Onko kellään tietoa tuosta Helsinki P r i d e n työyhteisöongelmasta?
Pahaltahan tuo kuulostaa. Kuulun itse seksuaalivähemmistöön ja olen joskus aikanani ollut Helsingin seudun Setan jäsen.
Työn kautta olen törmännyt työyhteisöongelmiin muissa järjestömuotoisissa työyhteisöissä. Pieni järjestö, jossa juridisen esihenkilön asemassa on esim. yhdistyksen hallitus, on omiaan luisuttamaan valta-asemat vinoon.
En itse tunne nykyisin ketään, joka olisi tuolla töissä tai hallituksen jäsenenä. Mietin, löytyisikö palstalta sisäpiiritietoa.
N46
Kommentit (5)
Nostan. Onko entisiä tai nykyisiä työntekijöitä kuulolla?
Kukaan ei halua olla kullikaisojen kanssa missään tekemisissä. Ja ihan syystä.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei halua olla kullikaisojen kanssa missään tekemisissä. Ja ihan syystä.
No tulihan se sieltä. HPY:n ongelmia ei voi pelkistää transnaisista johtuviksi, vaikka miten se olisikin tiettyjen aktivistien agendan mukaista.
Toiminnanjohtaja vaikuttaa melko kypsähtäneeltä Ylen videolla. Ei todellakaan tee vaikutelmaa hyvästä esihenkilöstä.
Ylen mukaan yhteydenoton jälkeen järjestössä on alkanut tapahtua. Noloa, mutta toivottavasti toimintakulttuuri tervehtyy.
Toivoisin, ettei aloitusta poisteta, vaan mieluummin ne takuuvarmat viha- ja disinformaatioviestit, joita ketjuun varmasti kertyy.
En ole tehnyt aiempia aloituksia aiheesta, mutta ehdin huomata, että niitä on tehty ja poistettu.
Ap