunnella. Todella hyvin veti.