Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder - positiivista palautetta miehille

Vierailija
04.07.2025 |

Olen Tinderissä. Katselen miehiä 35-47-vuotiaista. Olen itse 41. Täytyy sanoa, että suomalaiset miehet on kyllä kivan näköisiä! Katselin tuossa joku päivä ja tänään jälleen osumia, niin on kyllä reippaita, liikunnallisia ja hyvin pukeutuvia miehiä. Vaikka tietenkään monenkaan kanssa ei osumaa enempää kontaktia tule, niin tulee vaan tosi hyvä mieli herroista.

Sitten täytyy sanoa, että miehet, joita olen tavannut ovat järjestäen olleet livenä paljon komeampia mitä kuvissa. Miehet on myös kohteliaita ja mukavia. 

Ja hauskoja juttuja, joidenkin kanssa tosi syviä keskusteluita elämästä, vaikka ei edes tavata. Itselle ainakin Tinder ja siellä kontakteiksi tulleet miehet on tuonut paljon hyvää mieltä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

pick me pick me pick me pick me

Vierailija
2/7 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Pick me ole miesten huomion hakemista muita naisia alentamalla ja muita naisia tai heidän tapojaan vähättelemällä, joten pick me -kategoriaan en kuulu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös Pick me ole miesten huomion hakemista muita naisia alentamalla ja muita naisia tai heidän tapojaan vähättelemällä, joten pick me -kategoriaan en kuulu. 

Ei se estä haukkumasta.

Sulla on väärä lähestymistapa nyt. Miehiä kuuluu mollata eikä kehua täällä.

Vierailija
4/7 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva jos välillä näinkin. Ellei tämä sitten ole miehen kirjoittama. 😃

Vierailija
5/7 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kirjoittama, ainakin kun viimeksi tarkistin niin olin nainen. :) 

Itsekin olen havainnut paljon miesten haukkumista vaikkapa Threadsissa. Osalla naisista vaikuttaa olevan tosi kurjia, jopa traumaattisia kokemuksia miehistä. Ja useinhan ihmiset someen ja keskustelupalstoille kirjoittelee huonoista kokemuksista. Ne joilla on hyviä kokemuksia, ei heillä usein ole tarvetta tehdä vaikka päivitystä "Käytiin tänään Keravalla/Turussa/laivalla ja kaikki miehet käyttäytyivät asiallisesti". Tavanomaisissa asioissa ei ole mitään ihmeellistä kerrottavaa. Siksi somessa kuva maailmasta muodostuu niistä tarinoista, joita sinne jaetaan.

Vierailija
6/7 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten ongelma on se ettei osaa ottaa 10 filtterin ellosmallikuvia kuten naiset, vaan aina alaviistosta joku vihainen kirvesmurhaajakuva koska ajatellaan että joku Clint Eastwoowin mystisyys kyllä varmasti myy.

Vierailija
7/7 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juu, miehet keskimäärin varmaan vähemmän kuvailee itseään mitä naiset. Kerran menin treffeille erään miehen kanssa, joka kuvissa näytti totiselta ja vähän myrtsiltä työmieheltä, osassa kuvissa hänellä oli siis työvaatteet päällä. Treffeille asteli liikunnallinen siisti, fiksu ja Jason Stathamia muistuttava mies, joka ei ollut luonteeltaan yhtään myrtsi vaan tosi kohtelias ja mukava. Treffit kesti 1,5 tuntia ulkoillen. Jatkoa ei tullut, mutta kerta kaikkiaan huippu tyyppi.

Miesten kuviin siis kannattaa suhtautua niin, että ne ei aina ihan kerro totuutta :) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi