Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lämminsavulohi kaupan tiskiltä - saako syödä vai ei?

Vierailija
20.09.2008 |

Tarkennus: kyseessä irtotavara, ei tyhjiöpakattu.

Onko riskielintarvike raskaana olevalle??

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan itse savustettu lohipala savustuspussissa grillissä. Tämähän ei tietystikään onnistu, jos ei ole grillausmahdollisuutta.

Vierailija
2/14 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olen ymmärtänyt, että kaikki graavi ja lämminsavu on kiellettyä? Vanhemmat tekisivät molempia itse, joten saako niitä nyt sittenkin syödä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on niin eikö se listeria siinä jo kuole?

Vierailija
4/14 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaupan tiskiltä ostaessa on yleensä tuoretta jos vielä heti kotiinpässtyäsi sen syöt.

Vierailija
5/14 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis henkisesti. Tein (ja söin) just äsken lämminsavulohisalaattia :( Kohta varmaan soitettava johonkin päivystykseen, jotta sais mielenrauhan :(

Vierailija
6/14 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lämminsavulohta saa syödä, jos ei ole kauaa seissy.

Vierailija
7/14 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tämän takia soitan sinne ja pyydän päästä tarkastukseen?

Vierailija
8/14 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne on ammatissaan nähneet varmaan kaikkea, ja jos sä saat sillä mielenrauhan niin eivätköhän ne Kättärillä kestä. Voit soittaa vaikka nimettömänä jos et muuten kehtaa... ;-)

Vierailija
9/14 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim listeria kun ei näy ihan heti...vaan vie aikansa. Eikä sille enää siinä vaiheessa mitään voi jos tartunta on. Lisäks lämminsavulohessa ei ole riskiä, jos ei vielä ole edes tyhjiöpakattu. itte syön joka viikonloppu kaupan tiskiltä ostettua lämminsavulohta. Tyhjiöpakattua, ja kylmäsavulohta tulee välttää.

Vierailija
10/14 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaahan, kuinka monta listeriapotilasta olette tunteneet elämänne aikana. Joo, tiedän, että jos on raskaana niin yksikin tapaus on liikaa, koska siinä on riskejä. Mutta kuinka todennäköistä listeria on saada jostain yhdestä annoksesta lohta/juustoa just sillon kun on raskaana, kun sen niin harvoin muutenkaan Suomessa saa?

Kyllä on suojatielläkin kävely riskialtista puuhaa, sitä kannattaa vältää koko raskausaika.

No niin, nyt mut saa lynkata :D

Vierailija
11/14 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaahan, kuinka monta listeriapotilasta olette tunteneet elämänne aikana. Joo, tiedän, että jos on raskaana niin yksikin tapaus on liikaa, koska siinä on riskejä. Mutta kuinka todennäköistä listeria on saada jostain yhdestä annoksesta lohta/juustoa just sillon kun on raskaana, kun sen niin harvoin muutenkaan Suomessa saa?

Kyllä on suojatielläkin kävely riskialtista puuhaa, sitä kannattaa vältää koko raskausaika.

No niin, nyt mut saa lynkata :D

Kun saada lämminsavulohesta listeria. Hysterioita on joka lähtöön.

Vierailija
12/14 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olen ymmärtänyt, että kaikki graavi ja lämminsavu on kiellettyä? Vanhemmat tekisivät molempia itse, joten saako niitä nyt sittenkin syödä?

Vierailija
13/14 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tämän takia soitan sinne ja pyydän päästä tarkastukseen?

Vierailija
14/14 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me savustetaan tosiaan savustuspussissa ja grillin lämpötila on varmasti satoja asteita. Ei siinä listeria hengissä säily. Graavia en ole syönyt, kun raaka liha oli vältettävien listalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme